![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
is dat ver van het station? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
hmmz ik wil wel.. maar is weer zo fucking ver weg ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Dit is heel erg homosexueel. FUkk-er-de-FUKK Ik ga dus nou zeker ook niet meer komen. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
ik ga ook niet meer, m'n vervoer heeft ook geen zin meer. Oud Vuil. ![]() |
|
helaas ik sla deze af ![]() ![]() ![]() |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 06-04-2003 14:10] Trieste gast ![]() |
|
okee dus niemand weet mij dus te vertellen hoe ik er kom ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
dit gaat te ver VUIG [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 06-04-2003 12:33] Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: misschien heb je hier iets aan? ![]() http://www.staddijk.nl/info/info_map.html ![]() |
|
meuj Je moeder. ![]() |
|
quote: thanx ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
O wat ben ik blij, VUIG ten onrechte, dat ik niet kom. Leer je moerstaal. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
zorg jij nou maar dat je komt met die frikandellenbek van je... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
hoe laat begint het? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
goeie vraag... Je moeder. ![]() |
|
quote:k stel alleen maar goeie vragen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
en reageert nog snel ook ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: *verveel modus* wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
''oftopic'' misschien moet mod morgil iets secuurder zijn ![]() ![]() |
|
zaal open om 20.00 en mod van een morgil meot me neit spammen met zijn homo mailtjes Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: Morgil is een Zei ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Wat zij je? ![]() |
|
ik dacht al wel dat het een zij was, want zulke infantiele en domme opmerkingen kunnen alleen maar door vrouwen gemaakt worden... ![]() ![]() ![]() waar zou mijn ban blijven? ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |