|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede cd, maar qua originaliteit is het aan de matige kant. |
|
Is al topic over toch? |
|
Ik heb ze alleen live gezien en toen zoog het waanzinnig... Zenial |
|
waarom heet het ineens monolith deathcult? en die arrogantie, dat heet s.a.r.c.a.s.m.e., heb ik uit betrouwbare bron. de plaat heb ik niet gehoord, maar ik hou al niet van nile, dusss. Oud Vuil. |
|
Ik ga die CD nog wel een keertje luisteren, want live zijn ze me erg meegevallen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
klonk lekker maar erg eentonig en onorigineel, had meer verwacht met bandleden uit zoveel hoeken... Je moeder. |
|
heb wel mp3 gehoord, maar is totaal niet de soort Death die ik graag hoor, ik luister bijna alleen ouwe troep. Maar er wordt opzich wel aardig gemusiceerd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik vondt het met The Crown echt triest, heb dus niet het gevoel dat ik die cd moet gaan luisteren. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik vind de cd best goed. Maar het kwam mij ter ore dat op Noordschok de bassist niet echt meespeelde (zeg maar geen ingeplugde bas in een versterker met vol volume), als dat zo is, vind ik dat raar. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Dat lijkt me een vreemd verhaal. Ze gebruiken toch gewoon een wireless systeem? Over de cd kan ik overigens niet oordelen, aangezien ik die nog niet heb beluisterd. Ik heb de band wel een paar keer live gezien, en ben het eens met de kritiek over originaliteit. Aan de andere kant is originaliteit voor mij lang niet altijd een argument om een band leuk te vinden. Dit is gewoon niet helemaal mijn ding. Tenslotte (in het 'kort'; deze discussie hebben we elders al ellenlang gevoerd), ik denk persoonlijk dat de grote-bek-houding een beetje "te" is. Met een iets bescheidener opstelling was deze band er ook wel gekomen. Daarbij denk ik dat ze bepaalde mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen de muziek en de mens achter de muziek tegen zich in het harnas jagen. Ik geloof, zeg maar, niet dat deze propaganda-machine zo efficient is als men zelf beweert en denk dat men nog meer fans had kunnen maken met een iets gematigder houding. Touché, pussycat! |
|
quote:interview in de aardschok al gelezen? verklaard ook een hoop :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Zeker weten, ik vond de cd supertof totdat ik dat vage gelul hier op ZM van Monolith las. Toen kreeg ik mijn bedenkingen over de band. Ik geef inmiddels wel toe dat ik de muziek leuk vind (ik vind zware deathmetal leuk, dus dit ook). En volgens het gerucht dat mij ter ore kwam produceerde de bassist in het geheel geen geluid...... Maar dat kan natuurlijk een fabeltje zijn... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Als ie z'n signaal vanuit de versterker rechtstreeks via een DI naar de PA stuurt, hoeft er niets uit z'n baspeaker te komen. Hij heeft dan zijn eigen geluid alleen via de monitor. Die hoor je in de zaal niet echt. Tadaa. edit: typo's zijn niet true [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 25-04-2003 14:01] Touché, pussycat! |
|
Dat zou het verhaaltje verklaren. Dank je wel voor de duidelijkheid Sporty [offtopic] was jij gisteren wel in de Mime?} ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
[off-topic]Nee, in Ten Boer.[/off-topic] Ik weet niet zeker of hij een DI gebruikte, natuurlijk (ik was elders), maar dat zou het kunnen verklaren (als het waar is dat er geen geluid uit zijn speaker kwam). Touché, pussycat! |
|
Sporty, moet jij een s goed naar ome Smirre luustern, ja!!! Mijnheer de zanger/gitarist heeft mij zelf verteld, dat ze live nooit een bassignaal/geluid gebruiken, omdat ze dat een verstoring van het geluid vinden. En daar wordt het volgens hen niet echt veel duidelijker van. Ik kan er ook niks aan doen dat ze dat zo willen. |
|
Laiverd, het was toch geen kritiek van mij? Ik zocht gewoon een verklaring voor het ontbreken van bas. Hebben ze wel bas over de monitor? Of bedoel je ook geen bas uit de PA? Ps: pizza zonder kaas is niet true. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 25-04-2003 14:31] Touché, pussycat! |
|
Ze gebruiken live helemaal geen bas, dat zeg ik toch. Die gast doet maar alsof hij speelt. Ps. : KAAS IS VIESSSS!!! |
|
quote:Hm, dat vind ik toch wel een beetje raar. NP: Primus - "Sailing the seas of Cheese" Touché, pussycat! |
|
quote: Wat?? Jezus dat zou slecht zijn! Niet kunnen spelen OK, maar playbacken is helemaal zwak! En dan ook nog net doen of ie hele moeilijke loopjes speelt onder het grunten knap hoor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij kan het wel spelen, maar laat het geluid achterwege. Ik vind het ook maar raar, maar dat is wat mij verteld werd. |
|
*noteert het voor het ZM Monolith interview* |
|
quote: ja hoor, en wat een vage reden. dan kun je de bass-drums ook wel weghalen, dat vervelende lage geluid brengt de rest van de muziek zo in de war. en dan kunnen ze beter met kopstemmen zingen, ipv laag gereutel. Oud Vuil. |
|
Ik heb de nummers ook gehoord op Mp3, en ik dacht toen invloeden te horen van Nile, dus beschuldigde ik de band van plagiaat, maar naar tien keer luisteren, hapte het heerlijk weg, en neem nu alles terug, ik dacht bij mezelf ik ga de originele halen, dus vanmiddag de auto genomen en toog naar Zaandam om daar een exemplaar te halen van Apotheosis, gelijk ook maar de nieuw Aborted tot me genomen(killer), na een goede beluistering geloof 666ste keer, kwam ik tot de ontdekking, dat de cd super is, een top Death metal cd, Ik snap nie dat men praat over Nile invloeden, want die zijn maar weinig te bespeuren, en ook de Thrash opbouw in de nummers is minimaal, blijft over een heerlijke Death Metal plaat die gewoonweg lekker weg hapt, dat ik zo negatief was, had zeker een reden, ik vond de band arrogant, wij zullen het wel even maken gevoel, daar ben ik maar doorheen gaan kijken. Ik wil de band binnenkort weer ergens live zien. want live spelen kunnen ze. Luistertip de nieuwe Aborted wat zijn dat killers. Ik hoop dat hier normaal op wordt gereageerd, want iedereen maakt fouten, en Death Metal kills. |
|
quote: LOL En jij gelooft het ook nog... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |