|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand de tracklist van het nieuwe album!!!! |
|
Ook op DC hubs vind je 10tallen mensen die de cd wel hebben, maar de tracklist nog niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
boehoehoe ik wil de tracklist niet eens |
|
Is het nu weer een trend om Darkthrone af te zeiken ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
Zolang ze zulke ruk muziek maken wel ja!! |
|
quote: Ja. Kutband. Zenial |
|
quote: Blijkbaar wel ja,net zoals het vroeger een trend was om Darkthrone te aanbidden.Ze zijn tegenwoordig zeker niet meer "true" genoeg Ik vond tot nu toe alle cd's goed te pruimen en ik zie daar niet zo gauw verandering in komen zolang ze hun muzikale koers aanhouden.(en dan zal ik nu ook wel niet meer "true" zijn omdat ik ze nog steeds goed vind ). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-02-2003 17:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb de laatste pas 1X geluisterd, dat zegt voor mij wel wat. plaguewielder zat tenminste nog in de ceedeewisselaar in de auto. ik vind 'em echt stukken minder, alleen het geluid vond ik wel goed, maar de nummers... en met true gedoe heb ik nix te maken. Oud Vuil. |
|
quote: Nou ja, als mensen het zo willen stellen... Ik vind dit gewoon te slecht voor Darkthrone begrippen. En dan bedoel ik niet altijd het vergelijken met de 'good-ol-days' maar gewoon als je weet wat ze kunnen en ze brengen dan dit op de markt, nou das voor mij wel een flinke teleurstelling! En ik stoor me waanzinnig aan de titels die meer voor een Slipknot doorkunnen. Maar goed... |
|
quote: We gaan nou toch niet Darkthrone met Slipknot vergelijken???? you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tja, de titel zal ook wel niet zo zeker zijn als de tracklist er nog niet is. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou, ik haal die vergelijking niet qua muziek zoals ik dus al zei. Maar qua titels, ik las al dingen als "Fucked and ready to die". Nu is de bron wel enorm twijfelachtig (RDP ), maar ik vind "Hate them" ook al erg belachelijk klinken!! |
|
quote: Ej ik heb hier insiders info hé Hakkuh |
|
quote: Laten we nu maar gewoon de muziek afwachten, voordat we gaan speculeren over tegenvallende titels, die niet eens 100% zeker zijn. you say you're men, we know you're cowards |
|
Ik ben Fucked Up And Ready To Die zo is 't maar net! Die titel samen met Hate Them als albumnaam zijn dus al wel zeker [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 16-02-2003 22:32] Hakkuh |
|
quote: ik heb de muziek al een tijdje gehoord. dus... Oud Vuil. |
|
quote: EN??? you say you're men, we know you're cowards |
|
de muziek zuigt Je moeder. |
|
quote: wat verwacht je, het is darkthrone Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Oke. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: ik vind 3 liedjes leuk, 1,5 en 7. maar da's dus best triest. Oud Vuil. |
|
quote: Ey stumper, als je dit topic leest had je de muziek allang gehad! |
|
quote: Had niet zoveel geld/tijd you say you're men, we know you're cowards |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |