|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Weleens gezien/gehoord meen ik... Waar staat D.O. voor? |
|
nog steeds geen antwoord... signature |
|
damn, ik moet echt niet op dit soort tijdstippen hier rond hangen |
|
Hell, en in die 5 jaar is het me volledig ontschoten. Dan moet het wel echt kut geweest zijn |
|
wat zou die D.O. nu toch kunnen zijn??? signature |
|
die vraag gaat me de komende nacht duidelijk wakker houden |
|
|
|
ik ben verbaasd dat niemand mystic circle aangehaald heeft. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
wwww.blunder.tk hahahahahahaahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: niet zo moeilijk aangezien er nog maar 1 band genoemd was en die toevallig nét niet mystic circle was zeg ! |
|
quote: da's redelijk verwonderlijk op zich. vergis je daar niet in. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Ja zeker een kutband, heb er ooit een cd van gehad die ondertussen ook al weer verkocht is. Maar wat is het nut van een topic over bands die je toch eigenlijk helemaal niet kennen wilt? "Raging against hordes of Hypocrisy" |
|
quote: Welkom op ZM Bruce Banner |
|
Kon ik het toch maar beter op MF houden? Ik hoopte hier nog wat nuttigs op te doen aan bandjes etc. Maar goed laat ik niet te vroeg oordelen, aangezien ik hier nog geen 10 minuten aangemeld ben. "Raging against hordes of Hypocrisy" |
|
dan raad ik je aan om het Heavy Metal-gedeelte eens enorm goed door te spitten, en niet na nog eens 10 minuten een oordeel te vellen. Bruce Banner |
|
'tis een en al kut. SLAYOOOOR I am the 1%. |
|
Wikkid Wytch o.i.d. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hahaha, ja. Een tijd terug kochten ze zich bij ELKE tour in, haha. |
|
quote: En zo heb ik zo ook gezien ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Godverdomme, bestaan die nog steeds? |
|
, nog een graftak. |
|
Vorphalack, griekse BM, en te-nen-krommend. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
|
|
quote: zit in de aard van het beest hé. altijd zeiken op dingen, en als er even niets te zeiken is, ga je op zoek. en kom je hier uit. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
alle metal rondom en inclusief het clubje italianen van Theatre des Vampires. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |