|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ravishing grimness was slecht. Plaguewielder was zeker niet beter. Maar Hate Them maakt alles goed, waar deze band echt goed in is, en dat is zulk black metal maken. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Darkthrone was uit de Death Metal gestapt omdat het trendy werd...En ik denk ook niet dat Black Metal toen populair aan het worden was. Darkthrone is toch niet voor niets het begin van de tweede golf Black Metal? Darkthrone |
|
Ach, je moet die mensen niet zo aanbidden man. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Kijk voor zo'n instelling heb ik nou Respect Omdat het te trendy wordt gewoon de muziekstijl die je speelt achter jelaten! Praise satan! And my marlboro light |
|
quote: Ach kom nu toch, heel 'A Blaze In The Northern Sky' hangt aan elkaar van de Celtic Frost- en Hellhammer riffs. Wel gaaf hoor, daar niet van, maar om nu te zeggen dat de heren über origineel waren enzo, nou nee. Maar goed, die nummers zijn wel al in 1991 of daaromtrent geschreven (ff vlugge blik in het tekstboekje geworpen). |
|
quote: Zei ik dan dat het origineel was? |
|
Fenriz: "We are the New Darkthrone. We deny old Darkthrone stuff. We formed in 1991. All has changed. Unholy black metal and satanic poetry are us. We hate death metal and trendy scene. We will not be part of it. To isolate is what we must do to make black metal pure! If you want to stop an eventual black metal trend; stop writing a zine and isolate! We, the hordes of satanas are not trying to save everybody, nether do we want to spread our dark knowledge. We are no missonaries! Stay dark and occult. We have fired members of our band and we have nothing to do with old Darkthrone. We have boycotted all live stuff, we do not wish to play with any trendy band." Very true indeed. |
|
ach, kom. fennie was gewoon jong en dronken. erg vaak dronken. truedeliedoe. Oud Vuil. |
|
quote: Dronken zijn is leuk. Tot je ! Dan smaakt je bier een tijdje niet meer! |
|
quote:En hij is nu nog steeds vaak dronken haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zulke dingen zeggen was gewoon imaga-building.Begrijp me niet verkeerd, ik vind Darkthrone al gaaf vanaf hun eerste cd maar vooral in de jaren '93/'94 heeft hij in interviews alleen maar verteld hoe true ze wel niet zijn....pure voor een imago op te bouwen.Dat moet toch duidelijk zijn overgekomen lijkt mij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dit is dan nog het langste antwoord wat hij geeft. Anders antwoorde hij gewoon ja of nee oftewel dat hij er niet over wou praten, want misantropen geven geen interviews. |
|
quote:Hahahahahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toch wel jammer dan dat hij zijn beste plaat denied Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Al het latere werk kan inderdaad niet op tegen Soulside Journey! |
|
Ik meen het serieus. Ik vind al het latere werk niet op kunnen tegen Soulside Journey. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
ach, er is nogal een verschil tussen de 1ste 2 releases. toed soulside uitkwam, heb ik 'em gekocht. en a blaze toch wel. en allebei hebben ze hun charme. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 31-12-2003 14:09] Oud Vuil. |
|
Ik heb "Soulside journey" ook gekocht toen hij uitkwam en het deed mij het meeste denken aan de betere Zweedse deathmetal releases uit die tijd, en stond voor mij zelfs op gelijke hoogte met het legendarische "Left hand path". Ik heb bij het uitkomen van "Ablaze in the..." de cd ook meteen gekocht en was verrast doorde enorme verschillen met de voorganger maar toch had die cd iets.Ondanks dat de muziek niet origineel was had die plaat wel een geweldige sfeer welke mij ook nu nog enorm aanspreekt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
leuk schijfje wel |
|
Was darkthrone niet een naziband? ik haat nazi's. Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
quote: - nee - oh. Oud Vuil. |
|
quote: Na "Soulside.." viel mij "A Blaze.." gewoon tegen, vanwege de muzikale veranderde koers. Vind "Soulside.." de beste tot nu toe. Hoewel ik beide kanten wel kan waarderen. |
|
hmm, ik heb soulside ook, maar ik draai die plaat bijna nooit omdat de plaat zo enorm laag geluidsvolume heeft, heel raar dattie zo zacht is gemasterd... blijft wel goed uiteraard maar niet in de discman Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |