|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik menig iets van Sinistrum te herkennen in Mayhem's DMDS |
|
quote: jazeker |
|
quote: Vanaf na Black Album dan, daarvoor alleen solo's. Boeiender |
|
quote: nee hoor ride the lightning Fade to Black (Hetfield / Ulrich / Burton / Hammett) Trapped Under Ice (Hetfield / Ulrich / Hammett) Escape (Hetfield / Ulrich / Hammett) Creeping Death (Hetfield / Ulrich / Burton / Hammett) master of puppets Master of Puppets (Hetfield / Ulrich / Burton / Hammett) The Thing That Should Not Be (Hetfield / Ulrich / Hammett) Welcome Home (Sanitarium) (Hetfield / Ulrich / Hammett) Disposable Heroes (Hetfield / Ulrich / Hammett) Damage, Inc. (Hetfield / Ulrich / Burton / Hammett) and justice for all ..And Justice for All (Hetfield / Ulrich / Hammett) Eye of the Beholder (Hetfield / Ulrich / Hammett) The Frayed Ends of Sanity (Hetfield / Ulrich / Hammett) Dyers Eve (Hetfield / Ulrich / Hammett) bron: http://www.metallica.com/Media/Albums/albums.asp?album_id=5 |
|
quote: Dat bedoel ik dus, hij heeft credits omdat hij de solo's heeft bedacht. De rest is echt allemaal Hetfield / Ulrich. Boeiender |
|
quote: als dezelfde riff eerst in exodus wordt gespeeld(met kirk hammet) en daarna in metallica ( met kirk hammet)en als hammet dan ook nog eens een credit krijgt lijkt het mij voor de hand liggend dat hij wel iets meer heeft bijgedragen dan de solo. En wie heeft dan trouwens de solo's geschreven op de niet-vermelde nummers? wellicht zal je wel gelijk hebben maar heb je een fragment uit een interview ofzo? |
|
quote:vanaf dan speelt hij ook slag partijen in op de cd's |
|
quote: Nou, toen de Load cd uitkwam was het heel wat dat Hammett ook meeschreef met songs en niet alleen sommige solo's schreef kan ik me nog herinneren uit interviews met Hetfield. Ik was toendertijd verbaasd dat Hammett daarvoor niet meeschreef en geen slagpartijen ingespeeld had, vandaar dat ik het nog weet. Hetfield heeft ook redelijk veel solo's geschreven. Boeiender |
|
...And Oceans - Karsimyksien Van 3:14-3:30 Metallica - Nothing Else Matters "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Wat dacht je van the beatles vs jantje smit? En natuurlijk die honden van slayer en one bullet left die maar judgement day riffs jatten. edit: hinden... honden dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-09-2009 20:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
de refreinen deden mij aan elkaar denken... "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Die openingsriffs I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dude, dat hele genre hangt van gejatte riffs aan elkaar |
|
Het is net doom. |
|
Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
doomriffs? dat zijn gewoon noten die lang aangehouden worden! signature |
|
quote: 100.000 X blacksabbath in verschillende tempo's ja haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
I Am The Law - The Lucifer Principle vs I'm To Sexy - Right Said Fred vs Roots Bloody Roots - Sepultura en dan heb ik 't nog niet over de titel..... edithoer: leesbaar gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 27-07-2010 20:24] |
|
die is nog onleesbaarderder? hehe :p [edit]ow nu nie meer [ youtube]*insertyoutubelinkhier*[/youtube] moet je hebben [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2010 20:23] |
|
quote: al die verdoemde knip plak perikelen |
|
gedoe ohnie en funny @ roots vs rsf ja *hoort voor zich*. dus jullie versie moet dan ook wel een dikke hit zijn |
|
Het openingsnummer Darkening Age Rise op Nemesis Enforcer van het Nederlandse Supreme Pain heeft verdacht veel weg van Dissection. Dan heb ik het over gitaarriffs en vibe. |
|
ja man, vooral de vibe. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bij mijn weten heeft die vlooi rijder het refrein van Dead or Alive gejat: Zo rond 0:57. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |