|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
BUMP! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik denk dat ik wel ga! |
|
MOOI! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Nijmegen is wel te doen .. 11 april is agenda leeg en in 't voorjaar ben ik niet vaak ziek Ik, Wil Schuurman |
|
hmz Nijmegen, maar wel een vrijdag, dan lukt dat wel. Gaaf |
|
ik ga ook samen met trotz wordt weer knallen daar lekker dichtbij dus 10 minuten fietsen yeahh |
|
Ik ben er bij [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-03-2003 2:02] |
|
Dwaal ging en ik ga ook duzz.... |
|
ik ben der bij!!!!!!!!! dus... als er mensen nog een shirtje moeten.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ja, ik ga denk ik wel...moet Fluisterwoud toch een keer gezien hebben eh |
|
Eerste keer Fluisterwoud I welcome you to a world pitch black |
|
Iemand enig idee hoe lang lopen het is naar de Staddijk vanaf het station |
|
quote: vanaf centraal? zeker een uur als het niet 2 is. je moet gewoon bus 2 nemen naar de wezenhof, dan is het nog 10 minuurtjes lopen edit:vanaf dukenburg denk ik 30-45 minuten [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-03-2003 13:33] |
|
hmm...ik weet niet of ik nog wel ga, de jongen waarmee ik eerst zou gaan gaat toch niet meer...maar ik kijk wel of ik nog ga! |
|
quote: Je kunt toch ook gewoon in je eentje gaan, zijn daar mensen zat. |
|
Er zijn daar mensen ZAT ja Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hmm... ik zie wel, weet niet of ik wel alleen mag |
|
W00pti-d00 we komen ook! Voor het eerst genieten van Vuig en [voor het laatst] van Havoque, wat een smulpartij. Vuig, kon ik via jouw aan vodjes komen? |
|
Gaan er mensen vanuit Arnhem er heen? |
|
quote: Ik weet niet of je Teun en Vincent kent? van mortal form, die zullen vast wel gaan. (bij Hollandsch metaal zitten trouwens heeeel veel arnheimers, als je daar eens rondvraagt weet je het zo) |
|
Oh lekker vet heersch. Antaeus! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Kom op mietje! Da's niet blackmetal he! Dan heb je schijt aan iedereen, dus dan heb je geen vrienden nodig! Dit slaat nergens op. |
|
hoe laat is t ogeveer afgelopen? |
|
Effe in mn agenda zetten ik komt ook |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |