|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wie weet... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Het was niet alleen klankkleur, de heren Cantrell en Staley wisten er ook verdomd knappe tweestemmige partijen uit te persen. Ik weet niet of die nieuwe zanger die technische vaardigheid heeft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Argh! Vreselijke kutstem? Nou ben ik een Layne-fucker, maar ook al was ik dat niet, kon ik je nog wel vertellen dat zijn stem bijzonder is, en ik vind hem te gek. Zou zo 1, 2, 3 geen mooiere stem kunnen opnoemen. Disko Disko Partizani |
|
staat er eigenlijk nieuw werk op de planning? of zo nog wat optredens... |
|
quote: En dat ook. @ Colli; Stiekem hoop ik van niet. Denk niet dat ik dat werk kan bestempelen als 'AiC'. Disko Disko Partizani |
|
Vertel me wat je wil maar die gast kon zo meedoen aan idols, het was een nietszeggend popstemmetje imo. wel goed, maar nietzeggend, die getergdheid die je van layne hoorde zal hij denk ik nooit goed kunnen reproduceren. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ha. Volgens mij ben ik het voor één keer met je eens, er inderdaad vanuit gaande dat je het over de nieuwe zanger hebt. Disko Disko Partizani |
|
tuurlijk, en idd.. het was cool ze tezien maar geen nieuwe plaat aub. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
True. Disko Disko Partizani |
|
quote: de term vreselijk kutstem was hier juist positief bedoeld he... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: En dan nog kan ik daar niks positiefs uit opmaken. Ik houd van die stem! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 10-07-2006 15:55] Disko Disko Partizani |
|
quote: ik moet zeggen dat ik zijn stem ook zeker weet te waarderen. heb er ergens zelfs nog een paar cdtjes van liggen geloof ik... eens opsnorren en kijken of mijn term nu wel of niet terecht was hahaha if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
op graspop werd ik zeer positief verrast door de nieuwe zanger.. vanaf de eerste nootjes van sludge factory totaan the very end vond ik t zeer overtuigend grote pet af ook dat ze niet iemand gezocht hebben die voldoet aan de uiterlijke verwachtingen en gewoon voor iemand gekozen hebben die qua stem goed overeenkomt, niet geforceerd klinkt en daarbij een goeie performer is... de samenzang met cantrell was ook behoorlijk goed.. een week daarna (goffertpark) hadden ze een iets minder perfect geluid maar was t wel een stuk enthousiaster allemaal... ben t er zeker mee eens dat layne niet te vervangen is... met een kenmerkende zanger/frontman kan dat bijna nooit... wel vond ik t allemaal heel aannemelijk klinken en heb er erg van genoten.... volgende keer zonder twijfel weer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zo mag ik het horen! Disko Disko Partizani |
|
hebben we het hier al gehad over die te gekke donkere videoclips van AIC? stuk voor stuk te gek |
|
Vette dingen, ik ben ook erg blij met m'n Music Bank DVD Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat ik op waldrock hoorde vond ik eigenlijk een beetje sneu. Zoiets als Queen zonder Freddy, The Who zonder Keith, Metallica zonder Cliff. De angel was eruit. En ik vond ze net als Soulfly, een beetje teren op de tijden dat het nog wel leuk was.. Alleen had AiC wel kop en staart in hun optreden en Soulfly liep gewoon een dik half uur te jambajen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik heb genoten in Nijmegen |
|
quote: Jaaaaaaa, die is super te gek. Die tussenstukjes ook, haha! Disko Disko Partizani |
|
quote: dat had ik zo verwacht/was daar op voorbereid.... vond dat echter totaal niet.. maar goed ik ben ook niet zon grote zeikbak qua bandleden etc... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
metallica zonder cliff WAS toch goed te doen? |
|
Ja, ook alleen maar tijdens Justice imo |
|
|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |