|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok dan, wie van hier gaat er allemaal naar Stratovarius en Symphony X in de 013 op 29 maart?? |
|
Ik ga er waarschijnlijk heen. |
|
gaaf, Symphony X...maar waarom nou zo ver weg!? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Uiteraard ben ik dan van de partij Kan 't lijstje nog wel verder aanvullen ook: - Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet Zo! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ow, das wel gezellig om jullie ook allemaal een keertje te zien...eens kijken of ik mensen mee krijg! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
jammer dat Symphony X met 2 bands komt die mij niet echt boeien anders was ik er zeker naar toe gegaan! |
|
Ik wil ook nog heen. Symphony X! [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 31-01-2003 18:49] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Is al een topic over..... Ik ga erheen, heb mijn kaartje al! Word erg gaaf! |
|
quote: - Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet - Bonnie |
|
quote:Hehe.. das toevallig.. Ik ook.. |
|
net mijn kaartje gehaald http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ga ook |
|
Ik had m'n kaartje al een hele tijd, en Thunderstone zou toch ook komen? Ook een heerschende band ! Stratovarius nieuwe album is trouwens erg goed Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
- Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet - Bonnie - Shadow Builder - Judge M. - Sar'Goth the Warlock - Triple-Dan [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 01-02-2003 0:35] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Double-post [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 01-02-2003 0:35] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
- Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet - Bonnie - Shadow Builder - Judge M. - Sar'Goth the Warlock - Triple-Dan - Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En, zijn de kaartjes roze of paars ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:poeh, ik kom alleen omdat SymphonyX speelt, van die nichten uit Finland krijg ik geen erectie. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb er ooit een erectie van gekregen, ja godver, ja écht. Als ik het nu moet aanhoren, word ik spontaan impotent. Toch maar voor de geile Tom G Warrior met "Triumph of Doom" Ik, Wil Schuurman |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 01-02-2003 3:09] |
|
Ik ga in Belgie, Antwerpen met She_Devil |
|
quote: Shreddie, kom je dan een pakken bij me, dat is nl. vlak bij mij in de buurt. |
|
- Murdering Monk - Mirandarijntje - Mies - Vampie - Lord Morgoth - Lady Rose - Bintmeister - Helmet - Bonnie - Shadow Builder - Judge M. - Sar'Goth the Warlock - Triple-Dan - Humanator - Vintersorg |
|
kheb laatst de nieuwe cd gehaald begin er over te denken om toch maar wel te gaan maar dat laat mijn bankrekening denk ik niet toe ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Tja, ik zei laatst al dat alle concerten de laatste tijd op verjaardagen vallen, zo ook deze. Op 29 maart zijn ik en mn vader jarig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |