|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:En alleen Vuig stuurt jankende mailtjes terug op dergelijke infantiele en domme opmerkingen.... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nou.. iemand met het mail adres Krieg@blablabla.cum die mij gaat mailen over "schokkend" taalgerbuik is toch echt een mongool.. je bent dan het woord KRIEG niet eens waardig... huilebalken.. ik stel voor dat morgil haar email adres verander in Bloemetjes@blablabla.cum Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Wen er maar aan vuig. Je mag hier geen eigen mening hebben [en heb je die wel, dan halen ze gewoon het edit-ikoon bij je boodschap weg! ]. |
|
100% waar.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Dit topic gaat over een concert. Klachten over het modereerbeleid kunnen via mail of in het klachten topic. |
|
at your service Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik heb een ontactische post gezet in een topik, snel zoeken en veranderen! |
|
Waarschijnlijk kom ik wel even een pilsje drinken. |
|
Met mij en Han ook ff he. Vorige keer vergeten namelijk. |
|
Doen we zeker! |
|
de lijn 90 brigade is er ook weer Je moeder. |
|
en ik... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik ben er morgen samen met desire, duzzz heel veeel |
|
quote: jij bent ook deel van de lijn 90 brigade eikel Je moeder. |
|
Helaas moet ik toch afzeggen mensen 't gaat niet zo goed met m'n opa dus ik ben morgenavond in het ziekenhuis. Ik zie jullie vast wel een andere keer |
|
quote:jammer veel succes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik moet ook afzeggen, volgende keer beter. |
|
quote: wenst veel sterkte toe |
|
I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Potverdikkie Zeg! Doetinchems Swaert Metael! Maarja, ik dus niet, veel plezier frikadellenetertjes van me, en Veel suc6 met optreden VuIg... Dit slaat nergens op. |
|
twas gaaf! zwartknetterij was erg vermakelijk en klonk lekker, fluisterwoud klonk mede door het veel betere geluid dan bij WtD4 naar mijn mening, stukken beter, erg goed te doen! dimensional psychosis was ook te doen hoewel we dat niet echt meer zo gevolgd hebben. bij sauron zijn we maar weggegaan want evenals op cd kon het ons live ook weinig boeien. maar goed, geslaagde avond, en vuig ga niet zeggen dat je die cd met je dronken kop kwijt bent geraakt he Je moeder. |
|
en heb nu de hele tijd duustere wouden in mn kop hehehe Je moeder. |
|
geslaagde dag; mooie aankopen . zwartketterij vond ik een beetje tegenvallen. ik had er meer van verwacht; de muziek was nietr boeiend en dan die podium act --> . fluisterwoud was zeker boeiend en beukte lekker door. jammer van die galm in het 2e nummer. dimensial psychosis (ofzo) viel nog erger tegen. op wacking the dead vond ik ze dit jaar zeker cewl maar gister was het zeer slap. sauron heb ik omwille van het thuis kunne komen moeten missen maar dat haal ik nog wel's in. zm-ers: desire karnivoor slechtheid she devil ilyc vuig nachtvorst abyssos hgrotwulf |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |