|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Minder Neen juist meer |
|
quote: Tot donderdag! quote: Smileys zeggen zoveel meer dan woorden. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-06-2005 19:56] |
|
quote: Idd ik heb zelfs nog halfzwaar en drugs van waldrock over |
|
quote: Ik heb ook nog halfzwaar en drugs over, dus dat moet helemaal goedkomen. |
|
Kan je al bouwen dan? |
|
quote:Kut, heb ik te weinig gebietst. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha, ik probeerde het vorige week in Vera en dat was nogal een mislukking, maar ik ben nog aan het oefenen, thuis gaat het gelukkig meestal beter. |
|
nee je was er niet de hele tijd. Overdag heb ik je zaterdag bijna de hele dag niet gezien |
|
nummer 3 van Behemoth's Demi God lijkt verdomd veel op State of Mind Euphoria van Anthrax www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
volgens mij is bijna alles wel eens gedaan, kan je eigenlijk meteen stoppen met muziek maken |
|
d'r is een Emperor nummer, volgens mij Ensorcelled By Khaos, dat een stukje heeft dat ik altijd verdacht veel op for whom the bell tolls vind lijken... the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Ik heb een CDR die heet 'Nativity in Black' daar staan best wel bekende bands op, maar volgens mij zijn al die nummers van Black Sabbath gejat ofzo, ze lijken er wel heel veel op in ieder geval. |
|
quote: Ik hoop dat je een geintje maakt... Bruce Banner |
|
OMG LOL!11! |
|
God Dethroned- Boiling Blood, het begin lijkt nogal op Angel of Death van een andere band. |
|
de zanglijn van een nummer van de eerste Immolation lijkt ook verdacht veel op een nummer van slayer... titels weet ik zo 123 even niet maar t valt echt hard op... kreator vs carcass was al genoemd? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wat denk je zelf...? |
|
Destruction - Thrash 'til Death intro is echt precies gepikt van Slayer's Angel of Death Dan heb je natuurlijk nog Type O negative, waarvan de gitarist openlijk toegeeft dat hij soms gewoon Beatle Riffs achterstevoren speelt bij hun songs. Het laatste waar ik altijd erg om moet lachen dat Children of Bodom en ons eigen Callenish Circle allebei dezelfde intro gebruiken, van Cob staat die geloof ik op Follow the Reaper en van Callenish Circle op 1 van de 2 laatste albums. Het is een text intro met iets van "I do not wish for a better world. In fact, I want my pain to be inflicted on others" |
|
Correctie, het gedeelte van Cob staat op HCDR. |
|
Slaughter - tales from the macabre 1986 The Breeders - Cannonball 1993 Tsja... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mja op zich hehe the breeders waren slaughter-fans! yeah! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-05-2009 23:23] |
|
openingsriff van repulsion - the stench of the burning death en napalm death - deceiver zijn hetzelfde, en volgens mij is die riff vaker gebruikt. |
|
Wist niet eens dat dit topic bestond ik ken dr nog wel een paar Intro riffs van Textures - Polars Kataklysm - Crippled and Broken nagenoeg hetzelfde de introriffs van Testament - Into the Pit Lamb of God - Ashes of the Wake en verder nog meer maar dit zijn wel hele opvallende overigens betrapte ik TMDC er laatst op een riedeltje van Inhume gekopieerd te hebben foei "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
haha tmdc en strapping textures en devy maiden en saxon 1e sieges even en watchtower 2e sieges even en rush bla zoveel |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |