|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nu enkele nummers beluisterd, en zoals je al zegt: Het klinkt best als Carpathian Forest. En dat vind ik allerminst erg, wat een lekkere pot black wordt er gespeeld zeg. Allemaal lekker rauw en vuil. Ik zal vanmiddag even alles ervan luisteren, maar tot nu toe moet ik je absoluut gelijk geven |
|
Waar vind ik oordeelmateriaal!? |
|
goede vraag... |
|
Ik heb gezocht naar een officieele webstek, voor samples en demo's, maar die kon ik niet vinden. Derhalve denk ik dat je je tot de p2p programma's zal moeten wenden .. |
|
op DC++ kan ik niets vinden I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Heet die niet 'Blood & Vomit'? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Klopt. |
|
gaat wachten tot release............ |
|
kan ook nix vinden. ben wel benieuwd. Oud Vuil. |
|
Wat een plaat lekker rauw in vergelijking met Carpatian Forest's laatste Cd. I welcome you to a world pitch black |
|
Binnenkort krijg ik het Nattefrost shirt thuisgestuurd van Roger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
You lucky bastard .. |
|
quote:Hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ga jij dat eens heel gauw sharen op de speciale ZeerMetaal hub jonge man. En Hub, ga jij dit in Nederland uitbrengen? Net als bij Audiopain? Zelfde vraag geld voor de shirts. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zeer metaal hub? welk adres? nattefrost I welcome you to a world pitch black |
|
Ik share het reeds! |
|
wat is nou de hub adres?? I welcome you to a world pitch black |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 15-05-2003 19:34] |
|
quote: Kijk voor de gein eens in mijn undersign wakkere jonge. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
I welcome you to a world pitch black |
|
Nattefrost heeft getekend bij Selbstmord Services voor zover ik het begrepen heb... |
|
van de selbstmord site: the signing of norwegian psychopath NATTEFROST is now reality! Expect utter perversity with his debut album release in June! I welcome you to a world pitch black |
|
ik zal het eens luisteren! aangezien ik CF een prima band vind! Immortal Pride |
|
quote: De beste BM bands zitten tegenwoordig op dit label. Craft, Shining, Ondskapt en nu Nattefrost. Het kan niet op. En dat Carpathian forest ermee ophoud ben ik niet zo heel rauwig om. Black shining leather blijft wat mij betreft hun beste album en daar komen ze nooit meer overheen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hoe weet je dat Carpathian Forest ermee ophoudt? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |