IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alice in Chains Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-09-2009 19:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2009 19:30 schreef collision-tammi het volgende:
haha, ik ben hem nu aan t downloaden... ben erg benieuwd! uiteraard schaf ik hem gewoon aan!


Heb de vinyl-versie al in bestelling staan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-09-2009 22:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2009 15:59 schreef bastianus het volgende:



Dat was gewoon eigenpijperij hoor..

ontopic:

Ik vind dit misschien wel hun beste plaat ooit..de zang is minder excentriek, minder schel, maar dat klinkt mij juist aangenamer in den oren. Goeie vervanger. Muziek is als vanouds.

Deze bands heeft de Clash of the titans tour heel veel te danken. Ironisch zou zijn als AiC weer voorprogramma wordt als de 'the fab thrash 4' tour door zou gaan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 23-09-2009 22:14 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Vette plaat de nieuwe zeg! AIC was vroegah een van mijn favo bands en samen met Soundgarden de enigen die ik uit de grunge periode super vond. Blij dat ze toch doorgegaan zijn.

Vooral het nummer ' Private Hell' is superverslavend.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 28-09-2009 22:06 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Vanmiddag de plaat op stage geluisterd(Ja, mn baas heeft een goede smaak)
Het klonk echt gaaf, ik had niet verwacht dat de nieuwe zanger zo goed zou zijn.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-09-2009 3:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 september 2008 0:30 schreef Burzum het volgende:
Alice in Chains zonder Layne Staley is geen Alice in Chains.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-09-2009 7:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De nieuwe plaat is geweldig!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 29-09-2009 14:41 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Op 29 september 2009 3:11 schreef Burzum het volgende:


Heb je de plaat al beluisterd?



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-09-2009 19:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vind de nieuwe zanger behoorlijk op Layne Staley lijken qua stemgeluid, niks mis mee.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 29-09-2009 19:31 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Ik wist niet eens dat ze een nieuwe plaat hadden. Stiekem toch wel benieuwd naar dan.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-09-2009 19:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 19:23 schreef Lionheart het volgende:
Vind de nieuwe zanger behoorlijk op Layne Staley lijken qua stemgeluid, niks mis mee.

Griezelig veel.

Heerlijke muziek zo op het eerste gehoor, aanschaffertje dit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 01-10-2009 18:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Klinkt absoluut niet verkeerd, die nieuwe! En met zo'n stem mis ik Layne Staley helemaal niet...


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 02-10-2009 2:07 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 19:12 schreef M. het volgende:
Griezelig veel.

Heerlijke muziek zo op het eerste gehoor, aanschaffertje dit.


+1! Van wat ik er tot nu toe van gehoord heb vind ik het absoluut niet slecht.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 05-11-2009 19:06 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Die nieuwe alweer een tijdje binnen. Godver, wat een gave plaat zeg! Het is toch altijd even afwachten een nieuwe zanger, maar die dude doet het goed. Favoriete nummer is voor mij toch wel "your decision"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-11-2009 19:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind het album halverwege teveel afzwakken door de te rustige nummers.


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 05-11-2009 21:18 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Super Vette Plaat die nieuwe !!

Ik draai m momenteel grijs in de auto, ook ik ben erg gecharmeerd van Duval zijn stemgeluid en ik vind die traagheid in de songs juist erg vet en gaaf.

Kan niet wachten ze te zien in een paar weekjes (013 here we come) !!




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-01-2010 23:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Eigenlijk staan er twee geweldige nummers op deze plaat wat mij betreft, "Check My Brain" en "Private Hell". De rest is wel aardig tot redelijk goed, maar die twee springen eruit en zijn behoorlijk geniaal te noemen.

Het had allemaal wel even net iets energieker gekund inderdaad.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-01-2010 10:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Check My Brain is het hoogtepunt inderdaad. Was toen meteen verkocht! Alleen jammer dat ie daarna inkakt ja


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-01-2010 10:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij kakt niet in, hij word alleen een heel stuk neerslachtiger.. Top werkje!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


BVT
Usericon van BVT
Posted 21-01-2010 11:00 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Dé plaat van 2009 en een goede come back. Het verheerlijken van die junk.. ( bwhahaha)
Ik vind en vond AIC een band om rekkening mee te houden. ( vond Degradation trip van DHR Cantrell ook lekkah)



cynic
Usericon van cynic
Posted 21-01-2010 12:31 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ik heb trouwens het idee dat Cantrell het grootste deel van de vocalen doet op de nieuwe plaat. Stemmen liggen in ieder geval wat dichter bij elkaar dan met Layne.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-01-2010 12:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Aan de hand van alle reacties ga ik m toch maar eens beluisteren! Ik ben verder niet zo bekend met Alice in chains, maar daar gaat wel verandering in komen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-01-2010 20:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Okey, die laatste plaat is dus geweldig! Hij staat op replay.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-01-2010 20:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 20:22 schreef Dirge for november het volgende:
Okey, die laatste plaat is dus geweldig! Hij staat op replay.


Braaf


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-01-2010 10:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 23:22 schreef M. het volgende:
Eigenlijk staan er twee geweldige nummers op deze plaat wat mij betreft, "Check My Brain" en "Private Hell". De rest is wel aardig tot redelijk goed, maar die twee springen eruit en zijn behoorlijk geniaal te noemen.

Het had allemaal wel even net iets energieker gekund inderdaad.


Ik kan het hier niet mee eens zijn, het eerste nummer is bijvoorbeeld in mijn ogen een pareltje, heerlijke riff! Ik vind eigenlijk de hele plaat geweldig. Tevens kakt hij wat mij betreft (in ieder geval kwa niveau) niet in en blijft tot het einde boeien.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-03-2010 20:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jar Of Flies - Sap - MOVLP086
Alice In Chains
A few months ago, Music On Vinyl reissued ALICE IN CHAINS' album 'DIRT' (MOVLP 037). Chronologically, that album fits right in between the two discs in this limited vinyl package, which combines the 'JAR OF FLIES' and 'SAP' EP's.

'SAP' was originally released early 1992, half a year before DIRT came out. It features guest appearances by Ann Wilson (Heart), Mark Arm (Mudhoney) and Chris Cornell (Soundgarden). 'JAR OF FLIES' was released in January 1994 and shows a side of the band that was unknown until then: predominately acoustic songs and the use of instruments like the harmonica and a talk-box.

This highly collectable double vinyl set is limited to only 2000 copies and includes a blue and an orange disc; one of which is etched with the band's Tribal Sun logo on one side.

■Pressed on 180 grams audiophile vinyl
■Limited edition of 2000 copies on coloured vinyl
■Gatefold sleeve
■3 sides music, 1 side etched with the band's logo


Tracklisting:

A1 Rotten Apple (6:58)
A2 Nutshell (4:20)
A3 I Stay Away (4:14)
A4 No Excuses (4:16)
A5 Whale & Wasp (2:37)

B1 Don't Follow (4:23)
B2 Swing On This (4:04)

C1 Brother (4:27)
C2 Got Me Wrong (4:11)
C3 Right Turn (3:14)
C4 Am I Inside (5:08)
C5 Love Song (3:43)

D1 (ETCHING)

En nu maar hopen dat ze MTV-Unplugged ook uit gaan brengen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen