|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Soulside journey is HEERSCH Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ga voor under a funeral moon |
|
quote: Helemaal mee eens. Toch blijft Transilvanian Hunger ook een van de albums door de geweldige titel track Ik wacht nog steeds op een tracklist. Ik weet iig wel zeker dat track 3 "Fucked Up And Ready To Die" moet zijn Hakkuh |
|
I vermoed dat voor 90% van de mensen die Transylvanian Hunger als favoriet hebben dat alle oude bands niets goeds meer kunnen uitbrengen. |
|
gelukkig klopt dat Je moeder. |
|
quote: Tja, ik zou Transsylvanian Hunger echt een super-CD vinden, als die geluidskwaliteit niet zo bagger was. En nou krijg ik ongetwijfeld het hele troe-spul op mijn dak over dat die klank hoort bij de sfeer etc., maar sjezus goden maria zeg ik hoor de drums echt nauwelijks doorkomen op een goede installatie, laat staan op mijn Discman als ik 's ochtends naar mijn werk peddel. Die gitaarstukken en composities etc. zijn zo briljant, die komen ook echt wel tot hun recht als je de boel een klein beetje oppoetst hoor. En trouwens, Soulside Journey klinkt veel helderder dan e.g. Transsylvanian Hunger of Pantzerfaust, dus het kan blijkbaar best. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
nee, want soulside journey is een kutcd. |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Darkthrone zijn gewoon trendvolgers, op die eerste speelde ze nog gewoon death metal (de welbekende Stockholm-sound die toen al op zijn retour was) en de plaat daarna was het in één keer corpsepaint en was alles "evil", 3x raden wat toen in opkomst was ?? Ik heb er ook een oud interview van ze thuis liggen, en wat een klets staat daarin zeg !! "we lopen de hele dag met corpsepaint op, en we aanbidden satan heel intens" BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ga voor Panzerfaust ! En het eerste nummer van Total Death Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ik ben Gylve al vaker tegengekomen en heb nog 2 keer met hem geouwehoerd maar het enige wat hij intens aanbid is.....BIER.Als hij niet aan het werk is dan is hij of bezopen of stoned Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Het enige van "tracklist" dat ik kon vinden was "SATYRICON frontman Satyr will co-produce and mix DARKTHRONE's forthcoming album, "Hate Them". The release will be recorded in December for a February release through Moonfog. Tracks to appear on the album include 'Rust' and 'Fucked Up And Ready To Die'." Het is beter dan niets |
|
quote: Ik geef je ongelijk 1 van de redenen dat Transilvanian Hunger zo'n geweldige CD is, is de productie. Het is voor mij de beste BLACK metal plaat die er is. De hele sfeer die op dat album te vinden is, geweldig... SO PURE... SO COLD!! (NP ) |
|
quote: Transilvanian Hungáááááár Hakkuh |
|
Moet hem nog steeds horen. Heb hem gedownload. |
|
Ik ga voorTOTAL DEATH! |
|
Zit hem nu te luisteren... Sja... Ik denk dat ik maar stop met nieuwe Darkthrone releases kopen voor de compleetheid. Dit ga ik toch nooit meer luisteren. Waardeloos... Kut... WhY!?!? |
|
Hee nummer 5 is wel cool... Of nee toch niet... nu wordt 'ie opeens kut. |
|
Nummer 6 is ook wel ok. Alleen om de een of andere reden klinkt het nogal ongeinspireerd. |
|
Nummer 3 en 5, de rest is rotzooi. Hakkuh |
|
lompe offtopic post, zm is niet om mensen belachelijk te maken, dat doe je maar over msn ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 14-02-2003 2:12] |
|
quote: En wat heb je daar op tegen? Hakkuh |
|
dubbelpost.. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 14-02-2003 2:13] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |