|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps.. kan iemand dit ff naar heavy metal schoppen. excuses. |
|
gaaf! vergelijking met vorig werk? |
|
ik heb eigenlijk nog nooit recenter werk dan transilvanian hunger gehoord Je moeder. |
|
Het heeft de kwaliteit van plaguewielder met gemengt met wat panzerfaust. |
|
quote:foei , plaguewieder heerscht. |
|
quote: A-A-Arghhhhhh. zbwmng. brltsmklp. waarrrrrr dannn opppp innnterrrnet. Oud Vuil. |
|
IDD, UPloaden die handel!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: DIRECT CONNECT? |
|
het is al op soulseek , maar dat kutprogramma wil niet connecten |
|
*DOWN* [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 05-02-2003 16:48] |
|
quote: Heersch, even neerladen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hmmm, download acc.plus wil ~by~ downen, ie slaat vast. tis te duister, 't wil niet op m'n peecee. Oud Vuil. |
|
Ik up hem wel als ik alles binnen heb. (kan wel even duren, kut ftp ) Bazzio Attacks!!! |
|
2 keer beluisterd ondertussen..niet erg speciaal..track 6 is veruit de beste. ik vind plaguewielder toch wel beter. |
|
ik heb hem hier gedownd, gaat veel sneller.je zult je wel moeten haasten want lang blijven ze niet staan hehe http://www.silvapage.net/mp3/Darkthrone-HateThem/ |
|
w00t! dankt u |
|
quote: Finnikok! ...eigenlijk |
|
Ik vond Ravishing Grimness een lauwe natte drol, en Plaguewielder saai. Dan is dit wel enigszins een verlichting of moet ik zeggen -- verduistering (gay ). Maar ja, ik blijf het wat triestig vinden, een band met zo'n naam, ooit de essentie van black metal, die nu wederom 'gewoon een black metal plaatje' uitbrengen, althans, zo zie ik het. |
|
ik ben niet zo'n Darkthrone kenner hoor, maar ik heb wel wat van ze beluisterd, het kan mijn ongelukkige keuze zijn geweest, maar bij alles wat ik van hun luisterde was het geluid erg schel en nogal slecht van kwaliteit.. is dit typerend voor Darktroon ? zoja weet ik dus dat ik deze niet hoef te gaan downen... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Pantserpuist vond ik niet zo best eigenlijk... |
|
quote: Panzerfaust is juist erg goed. Die zang ARGHHH Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Jaaaa die is erg cool! Ook gaaf die waanzinnig slechte geluidskwaliteit. De zang drukt de gitaren helemaal weg! Zenial |
|
Heel leuk en aardig maar wat een kutnaam voor dat album "hate them" Lijkt Children of bodom wel. Immortal Pride |
|
Dat zat ik ook net te denken. Wie moeten er dit keer eigenlijk gehaat worden dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Iedereen die het een kutplaat vindt. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |