|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik nergens in, heb hoogtevrees kan niet tegen veel bloed, ben bang voor de tandarts. |
|
Oh, toch iets... Bier drinken |
|
spuiten krijgen, dan val ik flauw in de armen van de dokter wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
in autocadten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
tafelvoetballen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: quote:ha! wedstrijdje? [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 12-03-2003 23:31] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alweer |
|
-Heroïne spuiten -Geslachtsziekten verspreiden onder allochtonen -Oude oma's beledigen Specialiteit -- Oude oma's volspuiten met heroïne, ze daarmee een geslachtsziekte (AIDS) bezorgen en vervolgens uiteraard tackelen bij het oversteken |
|
quote: Ik heb ooit gevraagd aan de zuster of ik bij dr op schoot mocht toen er bloed werd afgenomen, maar toen was ik 20 en had het een andere reden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Viespeuk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
vloeken kafferen zeiken en mekkeren...vrees ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: IKKE? Je mag niet liegen hoor!! |
|
en ook niet jokken! |
|
Ik kan wel goed ouwehoeren. |
|
quote: YOU'RE ON wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Slap lullen zeg maar? Kroegpraat, koetjes en kalfjes etc? ALs ik genoeg opheb ben ik daar ok erg goed in |
|
geen id... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Daarom ook! Hmm, een held in? Ik ben geloof ik echt zo'n mega normaal mannetje. Ben niet bang voor naalden (diabeet ), hoogte, water, dieren, duister, licht, ik ben eigenlijk helemaal niet gauw bang. Aan de andere kant ben ik volgens mij ook niet ergens heel erg goed in. Ik ben meer het type dat er tussenin zweeft en waar niemand aandacht voor heeft. Oehh, ik ben wel goed in het afzeiken van bijna alles. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Ik kijk er naar uit trouwens blijk ik wel nogal een held in de meeste cafesporten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hmzz, op wacken stond vorig jaar een tafel.. poolen ben ik een iets mindere held in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Online vliegen, sinds kort. Vooral opstijgende en landende kisten aanpakken ben ik best goed in. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:het jaar ervoor ook al, zijn menig euro's in verdwenen, hehe, tot zes uur smorgens Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Goh, ik dacht eigenlijk dat iedereen al sliep |
|
ik kan heel goed op mijn bek vallen... echt het is niet normaal! dan lig ik hellemaal bloedend op de grond of heb ik iets anders leuks. ik vind leedvermaak dus geweldig vooral om mijn eigen leed kan ik erg lachen. I am the 1%. |
|
quote: welk jaar bedoel je? k heb er ook een paar uurtjes gestaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |