![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: URL? IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
Ik vind dat usericon van je wat verontrustend. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind dat: a) jij je niet met mijn usericon moet bemoeien. b) het eens vanuit een ironische invalshoek moet bekijken. ![]() IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
quote:toch wel ![]() ![]() |
|
Een joodse vlag met een moskee op de achtergrond. Machtig!! ![]() ![]() |
|
Zekers, niemand moet zich met de undersign van Heer Snoodaert bemoeien, of hij/zij moet er een zinnige opmerking over maken, zoals bijvoorbeeld Heer Dolen ![]() Beter, ik zal de eerste zijn die deze homopage gaat bezoeken, als Heer Snoodaert me tenminste niet snel voor is geweest, zoals vaak bij de vrouwen van lichte zeden ![]() Zeg Raafmans, als je toch bezig bent, kun je dan de Grimmsite even repareren? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Heer Z, Even kletsen op de chat.nl? Ik heb geen flikker te doen. ![]() |
|
Is goed, ik zit er al op, zit nu in Filmhuis te Koekeloeren! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Dat is allebij waar. Toch, wat vlammetjes uit die moskee zouden niet misstaan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Paddestoelwolk, metalheads, paddestoelwolk uit de moskee! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
|
quote: Ja, en dan meteen die vlag erbij verbranden ![]() ![]() |
|
En de pantoffels van de mensen die in de moskee aan het bidden zijn ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Het is allemaal leuk en aardig, maar ik heb dus nog steeds niet die URL van de Urfaust pagina gekregen. IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
Nachtraaf is een luie hond, alleen als er slipjes en bh's uitgetrokken moeten worden is hij te snel voor het gezichtsvermogen ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Kijk, Ben ik met dit plaatje wat meer true? Mag ik nou wel zonder kommentaar stoer doen en over metal meepraten? IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
quote: Ja, die nachtraaf trekt altijd snel zijn slipje uit en bh af! ![]() IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
quote: Zekers, vooral omdat jij ook nog als twee druppels in het echt op dat gezicht lijkt ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Hij trekt zich misschien ook wel af op slipjes en bh's ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Hé! Later we elkaar nou geen mietje noemen, meneer Cunt! ![]() IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
Probeer hetvolgende eens http://chat.passagen.se Je moet je even registreren. Ik heb daar een chatbox aangemaakt die Zwendelaer heet. IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
Je moet je even registreren. Dan ga je (rechts) naar privata rum. Daar moet je inloggen en je rum heet Zwendelaer. Test het eens. IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
|
Ik zal eens een poging wagen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Dju, probleempje, dit is alleen bedoeld voor mensen die in Zweden wonen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Hoezo?! Gewoon inloggen met die hap! IJverzucht en drinkgelag. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |