|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: precies, er staat ook niet voor niks bij FT een bedankje aan Dolorian I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Na een kleine zes minuten (van de 28) zit in Achilles, Agony and Ecstacy in Eight Parts van Manowar een stuk gitaarspel dat tamelijk op het Limburgs volkslied lijkt... of gaat m'n fantasie nu iets te ver? |
|
Ik denk dat er verschil is tussen jatten en "akkoorden die elkaar bijna op dezelfde manier opvolgen als in"...zo is er in het stadje waar ik bij woon een emocore band actief (geheel niet mijn ding) waarvan op het eerste album een openingsriff stond dat ze zo leken gestolen te hebben van onze band toen,....was raar omdat de zangert van die andere vband, de buur was van onze bassist, op wiens zolder de repetities doorgingen...gewoon even doorluisteren bracht echter duidelijkheid... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik hoorde gisteren een nummer van ik geloof Thyrfing en dat was duidelijk gebaseerd op het willem wever lied How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: wat een kutzin. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Gejat m'n gat, boeien allemaal. Als het maar lekker klinkt! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
deze is vast al gepost maar het refrein geloof ik van Jeruzalem (van blind Guardian) is de melodie van een nummer uit de musical Jezus Christ Super Star vet nummer trouwens O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Maar wat was er eerder....Discovery dus. En wat lijkt de hele plaat Kill em all toch op Lightning to the Nations van Diamond Head |
|
Niet te vergeten metallica die bijzonder veel van hun melodieën uit de klassieke muziek jatten. Maar goed gejat is beter dan slecht verzonnen toch? |
|
Zo is E G D E ongeveer het meest gebruikte accoordenschema in de punk and crustcore. Binnen de metal is ondertussen E D C D dusdanig 'oer' geworden dat niemand zich daar meer aan durft te wagen. |
|
Of wat te denken van het akkoordenschema van "Behind The Grey" van Paradise Lost. Dat is een replica van "A Forest" van The Cure. maar dan in F# ipv A |
|
En als je Iron Man van Black Sabbath stemt in hoge fis dan klinkt het als de Teletubbies. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Evil, zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-06-2005 18:00] |
|
Elexorien heeft alles gekopieerd van Children of Bodom, dat hoor je zo! |
|
quote: Echt wel kutschaep mag niet meer op woensdag onze ijsthee opdrinken en M&M's opgrazen Bruce Banner |
|
quote: Laughable, man -- ha ha! I was gonna fuck you in the ass Wednesday. I fuck you in the ass next Thursday instead. Wooo! You got a date Thursday, baby! |
|
??? Heeft iemand enig idee wat er met Schaep aan de hand is? Bruce Banner |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1525253/24 Hehe, nee hoor, ik ben gewoon een keer echt helemaal mezelf. |
|
Dan vind ik de echte schaep maar een dikke lul, eigenlijk (vooral om het feit dat je nu pas jezelf bent...) Bruce Banner |
|
quote: Ik vind het moeilijk om mezelf te zijn, vaak accepteren mensen me niet zoals ik ben, omdat ik zo anders ben dan anderen weetjewel, sorry man. |
|
quote: Dan is Grave digger of Sacred steel echt iets voor jou. Dethrone the tyrant king..... |
|
quote: right.... minder blowen, jij... Bruce Banner |
|
quote: Ik bowl nooit? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |