|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:als de pc niet vastslaat. Simpel. De stukken die wat sneller zijn zijn beter alleen dat gegil van die zanger voegt weinig toe.. het is geen technisch hoogstandje. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-01-2004 0:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hmm, koele songtitel... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:geintje Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:nee hoeft ook niet, Morke doet een solo op een ander nummer. en dat gegil is gewoon koel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:shit.. is dat van mark??? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-01-2004 1:41] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:neen, weer fout... ik heb mark gestrikt voor een solo op een ander nog op te nemen nummer, ga volgende week hem proberen in mijn studio te krijgen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:aha... als het lukt.. laat het me wel ff weten he.. doe ff de groetjes aan mark van mij. btw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:wolversveen heeft haar eigen topic dus das dan niet moeilijk dacht ik... en het lukt zeker want Morke is een regelrechte Wolversveen freak! en zijn gitaarspel past geheel in de WV stijl Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:mark en gitaar hahaha.. ik ken de tijden van bmbzn nog.. hehehe.. ach en ik kende dat topic niet ben heel lang offline geweest. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
maar voor iedereen nu denkt dat WV 1 grote grap is... das dus pertinent ontrue! Er komt een plaat uit, en die gaat heersen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 31-01-2004 1:59] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:leuk wil je me ff op de hoogte houden.. je weet mij e-mail? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja-haha dat zit in je profiel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:achh ja shit happens heheh (lies = teut) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Niet echt Black Metal, ook meer Folk Metal: mijn eigen band Hemelbos. We hebben een combinatie gemaakt van mid-tempo drums en rustige gitaren en een fluit. We hebben nog een album en ook nog geen MP3's maar binnenkort gaan we met elkaar opnemen. We laten hierzo snel mogelijk meer over weten Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
Hierboven is dus onze webstek. Deze is nog zwaar in de maak. Count Yasko behoort tot een van de bandleden Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Waarom niet "hellebos"? |
|
Omdat wij geen Satanistische invloeden in onze muziek willen verwerken, eerder verhalen over bossen, de hemel en de middeleeuwen. En nog een rede: er bestaat al een band met een gelijkaardige naam, namelijk Hellewoud. Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
leuk. de naam raakt echter kant nog wal? de hemel, de middeleeuwen? |
|
Hmz, hemel en blackmetal zijn wat mij betreft dingen die niet bij elkaar passen. |
|
fuck niet weer zo'n christenbandje?? Je moeder. |
|
quote: Neu lijkt meer op powermetal Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |