|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
"Darkthrone speelt op Infernofestival in Oslo als surprise act " serieus |
|
quote: daar geloof ik nix van. what's the proof??? Oud Vuil. |
|
dit komt van nocturno Culto, enkele maanden geleden : "but as things are right now we'll never play live. It will be very hard for us to actually get out there to play; rehearse a lot, just for the sake of ace performing, we need more musicians and a lot more willpower. We think (and that's for fucken sure) that Darkthrone are to be consumed in a totally different setting than a consert hall" Q : Is it just Fenriz or both of you who dont want to play live? A : (N.C.) : We both share the main point: that Darkthrone should keep out of consert-halls, but I think Darkthrone should do one or two major gigs in Europe, and then quit live playing for all eterninty, Fenriz don't think so. |
|
hmmm, fenriz vind het dus nix. dacht ik al wel, speelt die man ooit wel eens live met een band? of ze moeten echt om geld verlegen zitten, hoewel, die kut re-releases met die belachelijke bonustracks. laatste liedje is binnen, oeh, zeg. de hellhammer invloeden zijn weer ruim aanwezig. helaasch geen lekker in het oor klinkend riedeltje. alleen slaggitaren. wel lekker snel! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-02-2003 22:07] Oud Vuil. |
|
Hmz wat zijn de titels van de nummers? Ik vind nog niks met google. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: track 1 t/m 7 weet de titels ook niet, misschien de homepage? Oud Vuil. |
|
Misschien moet je ze ff mailen . |
|
quote: ey yo i got ur new album from KaZaa and i wanted 2 know the titles, could u mail them to me man? u rock man! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hmz, ze hadden dat gedeelte op hun webpage ook al gesloten, daar waar je vragen kon neer pletteren en daar gaven ze dan af en toe antwoord op. was wel cool. maar helaasch. liedje 6 vond ik wat minder, drumwerk was wel gaaf. voor de rest een beetje tsja, makkelijk. Oud Vuil. |
|
liedje 5 !!! soory, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: Whahaha, geniaal idee! |
|
De quote's hierboven zijn letterlijk van hun website en daar werd alleen gevraagd over eventuele live-optredens maar hebben hier verder niks mee te maken. Van dit optreden zul je verder ook niks tegenkomen op de websites omdat zoals gezegd Darkthrone niet onder hun eigen naam maar onder de naam "surprise act" zal spelen.Ik heb de informatie van iemand werkzaam in de organisatie van Infernofest en deze persoon heeft per ongeluk teveel gezegd waardoor informatie is vrijgekomen die (nog) niet openbaar mocht worden. Maar dit is in ieder geval serieus [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-02-2003 22:40] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
iemand die me naar Noorwegen wil voeren? |
|
Trouwens,ik heb Fenriz 2 jaar terug nog live gezien toen hij bij Cadaver Inc. meezong in Oslo dus zo vies is hij ook niet van live-optredens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net een paar nummers beluisterd, niet onaardig maar ook niet super. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: oei, die persoon zal je niet dankbaar zijn na deze posts. was toch een topic over dat festival? Oud Vuil. |
|
quote: Als je een directory teruggaat, zul je ook nog de nieuwe Carpathian Forest aantreffen (tenminste voor zo lang als het duurt...). Voor de luie mensen: http://www.silvapage.net/mp3/Carpathian_Forest/ Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Deze plaat heeft wel wat beter geluid. Hij is een beetje te vergelijken met platen als Sons of Northern Darkness van Immortal en Volcano van Satyricon. Dat wil zeggen, ze spelen nog steeds rasechte black metal, maar de productie is er toch flink op vooruit gegaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
wat een ontzettende kutcd. Ik vond ravishing grimness geweldig, plaguewielder matig (nèt niet slecht), maar dit is gewoon bagger, het lijkt niet eens op darkthrone. het lijkt inderdaad op sons of northern darkness of andere moderne miskleunen. god, dat ze zo diep hebben kunnen zinken, JAMMER. |
|
aaaaaarrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhh, dit is wel zo verschrikkelijk slecht, dit redt het niet eens bij nieuwe black metal bands (lang niet zelfs). JAMMER. |
|
quote: Tsja, smaken verschillen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ach, het is absoluut geen 'darkthrone', maar ik vind het een toffe black metal plaat! |
|
quote: Wil je echte underground blackmetal die barst van de hellhammer invloeden (en wie wil dat nou niet??) kan ik je alleen maar Ildjarn aanraden. Schitterende simpele riffs met van die lekkere oempta-oempta oempta-ritmes en een afwezige produktie. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2003 19:32] |
|
quote: nu is het toch geen verrassing meer??? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |