IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Darkthrone-Hate them Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-05-2003 20:02 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dubbelpost mag niet

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

R.
Usericon van R.
Posted 27-05-2003 9:44 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 28-05-2003 20:17 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

Ravishing grimness was slecht.
Plaguewielder was zeker niet beter.
Maar Hate Them maakt alles goed, waar deze band echt goed in is, en dat is zulk black metal maken.

GODLESS NORTH buy it now.

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 30-12-2003 20:31 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 15:09 schreef EvilPietje het volgende:
Darkthrone zijn gewoon trendvolgers, op die eerste speelde ze nog gewoon death metal (de welbekende Stockholm-sound die toen al op zijn retour was) en de plaat daarna was het in één keer corpsepaint en was alles "evil", 3x raden wat toen in opkomst was ??

Ik heb er ook een oud interview van ze thuis liggen, en wat een klets staat daarin zeg !!
"we lopen de hele dag met corpsepaint op, en we aanbidden satan heel intens"

Darkthrone was uit de Death Metal gestapt omdat het trendy werd...En ik denk ook niet dat Black Metal toen populair aan het worden was. Darkthrone is toch niet voor niets het begin van de tweede golf Black Metal?

Darkthrone

' '
Usericon van ' '
Posted 30-12-2003 20:49 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ach, je moet die mensen niet zo aanbidden man.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 30-12-2003 20:52 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 20:31 schreef Iormungand het volgende:
Darkthrone was uit de Death Metal gestapt omdat het trendy werd...En ik denk ook niet dat Black Metal toen populair aan het worden was. Darkthrone is toch niet voor niets het begin van de tweede golf Black Metal?

Darkthrone

Kijk voor zo'n instelling heb ik nou Respect

Omdat het te trendy wordt gewoon de muziekstijl die je speelt achter jelaten!
Praise satan!

And my marlboro light

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2003 21:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 20:31 schreef Iormungand het volgende:

Darkthrone

Ach kom nu toch, heel 'A Blaze In The Northern Sky' hangt aan elkaar van de Celtic Frost- en Hellhammer riffs. Wel gaaf hoor, daar niet van, maar om nu te zeggen dat de heren über origineel waren enzo, nou nee.

Maar goed, die nummers zijn wel al in 1991 of daaromtrent geschreven (ff vlugge blik in het tekstboekje geworpen).

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 30-12-2003 22:42 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 21:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Ach kom nu toch, heel 'A Blaze In The Northern Sky' hangt aan elkaar van de Celtic Frost- en Hellhammer riffs. Wel gaaf hoor, daar niet van, maar om nu te zeggen dat de heren über origineel waren enzo, nou nee.

Maar goed, die nummers zijn wel al in 1991 of daaromtrent geschreven (ff vlugge blik in het tekstboekje geworpen).

Zei ik dan dat het origineel was?

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 30-12-2003 22:44 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

Fenriz:
"We are the New Darkthrone. We deny old Darkthrone stuff. We formed in 1991. All has changed. Unholy black metal and satanic poetry are us. We hate death metal and trendy scene. We will not be part of it. To isolate is what we must do to make black metal pure! If you want to stop an eventual black metal trend; stop writing a zine and isolate! We, the hordes of satanas are not trying to save everybody, nether do we want to spread our dark knowledge. We are no missonaries! Stay dark and occult. We have fired members of our band and we have nothing to do with old Darkthrone. We have boycotted all live stuff, we do not wish to play with any trendy band."

Very true indeed.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2003 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach, kom. fennie was gewoon jong en dronken. erg vaak dronken.

truedeliedoe.

Oud Vuil.

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 30-12-2003 23:10 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 23:07 schreef webblaster wim het volgende:

truedeliedoe.

Dronken zijn is leuk. Tot je ! Dan smaakt je bier een tijdje niet meer!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-12-2003 8:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 23:07 schreef webblaster wim het volgende:

truedeliedoe.
En hij is nu nog steeds vaak dronken haha

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 31-12-2003 8:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 22:44 schreef Iormungand het volgende:
Fenriz:
"We are the New Darkthrone. We deny old Darkthrone stuff. We formed in 1991. All has changed. Unholy black metal and satanic poetry are us. We hate death metal and trendy scene. We will not be part of it. To isolate is what we must do to make black metal pure! If you want to stop an eventual black metal trend; stop writing a zine and isolate! We, the hordes of satanas are not trying to save everybody, nether do we want to spread our dark knowledge. We are no missonaries! Stay dark and occult. We have fired members of our band and we have nothing to do with old Darkthrone. We have boycotted all live stuff, we do not wish to play with any trendy band."

Very true indeed.

Zulke dingen zeggen was gewoon imaga-building.Begrijp me niet verkeerd, ik vind Darkthrone al gaaf vanaf hun eerste cd maar vooral in de jaren '93/'94 heeft hij in interviews alleen maar verteld hoe true ze wel niet zijn....pure voor een imago op te bouwen.Dat moet toch duidelijk zijn overgekomen lijkt mij.

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 31-12-2003 10:24 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 8:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zulke dingen zeggen was gewoon imaga-building.Begrijp me niet verkeerd, ik vind Darkthrone al gaaf vanaf hun eerste cd maar vooral in de jaren '93/'94 heeft hij in interviews alleen maar verteld hoe true ze wel niet zijn....pure voor een imago op te bouwen.Dat moet toch duidelijk zijn overgekomen lijkt mij.

Dit is dan nog het langste antwoord wat hij geeft. Anders antwoorde hij gewoon ja of nee oftewel dat hij er niet over wou praten, want misantropen geven geen interviews.

Hub de Gallier
Posted 31-12-2003 11:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 10:24 schreef Iormungand het volgende:
Dit is dan nog het langste antwoord wat hij geeft. Anders antwoorde hij gewoon ja of nee oftewel dat hij er niet over wou praten, want misantropen geven geen interviews.
Hahahahahahaha

Aart
Usericon van Aart
Posted 31-12-2003 12:29 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Toch wel jammer dan dat hij zijn beste plaat denied

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 31-12-2003 12:33 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 12:29 schreef Aart het volgende:
Toch wel jammer dan dat hij zijn beste plaat denied

Al het latere werk kan inderdaad niet op tegen Soulside Journey!

Aart
Usericon van Aart
Posted 31-12-2003 12:36 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik meen het serieus. Ik vind al het latere werk niet op kunnen tegen Soulside Journey.

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 31-12-2003 14:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach, er is nogal een verschil tussen de 1ste 2 releases. toed soulside uitkwam, heb ik 'em gekocht. en a blaze toch wel. en allebei hebben ze hun charme.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 31-12-2003 14:09]

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 02-01-2004 10:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb "Soulside journey" ook gekocht toen hij uitkwam en het deed mij het meeste denken aan de betere Zweedse deathmetal releases uit die tijd, en stond voor mij zelfs op gelijke hoogte met het legendarische "Left hand path". Ik heb bij het uitkomen van "Ablaze in the..." de cd ook meteen gekocht en was verrast doorde enorme verschillen met de voorganger maar toch had die cd iets.Ondanks dat de muziek niet origineel was had die plaat wel een geweldige sfeer welke mij ook nu nog enorm aanspreekt.

i hope you die
Usericon van i hope you die
Posted 04-01-2004 19:46 by i hope you die Wijzig reactieProfiel van i hope you dieQuote dit bericht

leuk schijfje wel

Zagga
Usericon van Zagga
Posted 04-01-2004 19:54 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

Was darkthrone niet een naziband?

ik haat nazi's.

Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-01-2004 19:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 januari 2004 19:54 schreef Zagga het volgende:
Was darkthrone niet een naziband?

ik haat nazi's.

- nee

- oh.

Oud Vuil.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-01-2004 20:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 10:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb "Soulside journey" ook gekocht toen hij uitkwam en het deed mij het meeste denken aan de betere Zweedse deathmetal releases uit die tijd, en stond voor mij zelfs op gelijke hoogte met het legendarische "Left hand path". Ik heb bij het uitkomen van "Ablaze in the..." de cd ook meteen gekocht en was verrast doorde enorme verschillen met de voorganger maar toch had die cd iets.Ondanks dat de muziek niet origineel was had die plaat wel een geweldige sfeer welke mij ook nu nog enorm aanspreekt.

Na "Soulside.." viel mij "A Blaze.." gewoon tegen, vanwege de muzikale veranderde koers. Vind "Soulside.." de beste tot nu toe. Hoewel ik beide kanten wel kan waarderen.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 04-01-2004 23:04 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

hmm, ik heb soulside ook, maar ik draai die plaat bijna nooit omdat de plaat zo enorm laag geluidsvolume heeft, heel raar dattie zo zacht is gemasterd... blijft wel goed uiteraard maar niet in de discman

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com