|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: enneh ilyc, niet gezien...? Je moeder. |
|
quote:ik wel |
|
quote: Hehe, ik wist niet echt wie er allemaal gingen enzo, en impaled succbus kende ik al, dat was dus de enige die me echt opviel. Ik was iig een niet al te grote gast met een Bathory shirtje aan. Afijn, de optredens; Zwartketterij vond ik best lekker klinken, alleen zoals eerder gezegd was de podiumact verre van charismatisch. Maar verder; Best te pruimen! Fluisterwoud klonk lekker ook, weinig op aan te merken, heb ik me prima mee vermaakt. Ga zo door zou ik zeggen. Dimensional Psychosis, nah, niet mijn smaak en verder niet ontzettend veel aandacht aan besteed. Niet slecht hoor, maar ik vond het persoonlijk weinig boeiend. En Sauron heb ik zo goed als gemist, toen ging ik al op huis aan. Wel nog even het angstaanjagende haar van de gitarist mogen aanschouwen Maar goed, al met al heb ik me prima vermaakt [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 12-04-2003 17:46] |
|
zwartketterij had anders best een gave show, vond ik, lekker fout hehehe maar wel gaaf en de muziek was gewoon heerlijk -karnivoor hier- |
|
vind iedereen hier Sauron slecht?? ik vond hun optreden strak, zeker beter dan in oss met satyricon. en zwartketterij, ze hadden nog net geen klompen aan. I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Dat was juist trui geweest..! Maar die zonnebrillen...waren gewoon iets te fout |
|
hun demo is wel te pruimen! I welcome you to a world pitch black |
|
jaaa t was wel ruig er na in de guinness ook nog leuk om eens wat meer zmmers gezien te hebben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Antaeus zijn gewoon lachwekkende Black Metal clowns. Maar Fluisterwoud moet je serieus nemen, die zijn akelig goed in wat ze doen. |
|
Antaeus???? I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Wat een belachelijke opmerking. Je hebt waarschijnlijk de heren van Antaeus nooit ontmoet. Aaghr wat heb ik een hekel aan dit soort opmerkingen. Maar je bent waarschijnlijk alleen maar uit op reacties. |
|
quote: Volgens mij denkt hij nog steeds dat Antaeus optrad in Staddijk. I welcome you to a world pitch black |
|
We moeten nu niet overdrijven. Hun eerste in clownspakken. De tweede ja, toch echt wel beter. |
|
is me naam nou zo godverdomme moeilijk te spellen Fluisterwoud beukte erg gaaf, heb verdomme nog steeds last van me nek Zwartketterij klonk wel lekker, alleen een beetje duffe act Dimensional Psychosis was LSD kutzooi, wil ik nooit meer zien of horen Sauron (gelukkig ) gemist... meteen ff een Beherit LS aangeschaft --> gaaf !!!! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja Je moeder. |
|
quote: hehehe daar doe ik het ook voor... waar blijven de foto's van het optreden?? wil zien We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik zag dat er wel een aardig aantal foto's werd gemaakt en dan vooral van fluisterwoud, ben wel benieuwd Je moeder. |
|
Je ziet ze toch niet, B. blokkeert het zicht. |
|
hehehe inderdaad Je moeder. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 14-04-2003 23:25] |
|
|
|
ah schön das de eerste Je moeder. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 14-04-2003 23:26] |