|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euh, dateert "the snowman" niet van lang voor het onstaan van Nightwish?, ik dacht het wel. Ik kan het altijd mis hebben, maar die melodie riep bij mij enkele jaren terug toch een verre herinnering op. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-03-2003 11:26] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Om te beginnen al de 'war' koortjes.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ow?? |
|
Ze hebben altijd al van die roepkoortjes gehad, maar op HCDR klinken ze echt wel heeeel hardcore.. Luister maar eens naar Triple Corpse Hammerblow [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 31-03-2003 11:43] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
In het nummer Bloody rage of the Titans van Rhapsody zit ook een super gejatte riff in het refrein, weet iemand waar dat van is?? |
|
quote: Heh, het is toch echt niet van Nightwish, hoor... |
|
quote:Hallo he, beledig hardcore effe niet zo ... |
|
quote: *kijkt op cd-hoesje* lyrics & music composed by Howard Blake lijkt me wel duidelijk http://www.shef.ac.uk/~cm1jwb/snowmancd.htm In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Dat stuk Duits volkslied in Bombenhagel van Sodom is ook superruig |
|
Hmmz, in Nile - Ramses bringer of war zit een heel groot stuk (de hele intro van het nummer is gejat) (net gedownload op mp3) tot 1:26 ongeveer van Mars the bringer of war van Gustav Holst http://www.aquarianage.org/lore/holst.html hmmz ik zie dat iemand mij hiermee voor was..... [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 13-05-2003 12:50] |
|
Deicide heeft voor "In Torment in Hell" een riff van mij gejat |
|
in (ik geloof) nr 4 van Evil Past, die Darkthrone bootleg met de demo's erop zit een stuk dat bijna identiek is aan The Memory Remains van Metallica. Ik zal de titel van de week wel ff posten, heb de cd nu niet bij de hand. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik moet bij het nummer "WILL I ARRIVE" van de laatste Katatonia altijd aan de STEVE MILLER BAND denken en dan vooral aan het nummer SERANADE TO THE STARS.... Wat jullie? I Find That I Am Not There... |
|
ken the steve miller band niet one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
tuurlijk wel! I wanna fly like an eagle! I am a smoker, I am a poker I am a midnight joker! I Find That I Am Not There... |
|
quote: getver, die epileptische schijter kan me nou echt niet boeien |
|
Jet Airliner is ook wel aardig. Alleen die 'Cruyffiaanse' ademhaling is minder |
|
In Mastrubating the wargod van Nile zit een stuk van Led Zeppelin's Kashmir. Het is een geweldig stuk wat wel bij het nummer hoort vind ik dan. |
|
ik zag laatst entwine op tv, en dat nummer is voor een groot deel van 'nothing else matters' afgekeken Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Een van de nummers van Storms cd 'Nordavind' heeft een hoofdriff die een directe kopie is van het klokkenspel in het Raadhuis in Oslo! Een erg vervelend riffje is het ook. [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 28-08-2003 14:25] |
|
quote: Veel riffs op die CD zijn traditionele Noorse melodieën. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja kijk maar naar Iron Maiden - 2mins. To Midnight en Hammerhawk - Discovery(het begin) Lijkt verdacht veel op 2mins. To Midnight! |
|
Op The Metal Opera pt.II (Avantasia) , is het piano stukje op het nummer The Seven ANgels , na 8 min schaamteloos gejat van Meat Loaf |
|
Iemand opgevallen dat het 2e gedeelte van het intro van Sixpounder van Children of Bodom gejat is van Nightwish - Bless the child Vind ik wel heel erg slecht van een technisch goeie band als children of bodom |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |