|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
is dat ver van het station? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmmz ik wil wel.. maar is weer zo fucking ver weg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dit is heel erg homosexueel. FUkk-er-de-FUKK Ik ga dus nou zeker ook niet meer komen. Dit slaat nergens op. |
|
ik ga ook niet meer, m'n vervoer heeft ook geen zin meer. Oud Vuil. |
|
helaas ik sla deze af |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 06-04-2003 14:10] Trieste gast |
|
okee dus niemand weet mij dus te vertellen hoe ik er kom ? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
dit gaat te ver VUIG [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 06-04-2003 12:33] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: misschien heb je hier iets aan? http://www.staddijk.nl/info/info_map.html |
|
meuj Je moeder. |
|
quote: thanx wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
O wat ben ik blij, VUIG ten onrechte, dat ik niet kom. Leer je moerstaal. Dit slaat nergens op. |
|
zorg jij nou maar dat je komt met die frikandellenbek van je... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hoe laat begint het? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
goeie vraag... Je moeder. |
|
quote:k stel alleen maar goeie vragen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en reageert nog snel ook Je moeder. |
|
quote: *verveel modus* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je moeder. |
|
''oftopic'' misschien moet mod morgil iets secuurder zijn |
|
zaal open om 20.00 en mod van een morgil meot me neit spammen met zijn homo mailtjes Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Morgil is een Zei Dit slaat nergens op. |
|
Wat zij je? |
|
ik dacht al wel dat het een zij was, want zulke infantiele en domme opmerkingen kunnen alleen maar door vrouwen gemaakt worden... waar zou mijn ban blijven? Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |