|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe joa ook niet echt gejat, maar wel dezelfde melodietjes hier en daar. allebei kickass bands natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-05-2009 23:39] |
|
Ik betrapte TMDC een tijd geleden op het jatten van een bekend stukje Nederlandstalig lied. Op Under the Bloodcampaign als ik het goed heb [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 15-05-2009 0:12] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik vind Attero Dominatus van Sabaton wel heul erg lijken op Wishmaster van Nightwish. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Weet hem al Inhume - Retaliate (0:17) en TMDC - Demigod (0:13) Inhume was eerder "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: +1 schaamteloos "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Maar Sabaton is gaver, het zij hun vergeven. More Evil0r Than Skelet0r |
|
vind ik dan weer niet, maargoed "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Man, wat moet jijdan ook met die bands? Rottend Vleesch vind je niet in die hoek. Wat de songs aangaat heb je enorm gelijk. Bruce Banner |
|
Luister maar eens naar de eerste zanglijnen. Die Tägtgren kon goed jatten, maar blijft geniaal. |
|
En allebei geleend van Madonna's "La Isla Bonita". Die was toch echt eerst. Goede vondst weer. MC Hammer Smashed Face |
|
Die van Steel Prophet is wel heel erg gejat van Hallowed Be Thy Name. Ik kan zo'n CD dan eigenlijk niet meer serieus luisteren. Verder heeft Metallica riffs gejat van verschillende Exodus-nummers. Saxon en Maiden lijken totaal niet op elkaar, vind ik persoonlijk. |
|
quote: Tenzij Kirk Hammet die riffs heeft geschreven in zijn exodus periode. Verder lijkt de beginriff van "enter sandman" wel erg op een een beginriff van een excelnummer (maar ik vermoed dat dat eerder toeval is). |
|
Outro's van Metallica - Sanitarium en Bullet for my Valentine - Tears Don't Fall ahum "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Led Zep. Kashmir Immortal. Tyrrants (als ik het juist heb) maar dat is bewust gedaan. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Trivium heeft de riffs van At The Gates gestolen, en eerlijk gezegd vind ik Trivium een matig bandje, en dit is nog wel zacht uitgedrukt. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
quote: Dan zijn het nog steeds Exodus-riffs die later opdoken in een Metallica-nummer. Hij had ook wat nieuws kunnen verzinnen. |
|
De openingsriff van Iron Maiden's 'The Wicker Man' lijkt precies op die van Judas Priests 'Running Wild.' Verder lijkt de riff van 'Two Minutes To Midnight' op die van 'Welcome To Hell' van Venom. Bareuh... |
|
Ohja, dit is een recent voorbeeld: De zanglijn van dit nummer: Is wel erg gejat van dit nummer: Boeiender |
|
in just one fix van Ministry zit een slayer loopje. rond de 4 minuten. Kan alleen ff niet op de naam van dat slayer nummer komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De gehele plaat "Demonication - The Manifest" van de band LUCIFERION is één en al jatwerk van Morbid Angel en Deicide. Vroeger deden we een wedstrijd "wie herkent de invloeden" met die plaat en dat verveelde nooit. Een erg gave cd voor fans van Tampa Bay death metal met een goeie vleug Zweeds! MC Hammer Smashed Face |
|
Gorgoroth - Bergtrollets Hevn (na 2:05 min) en Belenos - L'antre Noir (na 2:50 min) "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: heeft hammet ooit mee mogen schrijven aan metallica nummers? |
|
Ik ben er niet zeker van, maar het viel me toch op tijdens de eerste luisterbeurt: Check eens "Empty World" van Svarti Loghin, vanaf 6:40 ongeveer. http://www.myspace.com/svartiloghin Ben ik de enigste die daar op de achtergrond het volgende in hoor? [Dit bericht is gewijzigd door Rix op 25-05-2009 17:53] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |