|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe |
|
quote:Yeah, waar kan ik de demo bestellen? *edit* email adres niet gezien hehe, erg grappig gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 04-05-2003 17:27] |
|
quote: je ex? |
|
Orodruin was toch ook Nederlands? Ik vind het verder niet zoveel soeps met de NLBM, al heb ik niet alles gehoord. Lugubre is wel tof. Oh ja, en ik heb PERDITOR nog niet genoemd zien worden, die zijn ook goed. |
|
quote:Most mie es ee'm vertèl'n, Smirre mienjong; Was AD blek meddul? Touché, pussycat! |
|
dach hut wel, mien jong |
|
De enige echt goeie is Bestial Summoning geweest. Oude countess heeft ook wel een paar aardige nummers. |
|
quote: Ha, JA! Op zeker wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kent niemand hier Weltbrand? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Blijkt maar weer dat ik er geen verstand van heb. Touché, pussycat! |
|
quote: Ja Perditor heb ik eenmaal aanschouwd in De Gonz , vooral de Mayhem cover was wel tof one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ga voor de nieuwe cd van bolthorn the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
DP & CHD. |
|
ojaa, ik weet niet of het al gemeld is hier maar...ik ben een trotse bezitter van die dimensional psychosis promo: "Magical Matrix of Dimensional Continuum". en die is toch echt wel goed aan te horen. ik geeft toe dat het er live niet altijd even goed uitkomt, maar na een paar keer luisteren! sorry dat ik het moet zeggen: maar ik denk dat die band, in tegenstelling tot andere zichzelf blackmetal noemende bands, wel iets serieuzer met muziek bezig is! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 07-05-2003 14:54] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik ook!! |
|
quote: en bolthorn natuurlijk the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Sorry sorry, helemaal geen sorry, maar goed, ik denk het ook wel (ook al vind ik de muziek verder niet zo tof, waarbij aangetekend dient te worden dat ik ze drie keer live heb gezien en verder nooit op CD gehoord). Heeft iemand hier WELTER eigenlijk gehoord? Zoja, wat vinden jullie ervan? (ik had die CD van WELTER weggeruild (en terecht)) Ben benieuwd . |
|
quote: Hahaha fukking vet gedaan. |
|
quote: Ik kan de cd wel waarderen staan een aantal aardige nummers op. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: nou mag black best brak zijn, maar is dit in de unoxblik studio opgenomen? Bazzio Attacks!!! |
|
Het drassige veen bij nacht! |
|
quote: nee? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: gaaf |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |