|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ergens Tartaros (NL) mp3s te vinden? Ben nu wel benieuwd. |
|
niet de eerste keer, en sas kennende.... zeker niet de laatste |
|
quote: Hee de muziek zit best goed in elkaar hoor, en die coverart bij de cd is onovertroffen |
|
alleen jammer van het gedoe eromheen wat het geheel weer net zo hard naar beneden haalt... vond de laatste demo trouwens wel aardig tegenvallen. de sterf demo vond ik nog wel goed te doen. Je moeder. |
|
deze gasten zijn pas goed: The Evil Satanic Punkrockers from Hell website: http://www.evilsatanicpunkrockersfromhell.tk no text supplied |
|
Topic : nederlandse black metal Je moeder. |
|
2/3 = afgerond 0,667 of 66,67% Het nieuwste werk van onheil is twijfel achtig of dat nog wel black te noemen is, net neigt behoorlijk richting death. niet al te min vind ik de 'we hebben de hel gezien'cd-r erg goed te pruimen en sterf vind amok zelf ook een slechte belachelijke demo |
|
quote: Ja dat is het ook, ondanks dat er punk in de bandnaam staat... no text supplied |
|
daar was ik nog niet eens vanuit gegaan Je moeder. |
|
Atratus is ook erg goed one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat was het demotijdperk... de nieuwe mini nog niet gehoord zeker... blaast alle twijfel weg. opgenomen in een echte studio dit keer, en met een hele band dus geen computer zooi meer, en al helemaal geen bassie en adriaan rommel... lekkere pot metal is het geworden... te bestellen voor 5 euri en postzegels via mij. hahaha... koop bij mij en maak me blij! |
|
Weet iemand van welke band het nummer "Duisternis over Staphorst" (ofzoiets) is? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Misschien een fuifnummer van Altar of DeadHead? En ik ben benieuwd naar de MCD van Onheil. We hebben de Hel gezien bevatte toch een aantal memorabele riffs. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
De samples ervan klonken wat minder memorabel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb net "The dark war continues van Bestial summoning gekregen. Hij klinkt........"Improvised" |
|
SAURON, LUGUBRE |
|
quote: die bestaan toch al lang niet meer? bestial Summoning was de voorloper van Occult |
|
klopt, volgens het boekje zijn ze in 1992 gestopt. maar er is onlangs een verzamel cd'tje uitgebracht met ouwe nummers (demo, compilatie nummer en hun debuut) |
|
1e release van No Fashion als ik 't wel heb.. [Dit bericht is gewijzigd door Menschenfeind op 17-07-2003 1:18] |
|
Voor diegene die wel interesse hebben in een gratis exemplaar van de laatste ONHEIL. Onheil's prijsvraag op Vampire Magazine! http://www.vampire-magazine.com/page.asp?id=5 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
daar zou ik nog niet doogevonden bij willen worden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Onheil klinkt zo slecht nog niet (yep, ik heb de MCD ook besteld), en ik begrijp niet goed waarom Onheil niet echt black zou zijn. Zeg, I.Klootzak, in welke band speel jij dan wel, snotneus? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Hehe, ultieme grave desecration; onheil CD's op iemand graf leggen |
|
quote: Bij een Bassie & Adriaan -cover bandje. En dan nog? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |