|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Lol, die zanger [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 09-05-2003 0:39] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Beste Nederlandse black metal bands zijn: CIRITH GORGOR TARTAROS FLUISTERWOUD ONHEIL FUNERAL WINDS |
|
quote:Drie keer gemalen, lol! |
|
quote:effe... je cd komt eraan slechtheid! maandag gaatie op de post Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: |
|
oeps nog 2 vergeten: sauron galgeras |
|
quote: de cd/lp is ook nog lang niet uit.. Je moeder. |
|
Ik bedoel zijn 1st cd, een sinister shouwspel |
|
Naar mijn weten is "Een sinister schouwspel" een DEMO. En heeft het totaal niets met het medium compact disc te maken. En ja, die kan eenieder wel downloaden jongentje. |
|
quote: daar hoor jij toch ook bij? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
quote: Ik heb die demo, dus dat scheeld |
|
scheelt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
de fluisterwoud demo is op TAPE verschenen... helaas dat al die internet-wanna-be-blekkies dat ding on-line hebben gezet, en op cd hebben gebrand.. haha laatst zag ik onze demo op cd-r uitvoering staan op distrolijsten voor €10 het meot niet gekker worden.... i'm worse than hitler |
|
quote: |
|
topic Nederlandse BM en dan niet eens je moedertaal fatsoenlijk kunnen typen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: wat is er mis met 17 jaar, dat van stekelhaar begrijp ik, zoek dan meer in het straatje van Cradle of filth kiddies |
|
zo, dus het is nu in 1 keer trendy om ons gaaf te vinden, het is ook elke week weer anders... i'm worse than hitler |
|
quote: wie denk je dat ik bedoel hehehe Je moeder. |
|
quote:je moeder? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
pas op voor de black metal politie dames en heren, ze zijn overal Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Agent NecroSander ... at your serrrvice... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
blijft lachen Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Gelukkig maar, ik ga ervan uit dat je dit niet serieus opnam ...?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |