IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : nederlandse black metal Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2003 16:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 mei 2003 15:10 schreef Gangrad het volgende:
Dit zijn er ook een paar.

Amethyst
Bestial Summoning
Countess
Deinonychus
Botulistum
Fluisterwoud
Haat
Haatstrijd
Heidenland
Heretic
Iscariot
Letsel
Liar Of Golgotha
Lugubre
Martyr
Necrofeast
Onheil
Ordo Draconis
Salacious Gods
Sammath
Sauron
Shadowlord
Stalaggh
Striid
Tiranilor
Unlord
Vazal
Warlust
Welter



Heb je zeker van www.myrrthronth.de?


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-05-2003 16:26 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 mei 2003 15:06 schreef Claw het volgende:
Onheil en Fluisterwoud. De rest zijn grappenmakers


Wij van Bolthorn zijn ook Black grappenmakers



Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-05-2003 16:29 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Adendum Demise.
Band van mn ex.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 02-05-2003 16:44 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Iscariot en Cirith Gorgor. Ik snap niet waarom Fluisterwoud zo de lucht in word geprezen


Hakkuh


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-05-2003 16:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

heb je ze wel eens live gezien dan (en dan met GOED geluid)? de demo en de samples van de komende schijf geluisterd? das voor mij reden genoeg

en het is in om ze gaaf te vinden laatste tijd, getuige de grote hoerveelheid 17 jarige kindjes met fw shirts en stekelhaar..

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-05-2003 16:56]


Je moeder.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-05-2003 17:03 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 15:34 schreef Gangrad het volgende:
De nieuwe cd van Mordaehoth is te bestellen bij New Era Prod., een Nederlands label. Ben het e-mail adres even kwijt, maar dat mag niet moeilijk te vinden zijn. Hij kost 15 euro en ik denk dat NSP hem binnenkort ook op voorraad neemt.


Kun je de link plaatsen van New era Prod, want ik kan deze toch echt niet vinden.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-05-2003 17:06 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

New Era productions heeft geen website.
Mailadres: neweraproductions@ NOSPAM email.com

Makkelijk zat. NOSPAM natuurlijk weglaten.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 02-05-2003 17:07]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-05-2003 17:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 17:06 schreef NecRomantica het volgende:
New Era productions heeft geen website.
Mailadres: neweraproductions@ NOSPAM email.com

Makkelijk zat. NOSPAM natuurlijk weglaten.


Bedankt.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-05-2003 18:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eternal Frost <RIP>


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 18:46 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 15:10 schreef Gangrad het volgende:
Dit zijn er ook een paar.

Amethyst
Autumnal Reaper
Bestial Summoning
Countess
Deinonychus
Botulistum
Fluisterwoud
Haat
Haatstrijd
Heidenland
Heretic
Iscariot
Letsel
Liar Of Golgotha
Lost Soul's Cry
Lugubre
Martyr
Necrofeast (Limbonic Art?)
Necro Schizma
Onheil
Ordo Draconis
Salacious Gods
Sammath
Sauron
Shadowlord
Slechtvalk
Stalaggh
Striid
Tiranilor
Unlord
Vazal
Warlust
Welter




[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 19:02]


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 02-05-2003 21:01 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 15:06 schreef Claw het volgende:
Onheil en Fluisterwoud. De rest zijn grappenmakers


Die uitspraak zul je mij niet horen doen. Best arrogant. Er zijn nog voldoende meer bands die serieus met muziek bezig zijn (of misschien begrijp ik het verkeerd en is dat juist het probleem) in die sector. Het is natuurlijk ook maar net wat je zoekt in een band.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-05-2003 21:02 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Hij kent de rest waarschijnlijk niet, anders zou je zo'n uitspraak niet doen.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-05-2003 21:26 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 2 mei 2003 18:46 schreef Heer Krieg het volgende:
Necrofeast (Limbonic Art?)


Klopt. Band kwam uit Den Haag. Krieger (familie toevallig?) zat ook nog bij Welter (1 album uit op Berzerker Records). Op de cd "Soulwinds" uitgebracht via het Spaanse Drama & Sin Company. Staat een Countess cover op namelijk "Bloed in de Sneeuw".



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 21:35 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 21:26 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Klopt. Band kwam uit Den Haag. Krieger (familie toevallig?) zat ook nog bij Welter (1 album uit op Berzerker Records). Op de cd "Soulwinds" uitgebracht via het Spaanse Drama & Sin Company. Staat een Countess cover op namelijk "Bloed in de Sneeuw".



Wat is er van Krieger en Necrofeast geworden, en hij werd toch bedreigt.
En Berzerker Records uit Oegstgeest, heeft die nou echt het bijltje er bij neergelegd.
Hij had altijd steen goede Black Metal CD's.
Zoals Warloghe uit Finland.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-05-2003 21:38 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 2 mei 2003 21:35 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat is er van Krieger en Necrofeast geworden, en hij werd toch bedreigt.
En Berzerker Records uit Oegstgeest, heeft die nou echt het bijltje er bij neergelegd.
Hij had altijd steen goede Black Metal CD's.
Zoals Warloghe uit Finland.


Krieger werd bedreigt ja, o.a. door figuren uit Heretic (ook Berzerker Records).
Berzerker Records is zo goed als R.I.P. Ik heb begrepen dat hij nog 1 release wou uitbrengen maar dat er gewoonweg teveel obstakels zijn voor hem om iets uit te brengen. Muzieksmaak had die gast weldegelijk ja.



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 21:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 21:38 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Krieger werd bedreigt ja, o.a. door figuren uit Heretic (ook Berzerker Records).
Berzerker Records is zo goed als R.I.P. Ik heb begrepen dat hij nog 1 release wou uitbrengen maar dat er gewoonweg teveel obstakels zijn voor hem om iets uit te brengen. Muzieksmaak had die gast weldegelijk ja.


Die jongen was best wel aardig, de huidige Black metal, had hij allang onder zijn hoede, zoals Lugubrum, en inderdaad Heretic en Lords Of Evil, meestal had hij er maar 500 copy's van iedere CD, door hem ben ik toen in de underground van de Black metal geraakt. Man wat had hij er een dosis verstand van, alles wist ie, alle Black metal CD's voorradig, ik weet nog goed dat ik de jongens van Displeased dit vertelde en stinkend jaloers waren, en nu loopt Displeased weg met al die CD's die hij toen op voorraad had.
Ik noem ze Nehemah, Maniac Butcher(ook Fadeless uit Nijmegen kon er wat van, Babarians), Warloghe, Necrofeast en Heretic met maggots. Vunzige tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 21:51]


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-05-2003 21:53 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 2 mei 2003 21:49 schreef Heer Krieg het volgende:
Die jongen was best wel aardig, de huidige Black metal, had hij allang onder zijn hoede, zoals Lugubrum, en inderdaad Heretic en Lords Of Evil, meestal had hij er maar 500 copy's van iedere CD, door hem ben ik toen in de underground van de Black metal geraakt. Man wat had hij er een dosis verstand van, alles wist ie, alle Black metal CD's voorradig, ik weet nog goed dat ik de jongens van Displeased dit vertelde en stinkend jaloers waren, sind hij is opgedoekt heb ik de Black Metal vaarwel gezegd, en nu loopt Displeased weg met al die CD's die hij toen op voorraad had.
Ik noem ze Nehemah, Maniac Butcher(ook Fadeless uit Nijmegen kon er wat van, Babarians), Warloghe, Necrofeast en Heretic met maggots. Vunzige tijd.


Klopt, was zeker geen verkeerde gast betreffende zijn muzieksmaak. Heb aardig wat gesprekken gevoerd met hem over (black) metal. Weet nog goed dat ie ineens zijn Manowar-revival kreeg hehe.

Maar eigenlijk antwoord op je oorspronkelijke vraag: Ik weet niet wat er van Necrofeast is geworden. Sinds die release heb ik niks meer van hen of het label waar ze op zaten gehoord.



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-05-2003 13:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 15:10 schreef Gangrad het volgende:
Dit zijn er ook een paar.

Amethyst
Bestial Summoning
Countess
Deinonychus
Botulistum
Fluisterwoud
Haat
Haatstrijd
Heidenland
Heretic
Iscariot
Letsel
Liar Of Golgotha
Lugubre
Martyr
Necrofeast
Onheil
Ordo Draconis
Salacious Gods
Sammath
Sauron
Shadowlord
Stalaggh
Striid
Tiranilor
Unlord
Vazal
Warlust
Welter

of ze allemaal eve noemenswaardig zin is natuurlijk maar de vraag


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-05-2003 13:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vuurstorm!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-05-2003 13:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Voor mij zijn er eigenlijk maar een paar goeie, ook al moet ik zeggen dat ik er een hoop niet ken:

*Cirith Gorgor
*Salacious Gods
*Unlord
*Ordo Draconis
*Liar of Golgotha



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-05-2003 20:15 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

mensen, vergeet GRAFZOOI niet...

www.geocities.com/grrrafzooi

hahahahahahaha


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-05-2003 20:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vind Iskariot best een coole band, al moe'k zeggen dat Eko-metal een beetje achterhaald is, maar Fluisterwoud wordt wat overgewaardeerd inderdaad, Trouwens, vergeet Control Human Delet niet, da's ook blek.


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-05-2003 20:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Liar of Golgotha schopt ook kont!


Dit slaat nergens op.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 03-05-2003 20:32 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

barbaar


11.45: restate my assumptions


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-05-2003 17:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 20:29 schreef mörke het volgende:
Ik vind Iskariot best een coole band, al moe'k zeggen dat Eko-metal een beetje achterhaald is, maar Fluisterwoud wordt wat overgewaardeerd inderdaad, Trouwens, vergeet Control Human Delet niet, da's ook blek.

Ja, ik ben vet gaaf


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen