|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort in de Effenaar |
|
wat een vet album is dit eigelijk vond hem altijd wat moeilijk te luisteren en minder dan Dirt, maar het kwartje is nu definitief gevallen, tis bijna stonerrock zo log ... hoe de hazen lopen ... |
|
Welk album? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
trIpod "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tripod minder dan Dirt? Altijd mijn favoriete AiC album geweest. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik wil mezelf geen fan noemen, maar vind "Dirt" toch ook wel het beste album. Vind Jerry wel een briljante gitarist. Op dat laatste album staat "Check my brain" met een geniale riff. En één van de weinige gitaristen met een vette talkbox. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Dirt is ook hun beste voor mij, en die laatste is gewoon ook geniaal! Ik kan dan weer intens genieten van Jar Of Flies en MTV Unplugged... Tja, eigenlijk geen slechte plaat uitgebracht. Er mag dan ook wel weer een nieuwe plaat komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Een nieuw nummer: Album moet in het voorjaar van 2013 verschijnen. |
|
Cool! Lekker evil intro! quote: Fukcing vet, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
OK, er is kennelijk een nieuw album, "The Devil Put Dinosaurs Here". Het is blijkbaar volkomen onopvallend en niet de moeite waard, maar ook weer niet heel slecht, want niemand hier heeft het erover... Wat is jullie mening over de nieuwe? (ik heb er geen, wist er niet van, tot vandaag) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-12-2013 21:48] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geluisterd! Meerdere keren! et blijft minder dan het 'klassieke' oeuvre. Is ook niet zo verwonderlijk voor een band die al zo lang bestaat. Desalniettemin, goed album. Beter dan de vorige, denk ik. En sowieso niet echt wat mis mee, zéér capabele songwriters. Geen jaarlijst-materiaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Checken dus, mooi, thx. Nogal "onder de radar" gebleven wel, deze. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Checken; zeker Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Inderdaad geen jaarlijst-materiaal. De vorige was beter, maar dat kwam wellicht door de verrassing. Wel staan er enkele prima nummers op de nieuwste. |
|
quote: quote: Here we go. |
|
Ik zeg niks! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De vorige was beter. Best aangenaam hoor die nieuwe.... voor in een lift of zo, of een hotellobby. Lekker, maar veel te veilig allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vind de vorige inderdaad een heel stuk sterker. De nummers lijken iets rustiger. AIC mag van mij vooral lekekr rocken. |
|
Ben de nieuwe eindelijk eens beginnen te beluisteren. Degelijk album met enkele uitschieters (Voices & Low ceiling), maar haalt idd niet het niveau van de vorige & de oudere releases (alhoewel ik hem wel beter vind dan de S/T). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Ik dacht dat op Dirt ook een aantal nummers over drugs stonden? |
|
quote: Als je met 'een aantal' 'vrijwel alle' (edit na tellen: of 'de helft'?) bedoelde: ja. Maar dan meer in de zin van dat drugs binnen die teksten tot weinig anders dan de dood leiden. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-04-2014 16:48] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik weet dat ik het al een beetje oprek door Slayer's Hell Awaits onder death metal te scharen, maar bovenstaande gaat me iets te ver. Is het Requiem van Mozart dan niet ook death metal? Volgens mij moet je op een gegeven moment wel ophouden; ik deel dat 'Dirt' een naar en eng album is maar qua muzikale stijlelementen is het een danig ander kopje thee. Voor Hell Awaits valt nog wel een death metal-betoog te maken (en thrash net zo goed). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee, gaat lang niet ver genoeg zelfs; metal is sowieso helemaal niet zo metal als het pretendeert te zijn. Zo is bvb. Portishead - Third het beste (en eigenlijk enige echte) black metal-album ooit. quote: Klopt hoor Muzikaal ziet er niets tot weinig in. Qua inhoud zit er wel veel 'dood' in, en misschien wel meer dan in death metal wat toch ook best veel 'horror' en daarmee wat minder direct 'dood' is. Maar goed, ik postte dat citaat eigenlijk alleen omdat ik het toevallig net had gelezen toen ik over Dissection en Slayer in dat death metal-topic las. Niet als serieus-discussiepunt verder, al vind ik het wel weer leuk dat het nu zo gaat als het gaat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Luister AIC nu een maand , maar klinkt echt lekker.. goed op de bas mee te spelen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |