|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
lijstje? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
rot op met je lijstje... we moeten troe zij en ons afzetten tegen dit soort christelijke activiteiten... Pff.. Lijstjes Dit slaat nergens op. |
|
*rot op* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ey Morke, we gaan de frikadellen schade wel inhalen dacht ik zo! |
|
Bij Antaeus? hebben ze daar dan Sikk fukkin' FriKKadelleN? Dit slaat nergens op. |
|
Ik krijg echt steeds meer zin in een lekkere frikandel met mayo, misschien zo maar even naar de snakbar fietsen. |
|
quote: Kut yer flesj & waarschip Zaad aan! Dit slaat nergens op. |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook wel te vinden... |
|
't wordt druk!!! veel zm'ers, allemaal een button met je user-icon op. Oud Vuil. |
|
quote: Wikkel je je pik in alufolie nu? |
|
Ja, ik ga ook. |
|
de shirts gaan mee ja.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Dude! Zaterdag pas he, zaterdag pas.... |
|
Dus, over een maand moet ik eventjes wat frikadellen meenemen naar Nijmegen Dit slaat nergens op. |
|
Hmm... Antaeus was de laatste keer wel erg gaaf.... X-mas 2002 , 013 Misschien nog maar een keer gaan dan... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-03-2003 10:54] |
|
Antaeus heerschde heel erg jah... Vooral de zanger, die was nogal verbaasd over zo een enthousiaste crowd vooraan. Dit slaat nergens op. |
|
Gelukkig dat deze geschopt werdt, want ik vergat de kaartjes. |
|
Kaarjtes!!! fffffuk nog ff reserveren. Of is dat niet nodig? Opkomst in 013 was bedroevend LAAG, maar misschien hebben ze naam gemaakt? Hoe groot is dat zaaltje in Nijmegen? |
|
Dwaal, doe je d'r gelijk 2?? |
|
quote: Yessss-ah |
|
quote:3 kan ook |
|
quote: Te laat!! http://www.staddijk.nl |
|
Mijn reservering hebben ze inmiddels binnen |
|
Mein auch |