|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Argh ... kan niemand een krat whiskey voor de deur van Hetfield pleuren ... |
|
In vergelijking met de crap die jij luistert niet nee, maar ik vind het echt hemeltergend (alhoewel gast van AiC ook niet helemaal zuiver klinkt ...) |
|
quote: noem eens wat van die "crap"dan???? (jij schijnt het te weten) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-06-2006 19:16] |
|
quote:Dat laatste vind ik eigenlijk pas echt schokkend...want dat Hetfield niet kan zingen is al oud nieuws. |
|
En dan mij aanvallen op 1 niet metalbandje Ja alice in chains is mooi. Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Die metallica meneer begint wel steeds meer op een redneck te lijken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Godverdomme! Nee echt, flikker maar mooi op met die James. Disko Disko Partizani |
|
Grave covert Alice in Chains' Them Bones op hun nieuwe "As Rapture Comes". Ik ben benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Lol! Inderdaad.. Ik vind Aice in Chains met Hetfield nou niet echt klinken als AIC.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote:Oeh! Dat kon dan weer wel interessant zijn ja. Disko Disko Partizani |
|
cool, ben erg benieuwd |
|
Het is aardig, maar niet super. Vooral de vocalen hadden wel wat spannender gekund. Verder groovet het wel aardig, maar nét niet genoeg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja vocalen... Het blijkt keer op keer dat zonder die vocalen het AiC geluid er niet inzit. En dat was dubbel & dwars te verwachten natuurlijk! Disko Disko Partizani |
|
Hehe, ja, maar in dit geval proberen ze het ook niet na te doen. Die gast van Grave grunt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat weet ik, maar dan nog ga je (al dan niet onbewust) vergelijken. Ik in elk geval. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 10-07-2006 15:33] Disko Disko Partizani |
|
wat vind men trouwes van de nieuwe AIC zinger? op graspop zong ie geweldig |
|
quote: alsof 1 of ander coverbandje het speelt zeg... zit totaal geen spanning in en daardoor mist het de plank... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Layne was slecht bij stem. Vind hem oké, maar Layne is niet vervangbaar. Ik ben, zoals ik net al noemde, toch steeds aan het vergelijken. Disko Disko Partizani |
|
ja oke, maar een betere vervanger zit er niet in denk ik. het was iig wel genieten geblazen |
|
quote: dat is toch logisch... die vent had gewoon een vreselijke kutstem die gewoon erbij paste, zijn stem maakte het kompleet. zoiemand kan je niet echt goed vervangen of je moet een zelfde figuur vinden met net zo'n stem... er zijn maar weinig bands die hun zanger succesvol kunnen vervangen. if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Dat dan weer wel. Disko Disko Partizani |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |