|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 11 april in de Staddijk te Nijmegen: ANTEUS uit Frankrijk heeft neem ik aan geen introductie nodig: Erg geweldadige chaos black metal!!!! CUT YOUR FLESH AND WHORSHIP SATAN!!!! FLUISTERWOUD speelt grimmige black metal zoals het moet: snel, vies en rot! Dit is voorlopig het laatste optreden wat we doen aangezien onze bassist (Havoque) naar Canada gaat en zijn muzikale heil bij ALLFATHER gaat zoeken. Dit is dus het LAASTE optreden met HAVOQUE!!!! DIMENSIONAL PSYCHOSIS heeft zoveel drugs achter de kiezen dat hun LSD BLACK METAL VIOLENCE voor veel mensen to much is!!! ZWARTKETTERIJ gaat voor de bitches en sluts! Rauwe black thrash zoals Satan het zelf wilde: goor, vies en obsceen!Heer Zwendelaer en consorten are at your service! Staddijk - Nijmegen www.staddijk.nl 024-3441625 [ff fout in topictitel verbeterd] [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-02-2003 16:04] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
fluisterwoud alweer!!!!!! wanneer spelen jullie eens in het patronaat? |
|
Zijlsingel 2, 2013 DN Haarlem T: 023 - 5326010 (kassa/infolijn) 023 - 5324103 (kantoor) F: 023 - 5322550 E: info@patronaat.nl www.patronaat.nl het moet wel voor mei zijn, want dan gaat het patronaat tegen de grond (en wordt veel groter/mooier opgebouwd). Misschien heeft Koud ook nog wel contacten met mensen die in het patronaat concertjes regelen |
|
'Tis AntAeus, Fluisterwout! |
|
Ben wel benieuwd naar Zwartketterij, maar ga niet betalen voor Antaeus . |
|
Waarom komt al die grimmige black nooit (meer) in Groningen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
nogmaals.. na onze "stop" gaan we een kleine tour organiseren, dus als mensen nog leuke zalen weten op plaatsen waar we "normaal nooit komen", dan kunnen we even fijn langskomen met Zwartketterij, Fluisterwoud + de noorse band Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Met een Noorse bende kom je natuurlijk overal binnen |
|
quote: Zalen zat in Grunn : Vera - www.vera-groningen.nl simplon - www.simplon.nl platformtheater - zie metal battle groningen topic Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Perron 55 Venlo! |
|
den Jonosh in Heusden . |
|
Zoals al eerder voorgesteld: De Bosuil in Weert. |
|
Goudvishal zijn jullie geloof ik al paar keer geweest... Wat dacht je van de Willemeen? |
|
Cactusclub in brugge utopia in jabekke |
|
Kom es een keer naar de Metropool in Hengelo met die package wuust robuust |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Pfff dat er maar eens wat gothenbrug komt daar Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
klinkt heeeeeel aantrekkelijk, maar april is ver weg duzz wie weet..... |
|
Te gek, te gek!!! Nog een keer Antaeus zien . |
|
ben wel benieuwd naar antaeus Je moeder. |
|
Anteus wil ik best zien |
|
Vuig, kun je mij een e-mail sturen hoe ik aan zo'n fluisterwoud t-shirt kan komen? Mijn e-mail adres staat in mijn profiel. Fkuisterwoud heerscht!!! |
|
zo blijftie bezig... zoals zo vaak gezegt zal zn antwoord wel zijn dat je gewoon moet komen Je moeder. |
|
je kunt shirts kopen bij de shows... hahaha mail mij maar! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik kom wel ff kijken denkik. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |