|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Had 'em al gezien. Ziet er leuk uit. |
|
Ziet er goed uit. Een ding, het staat een beetje raar dat bij de info over band leden daar in het Nederlands de hobby's etc. staan terwij je in het Engelstalige gedeelte zit. Voor de rest prima |
|
ziet er inderdaad goed uit... 'k wil mp3's !! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Zal is tijd worden |
|
Ziet er tof uit, ben benieuwd naar de nummers/samples. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Heb ze al een keer gehoord en klinkt aardig zuipbaar!!!! |
|
Music Heidevolk has finished the following songs: .... #doodse stilte# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
haha ja sorry, ik ben vergeten daar de nummers neer te zetten... maar we hebben 6 nummers af, zal binnenkort texten en een oefenruimte mp3tje erbij zetten |
|
Je kan beter een cd opnemen. |
|
ook dat komt eraan! we gaan, als alles volgens planning verloopt, in Juni een volledige CD opnemen |
|
quote: hoe klinkt het? gerne? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hahaha: en we zullen drinken voor ons gelderland! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Beetje viking-achtig (die nummers die ik heb gehoord dan). |
|
cool ! (was ook wel te verwachten met zo'n naam) The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
wij spelen folkmetal, beetje in de stijl van Otyg, Thyrfing, Storms ed. veel dubbele cleane zangpartijen, tempowisselingen en folklore melodietjes. en ja we hebben ook af en toe een blastbeat of een razende dubbele bass stukje |
|
Komt laat ons nu drinken |
|
quote:Ja dat bedoel ik dus folkmetal Kwam ff niet op het woord |
|
zoals het oud gelderse spreekwoord luid; dat heb je wel eens gr, Niels |
|
Damn, ik ben erg benieuwd naar de muziek. Nog steeds niets van gehoord, maar dat zal wel spoedig goedkomen. Heel mooie site trouwens! |
|
quote: Godveredomme JAH! Het Geldersch Volckschlied! Wie had daar ooit aan gedacht, ben erg benieuwd naar de MP3's! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat word snel de teksten lezen heren! Het is wel de bedoeling dat iedereen met het gelders volkslied meelalt hehehe |
|
Dus dat word meezingen. |
|
Heidevolk heeft zojuist twee samples van het aankomend album online gezet. http://www.heidevolk.tk Wat vinden we ervan? Ik ben iig van mening dat ze er flink op vooruit zijn gegaan sinds die brakke (maar toch wel toffe) Gelders Volkslied opname, en die sample van Krijgsvolk smaakt echt naar meer! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Die Cd van deze gasten is echt iets om naar uit te kijken. 3 keer live gezien Machtig! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |