|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb die gedownload maar dat klinkt niet verkeerd. Track 1 Its darker than you think Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Luistert wel lekker! I welcome you to a world pitch black |
|
Mwa, hmz, ik heb er [nog] geen mening over. |
|
quote:Hehe, hebben ze eindelijk Milosovic bereid gevonden om te bassen |
|
ik vind hem wel ok, maar veel zwakker dan het vorige werk. the clean, niet heavy genoeg... het mankeert iets... |
|
Ik vind hem echt SLECHT! Bah bah bah, is dit nou de band die Ablaze In The Northern Sky gemaakt heeft?? Ongelofelijk zeg!!! |
|
Alleen die titels al zeg, bah! Darkthrones goes Slipknot!! |
|
quote: vond ik ook al toen ik de titels las...Hate Them, dat klink gewoon erg Nu Metal achtig |
|
quote: Ze moesten zich schamen!!! |
|
quote: Precies! Behalve als ze weer cd's gingen maken als Under A Funeral Moon en Transilvanian Hunger |
|
Ik luister nu een mp3tje ervan, Track 1 geloof ik, klinkt niet echt verkeerd, al vind ik het oudere wel wat beter... [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-02-2003 13:47] |
|
hmm, aangezien ik niet heel erg vertrouwd ben met het wisselende werk van Darkthrone (de laatste paar albums heb ik nooit geluisterd, Plaguewielder, Ravishing Grimness...) kan ik ze hier ook niet mee vergelijken. Ik moet zeggen dat ik "Hate Them" zeker geen verkeerde plaat vind, ookal is het natuurlijk niet 'zoals het hoort' Transilvanian Hunger |
|
Waarom vergelijkt iedereen toch altijd elke nieuwe Darkthrone cd met "Transilvanian hunger" Geeft wel meteen aan welk soort blackmetal fan het is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
namens Panda: [heosphoros] Als je de titel niet terecht vindt en de muziek slecht vindt luister je toch niet [/heosphoros] zeer nuttige bijdrage dus |
|
Under a funeral moon vind ik beter dan transylvanian hunger |
|
vind het wel geinig klinken, fijne sounds, had alleen wat rauwer gemogen. ga em iig niet kopen als hij uitkomt, ken veel betere muziek om mn centen aan te besteden Je moeder. |
|
quote: Omdat dat een mijlpijl was in de blackmetal geschiedenis. Ik vind het gewoon behoorlijk tegenvallen, als je ziet wat het huidige aanbod is dan vallen ze ver beneden de maat met dit album. Of vind je van niet, wat vind jij ervan? |
|
quote: Ikzelf vind "Ablaze..." en "Under..." veel beter.Je kunt goed horen dat bij deze 2 albums er meer aandacht is gegeven voor de composities(niet dat "Transilvanian..."slecht is).De algehele indruk is dat die albums gewoon af zijn.Bij "Transilvanian..." heb ik dat niet,net of sommige nummers wat snel afgehandeld zijn. Trouwens "Plaguewielder" vind ik ook erg goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind Plaguewielder een stuk beter. Ik hou ook het ook maar bij "Ablaze..." als we het toch over favo's gaan hebben! Ik heb de indruk dat mensen dit album goed vinden omdat het van Darkthrone is... |
|
Ik vind de nieuwe best goed klinken! |
|
ik heb vandaag Under A Funeral Moon aangeschaft |
|
Hrm, heb zelf alleen Transsylvanian hunger, Soulside journey en Panzerfaust, maar ik begrijp dat Plaguewielder dus ook wel de moeite van aanschaf waard is? In ieder geval, ik kan me toch echt niet voorstellen dat Darkthrone live gaat spelen. Inside info zal best, maar ik ben nou eenmaal een geboren skepticus Misschien leuke surprise act voor Dynamo as ut door gaat...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
heeft iemand de tracklist al? Ik kan hem ook nergens vinden |
|
hmm, ik geloof dat het oude werk idd ietsie beter is |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |