![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Grappig, ik heb ook het plan om deze zomer naar Noorwegen te gaan ![]() Als je goedkoop wilt verblijven zijn jeugdherbergen altijd wel aan te raden. Vraag zo'n gidsje op bij de ANWB ofzo. Veel plezier/succes iig ![]() ![]() |
|
quote: Stel die vraag maar aan Hub de gallier. Die is er al vaak naartoe geweest. Kan je vast meer vertellen. ![]() |
|
Mij lijkt de interrail door Noorwegen / Finland / Zweden. Voor 22 dagen interrail moet je 219,00 pleuro betalen. Dat valt reuze mee! Kun je wel onbeperkt met de trein door die schitterende landen!! ![]() |
|
22 dagen in de trein zitten vind ik wel wat veel eigenlijk ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik ist inderdaad niet dat Noorwegen zo ver weg was... Of heeft dat misschien met de vertragingen te maken? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ben zelf al 10 keer in Noorwegen geweest en ga dit jaar weer 3 keer.Noorwegen is inderdaad duur maar als je eenmaal een beetje wegwijs bent daar dan kun je ook veel goedkopere zaken/winkels/restaurants/hotels e.d. vinden. Met het vliegtuig ben je vanaf schiphol al in anderhalf uur in Oslo.Het goedkoopste vliegen is via Ryanair maar de vlucht gaat dan wel via London. Het is in ieder geval zeker de moeite waard om naar toe te gaan ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
En wat kost die vlucht ongeveer, en zijn er nog andere mogenlijheden om voor weinig naar Noorwegen te gaan (bus?) ![]() |
|
Je kunt ook met een reisorganisatie meegaan. (kan misschien in kosten schelen, wie weet) Zoek maar eens op YMCA vakanties, verzekerd dat je een vakantie naar Noorwegen vindt. ![]() |
|
Een vlucht kost tegen de 200 euro voor een retourtje.Met wat zoekwerk kan het nog goedkoper.Gewoon even kijken bij enkele sites van vliegmaatschappijen! Met de bus zou ik niet doen als ik jou was,dan duurt de reis TE lang en georganiseerd is vaker duurder en je hebt minder vrijheden op reis. Voor hotels kun je het beste daar kijken en een beetje rondvragen(ligt eraan waar je naar toe wil natuurlijk want Noorwegen is groot).Er zijn in ieder geval goedkopere hotels(zo rond de 60/70 euro per nacht). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
gewoon wat contacten via irc o.i.d. in Noorwegen aanknopen en dan bij die gasten gaan maffen... da's het goedskooptst imho ![]() Je gaat toch geen kerken in de fik steken, he? *grin* quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
ik dacht er over om met de brommer naar noorwegen te gaan, met nog een stuk of 3/4 vrienden ![]() alleen is het wel reteduur heb ik gehoord ![]() met de broem kun je in ongeveer twee weekjes of 3 heel realexed rond toeren, en via denemarken met de boot, en in een tentje slapen (je mag d'r "wild kamperen", lekker goedkoop, en nog vrij ook!) Groeten, en veel plezier als je d'r heengaat! sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... ![]() |
|
Ben er geweest: Zou maar vast stoppen met bier drinken (of andere dranken maar daar ben ik niet zo'n liefhebber van). Was toen 13,65 gulden voor 0,4cl bier (in het Rockefeller Music Center) Pizza Grandiosa, de verslaving van Noorwegen, gewoon een pizza die nog betaalbaar is, heb ik 4 dagen lang gegeten als ontbijt en avondeten) Reis er naar toe, tja, had geen in om lang onderweg te zijn dus heb het vliegtuig genomen...'t is dat de Belastingdienst errug vriendelijk was... gevlogen met SAS, wel over te spreken... Heel relax land trouwens en mag het volk ook wel... Veel plezier iig. ![]() ![]() |
|
Ik ben in de zomer van 2001 in Noorwegen geweest.Oslo om precies te zijn. Ben er met trein en boot heen gegaan. Trein is ongeveer 12 uur naar het topje van Denemarken en dan nog 8 uur met de boot als ik me niet vergis. Wij waren erg veel geld kwijt voor de boot omdat we te laat waren met reserveren. We hebben het goedkoopste hotel opgezocht wat eigenlijk een studentenflat was die ongebouwd was tot hotel. 90 gulden per nacht toen! en 12,50 voor het ontbijt(wat overigens erg lekkor was!) De hele week bij burger king, mac donalds en kebab of pizza tenten gegeten want al het andere was sterves duur!! Pizza en kebab was lekker en de mac donalds even duur als hier volgens mij. We zijn ook nog met het openbaar vervoer buiten Oslo geweest, naar de bergen. Daar heeft een vriend ons meegenomen de bergen in met de auto en ons erg mooie en rustige plekjes laten zien. Oslo zelf kan je te voet helemaal belopen, het centrum dan, het lijkt groter dan het is. Maar het is er erg mooi ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 06-02-2003 15:50] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Gulden gulden per nacht?? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Huh meen je dat nou of is dat sarcastisch bedoelt ![]() Maar die kamer was klein, erg klein, zo'n heel klein opdonderkamertje, met een tafel, stoel, kast, en 2 bedden die we uiteindelijk tegen mekaar aan hebben geschoven.Een badkamertje waar de douche gelijk liep met de vloer dus als je ging douchen stond de hele(uhum) badkamer blank. En that was it. Echt een klein kut hokje ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Zie je je schrijffout nou nog niet? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Hooooooeeeeeeveel gulden per nacht? Zenial ![]() |
|
quote: gulden gulden...hoeveel is dat Sorpresa? ![]() [edit]gvd, nog iemand zonder leven, weer eens te laat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 06-02-2003 15:50] ![]() |
|
oh damn ik ben dom ![]() 90 gulden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Oeh, best duur nog dan ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ja inderdaad, + nog ontbijt 12,50 zit je boven de 100 piek, zeg €45 ... Dat was het allergoedkoopste wat we vonden ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Dan maar eerst ff flink internet-daten ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Dat hoef ik dus niet meer te doen, ken d'r al iemand ![]() ![]() ![]() |
|
Als ik alleen ga blijf ik ook altijd bij iemand anders maffen.Is nog altijd het goedkoopste ![]() Het valt in ieder geval allemaal reuze mee met de prijzen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |