IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alice in Chains Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-09-2004 21:14 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Oh yeah. Da's inderdaad een erg goed nummer. Live is 'ie ook beter.


Bloodied by the thorns beside the leaves


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-09-2004 21:48 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Zeg, heeft die c.d met dat hondje voorop ook een naam?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-09-2004 21:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2004 21:48 schreef BARABAS het volgende:
Zeg, heeft die c.d met dat hondje voorop ook een naam?

nee. officieel is ie naamloos, maar hij wordt ook wel als "Alice in Chains", "S/T", "dat intens heersende album" of "Tripod" aangeduid


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2004 15:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vorige week 'Sap' gekocht voor 1 euro bij de Waaghaals hij was nieuw, maar blijkbaar lag ie al echt te lang te verstoffen, lag ook in een bak met allemaal matige tot intens slechte dingen (YabbaDabba dance, allerlei OUDE one hit wonder popzooi hehe).

Ik had hem echter al, dus aan m'n vriendin gegeven

Wel bizar hoe dit soort goede albums zo slecht verkopen. Had destijds op een soortgelijke wijze Above van Mad Season voor 2,50 euro gekocht bij de Music Store, schande. Ook irritant dat ik nu dus ook de koopjesbakken voortaan overal moet afzoeken, je weet maar nooit wat voor parels erin liggen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 07-11-2004 19:16 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik hep alleen Dirt, vind het een super album . Toch maar eens opzoek gaan naar meer .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 07-11-2004 19:28 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 november 2004 15:42 schreef ZelThoR het volgende:
Vorige week 'Sap' gekocht voor 1 euro bij de Waaghaals hij was nieuw, maar blijkbaar lag ie al echt te lang te verstoffen, lag ook in een bak met allemaal matige tot intens slechte dingen (YabbaDabba dance, allerlei OUDE one hit wonder popzooi hehe).

Ik had hem echter al, dus aan m'n vriendin gegeven

Wel bizar hoe dit soort goede albums zo slecht verkopen. Had destijds op een soortgelijke wijze Above van Mad Season voor 2,50 euro gekocht bij de Music Store, schande. Ook irritant dat ik nu dus ook de koopjesbakken voortaan overal moet afzoeken, je weet maar nooit wat voor parels erin liggen.


Inderdaad. Wat is dat toch? 'kKen genoeg zooi wat -wel- in die bakken kan. Hmmmpf


Bloodied by the thorns beside the leaves


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 07-11-2004 19:30 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 september 2004 21:57 schreef ZelThoR het volgende:
nee. officieel is ie naamloos, maar hij wordt ook wel als "Alice in Chains", "S/T", "dat intens heersende album" of "Tripod" aangeduid


Zo intens heerschend vind ik dat album echter niet. Vindt 't AiC's slechtste album. Dirt heerscht. Even als Jar of Flies / Sap


Bloodied by the thorns beside the leaves


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-11-2004 20:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 19:30 schreef CurseOfDeath het volgende:
Zo intens heerschend vind ik dat album echter niet. Vindt 't AiC's slechtste album. Dirt heerscht. Even als Jar of Flies / Sap

dat kan, ieder z'n eigen mening

waarom vind je die de slechtste?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-11-2004 20:21]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 25-01-2005 21:10 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 7 november 2004 20:21 schreef ZelThoR het volgende:
dat kan, ieder z'n eigen mening

waarom vind je die de slechtste?


(Ja... Late reactie. Niet slaan!)
AiC vind ik niet zo goed omdat het niet de Alice in Chains 'sound' bevat zoals Dirt & Facelift. Maar hee, dat is mijn mening. Het album bevat wel wat leuke nummertjes, maar ik vind het wel hun minste album.


Bloodied by the thorns beside the leaves


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 0:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 21:10 schreef CurseOfDeath het volgende:
(Ja... Late reactie. Niet slaan!)
AiC vind ik niet zo goed omdat het niet de Alice in Chains 'sound' bevat zoals Dirt & Facelift. Maar hee, dat is mijn mening. Het album bevat wel wat leuke nummertjes, maar ik vind het wel hun minste album.

Niet slaan? Waarom niet, want maakt anders het leven zo leuk, als het niet het slaan van 15 jarige meisjes is???

AiC is inderdaad een moeilijk te plaatsen album, gezien de rest van de albums. Maar ik denk dat op een gegeven moment ook verwacht mag worden van een band. Als we er nog albums na hadden gekregen was het denk ik meer op de plaats gevallen, nu blijft het teveel een overgangsalbum waar niets op volgt en daarom buiten de boot valt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-01-2005 0:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 januari 2005 0:25 schreef ZelThoR het volgende:
Niet slaan? Waarom niet, want maakt anders het leven zo leuk, als het niet het slaan van 15 jarige meisjes is???




Gothic Henkie slaan natuurlijk! sjeez, net nog uitgelegd..



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 0:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 0:33 schreef chriz het volgende:
Gothic Henkie slaan natuurlijk! sjeez, net nog uitgelegd..

Dat is waar, maar dat is hetzelfde als het slaan van 15 jarige meisjes. Qua weerstand, geestelijk niveau, muzieksmaak (sorry CoD ).

nog meer offtopic: Despoiler heeft een topic geopend, en afgevoerd gekregen, hehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-01-2005 0:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 januari 2005 0:38 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is waar, maar dat is hetzelfde als het slaan van 15 jarige meisjes. Qua weerstand, geestelijk niveau, muzieksmaak (sorry CoD ).

nog meer offtopic: Despoiler heeft een topic geopend, en afgevoerd gekregen, hehe


ah ok, dus Harmen is als een 15 jarig meisje? ik zal ut onthouden

idd, zag ut, tja, niet in de muzikantenbank en shit



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 0:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 0:41 schreef chriz het volgende:
ah ok, dus Harmen is als een 15 jarig meisje? ik zal ut onthouden

idd, zag ut, tja, niet in de muzikantenbank en shit

hehe, check

tsja, gemiste kans. [/off topic]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-01-2005 0:44 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 januari 2005 0:42 schreef ZelThoR het volgende:
hehe, check

tsja, gemiste kans. [/off topic]


gemiste kans? staat alsnog in de muzikantenbank hoor [/offtopic]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 0:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 0:44 schreef chriz het volgende:
gemiste kans? staat alsnog in de muzikantenbank hoor [/offtopic]

aha, dus toch!

[/off topic, but I really mean it now]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 26-01-2005 13:41 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 26 januari 2005 0:25 schreef ZelThoR het volgende:
Niet slaan? Waarom niet, want maakt anders het leven zo leuk, als het niet het slaan van 15 jarige meisjes is???

AiC is inderdaad een moeilijk te plaatsen album, gezien de rest van de albums. Maar ik denk dat op een gegeven moment ook verwacht mag worden van een band. Als we er nog albums na hadden gekregen was het denk ik meer op de plaats gevallen, nu blijft het teveel een overgangsalbum waar niets op volgt en daarom buiten de boot valt.


Juustem, dat denk ik dan ook wel weer. Als er inderdaad nog albums achteraan gekomen waren met nieuw materiaal, zou AiC beter tot z'n recht komen.
Vraag me trouwens wel af of ik erg blij geweest was met 't 'nieuwe' Alice in Chains.

En waarom je me niet mag slaan? Slaan doet auw, en ik houd niet van pijn...
Nee, heus niet.


Bloodied by the thorns beside the leaves


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-10-2005 13:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Om maar eens een oude koe bij de horens uit de sloot te trekken
quote:
Op 26 januari 2005 13:41 schreef CurseOfDeath het volgende:
Juustem, dat denk ik dan ook wel weer. Als er inderdaad nog albums achteraan gekomen waren met nieuw materiaal, zou AiC beter tot z'n recht komen.
Vraag me trouwens wel af of ik erg blij geweest was met 't 'nieuwe' Alice in Chains.

Dat is inderdaad een goede vraag, ik kan eigenlijk helemaal niet bedenken hoe ze geëvolueerd zouden zijn verder. Het kan ook goed dat hun laatste album bedoeld was om de grens te vinden, en dat het volgende album meer naar Dirt + wat experimentele trekjes zou gaan. Als je naar het recente Jerry Cantrell materiaal luistert zou die mogelijkheid denk ik nog het dichtst in de buurt komen.

Of! Misschien zouden ze nu wel nu-metal spelen
quote:
En waarom je me niet mag slaan? Slaan doet auw, en ik houd niet van pijn...
Nee, heus niet.

Hehe, dat ik deze reply heb laten liggen. Jammer dat CoD van het forum weg is, anders zou ik een ongepaste reply maken

De videoclip DVD van AiC (Music Bank: the Videos) is een mooie aanschaf trouwens. Naast de clips (waar sowieso een paar zeldzame dingen tussen zitten) staat er ook een korte tv-documentaire uit de begintijd van AiC op, en zitten er tussen de clips video-opnames van allerlei lam gekut


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-10-2005 17:55 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 12 oktober 2005 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
De videoclip DVD van AiC (Music Bank: the Videos) is een mooie aanschaf trouwens. Naast de clips (waar sowieso een paar zeldzame dingen tussen zitten) staat er ook een korte tv-documentaire uit de begintijd van AiC op, en zitten er tussen de clips video-opnames van allerlei lam gekut


Die is uitermate tof idd, de beginjaren een vrolijke springende Layne Staley, enorm contrast als je hem dan op de Unplugged DVD ziet zitten als zingend lijk..
Had hem trouwens uit een aanbiedingsbak bij de Mediamarkt..voor 2 euro..

Iemand trouwens die opnamen gehoord van AiC met Maynard op zang? Klinkt absoluut niet verkeerd moet ik zeggen.



IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-10-2005 19:03 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
Om maar eens een oude koe bij de horens uit de sloot te trekken

Dat is inderdaad een goede vraag, ik kan eigenlijk helemaal niet bedenken hoe ze geëvolueerd zouden zijn verder. Het kan ook goed dat hun laatste album bedoeld was om de grens te vinden, en dat het volgende album meer naar Dirt + wat experimentele trekjes zou gaan. Als je naar het recente Jerry Cantrell materiaal luistert zou die mogelijkheid denk ik nog het dichtst in de buurt komen.

Of! Misschien zouden ze nu wel nu-metal spelen

Klopt, daar zit ook wat in. Jerry's werk, was jij geloof ik die dat zei, could be wrong, kwam volgens iemand in de buurt van het AiC-werk. Dat Jerry daarop door wou teren, en zo niet echt een eigen geluid had gezien het zo'n rip-off leek.
Zou inderdaad best kunnen dat ze weer richting "Dirt" gingen. Was wel heel erg gaaf geweest. Maar goed, dat zullen we nooit weten. Jammer wel. Of niet, als het nu-metal was.


quote:
Hehe, dat ik deze reply heb laten liggen. Jammer dat CoD van het forum weg is, anders zou ik een ongepaste reply maken

Ja... Erg jammer dat ze gebanned is.

quote:
De videoclip DVD van AiC (Music Bank: the Videos) is een mooie aanschaf trouwens. Naast de clips (waar sowieso een paar zeldzame dingen tussen zitten) staat er ook een korte tv-documentaire uit de begintijd van AiC op, en zitten er tussen de clips video-opnames van allerlei lam gekut

Klopt, al poos terug dat ik hem gezien heb. Zus heeft de box, en was er erg trots op, dus moest hem al een paar keer verplicht kijken... Alsof ik dat erg vond.
Binnenkort gingen we 'm weer kijken, dat had ik haar gevraagd. En gezien ik haar dit weekend weer zie... Zal wel helemaal goed komen.



quote:
Op 18 oktober 2005 17:55 schreef CTTS het volgende:
Die is uitermate tof idd, de beginjaren een vrolijke springende Layne Staley, enorm contrast als je hem dan op de Unplugged DVD ziet zitten als zingend lijk..
Had hem trouwens uit een aanbiedingsbak bij de Mediamarkt..voor 2 euro..

Iemand trouwens die opnamen gehoord van AiC met Maynard op zang? Klinkt absoluut niet verkeerd moet ik zeggen.

Je hebt de DVD los, zonder de cd's die in de Music Bank-box zaten? Voor 2 euro? Waar gaat het heen met de wereld...

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 18-10-2005 19:05]


Disko Disko Partizani


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-10-2005 19:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 19:03 schreef IJsregen het volgende:
Klopt, daar zit ook wat in. Jerry's werk, was jij geloof ik die dat zei, could be wrong, kwam volgens iemand in de buurt van het AiC-werk. Dat Jerry daarop door wou teren, en zo niet echt een eigen geluid had gezien het zo'n rip-off leek.
Zou inderdaad best kunnen dat ze weer richting "Dirt" gingen. Was wel heel erg gaaf geweest. Maar goed, dat zullen we nooit weten. Jammer wel. Of niet, als het nu-metal was.

Ja... Erg jammer dat ze gebanned is.
Hehe

quote:
Klopt, al poos terug dat ik hem gezien heb. Zus heeft de box, en was er erg trots op, dus moest hem al een paar keer verplicht kijken... Alsof ik dat erg vond.
Binnenkort gingen we 'm weer kijken, dat had ik haar gevraagd. En gezien ik haar dit weekend weer zie... Zal wel helemaal goed komen.



Relaxed, zo'n zus!
quote:

Je hebt de DVD los, zonder de cd's die in de Music Bank-box zaten? Voor 2 euro? Waar gaat het heen met de wereld...
Ik kan je geruststellen, ik heb hem dus vorige week voor de volle mep bij de Media Markt gehaald. De Media Markt nog wel... Niet eerlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-10-2005 19:13 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 19:08 schreef ZelThoR het volgende:
Relaxed, zo'n zus!

Dankzij m'n zus kwam ik vroeg in aanraking met goede muziek. Dirt werd hier helemaal grijs gedraait en ik rende mee naar de winkel toen ze dolblij was gezien ze gebeld was dat 'het naamloze album' gearriveerd was. Die later, zo ook volgens haar, tegen bleek te vallen.

quote:
Ik kan je geruststellen, ik heb hem dus vorige week voor de volle mep bij de Media Markt gehaald. De Media Markt nog wel... Niet eerlijk.

Geruststellen? Geloof dat zij hem, toendertijd, in een speciaal muziekzaakje besteld heeft.


Disko Disko Partizani


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-10-2005 19:31 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 18 oktober 2005 19:03 schreef IJsregen het volgende:
Je hebt de DVD los, zonder de cd's die in de Music Bank-box zaten? Voor 2 euro? Waar gaat het heen met de wereld...


Er zit een best of cd bij, en dan de DVD, en inderdaad voor 2 euro, geloof zelfs dat die 1,95 was toendertijd (kocht hem toen samen met wat Simpsons DVD's, de Life of Agony DVD, en wat prima cd's allemaal voor die prijs)



Ruud
Usericon van Ruud
Posted 18-10-2005 20:29 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 04-01-2008 23:32]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2005 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alice in Chains in zelfde schuit als Nirvana duwen vind ik eerlijk gezegd nogal bullshit ..

AiC heeft hele andere sound, niet ten minste door dubbele zangpartijen, en zang die niet zo vals als een kraai is


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen