|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL! |
|
Hehe, idd Maar goed...jullie moeten maar even kijken, zit best veel rotzooi tussen, maar ook enkele mooie foto's. |
|
de grootste rotzooi is de site (slechtvalk)maar goed, die foto's zijn wel gaaf Je moeder. |
|
heersende foto's! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
VUIG, waarom droeg je van die enge paint? Ik wilde je bier geven maar durfde het niet. |
|
Jij ging ons toch verlaten? |
|
Idd. Ik ging. |
|
iedereen hapte zo mooi Je moeder. |
|
quote: waar tussen dan We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dit topic heeft meer bladzijden leut0r Je moeder. |
|
Nee, de site was down, ik heb 't wegge-edit. Alleen weigert mijn email de foto's te uploaden, dus kan ik ze niet versturen en tevens niet op webspace krijgen |
|
quote: Dimensional psychosis is ook niet voor de bekrompen geest.. |
|
Oeeeeeeee, een bandlid. |
|
Ach, den drummer! |
|
Jezus, gemist...Moest zelf spelen...aaarrggh Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:ja ze deden t inderdaad heeeeeeeeeeel goed |
|
hmz, ben dus wederom schijnbaar de enigste die het wel gaaf vond... Je moeder. |
|
quote:misschien mot je die pritstift uit je oren halen en in je oogkassen proppen |
|
quote: ik was er niet, maar hun ceedee klinkt waanzinnig! Oud Vuil. |
|
quote:op wtd4 waren zo ook zeer goed. |
|
aha, ik zal "mot" ofzo, iig willem, de bassist as donderdag aan een langdurige ondervraging het vuur aan de schenen leggen en de waarheid onthullen... is onze bassist ook. Oud Vuil. |
|
ik sta ook op een foto...iig me kapsel : We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
wazige foto maar het heeft wel iets I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Foto's; Bijgewerkt en wel. http://members.lycos.nl/slechtvalk666/ En dan het bestandje 'fotos.rar' (bijna geheel onderaan) aanklikken en downloaden .. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |