|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
echt geen enkel land te vinden waar metalheads zoveel op elkaar liggen te zeiken en zeuren dan nederland, triest kut volk, ben blij dat ik nu in duitsland woon. Nederlandse taal is niet goed, wat een zielig gelul, vraag me af hoeveel duitsers of belgen zo lullen over hun eigen scene. De nederlandse taal is prima voor metal, bot en hard. en ja Sauron is black metal en die doen het goed. Fluisterwoud is internationaal ook goed bezig. zielige eikels Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: En daar is niks aan toe te voegen. Punt! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hierboven zijn enkele zeer goede bands vermeld. Kunnen jullie ook wat goeie Nederlandse Folk Metal bands geven Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
nee dan open je daar toch een topic voor? Je moeder. |
|
Boombaard. |
|
quote: MP3? Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Laatst live gezien. Echt te KUT voor woorden !!! Alsof er nog niet genoeg Storm/Isengard kloontjes rondlopen. Het zijn wel toffe gasten overigens , alleen muzikaal ( ) stelt het echt geen ruk voor. - Mutatis mutandis - |
|
quote:Black Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Echt meer folk dan black, wel gezellige boel , ik heb die gasten twee keer live gezien....ze hebben een strakke versie van "al die willen te kaperen varen...." Folk metal hoeft niet ernstig te zijn, zuipen en leute [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-02-2004 16:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heeft er iemand MP3 van Boombaard? Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Euh, dude, heb je een studie Nederlands taalgeschiedenis gedaan? Overal g's voor ch's vervangen en e's achter a's plakken telt niet als middeleeuws Nederlands hoor. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Start godverdomme een nieuw topic over die kut Folk bands! Ga je Boombaard scheren! |
|
quote: hey zielige rukker, jij zal zelf wel in een een of andere stoere BM band zitten en daarom moet je natuurlijk (wat dat is troe) de rest afzeiken. vervuil alsjeblieft even een ander forum |
|
Gut gut wat is black metal toch ook een sneue bedoeling |
|
ik begin er ook steeds meer de schijt in te krijgen door al die simi truie gasten |
|
quote: Weet ik ook wel. En even tegen de mensen die hier dingen zitten af te zeiken: krijg kanker en sterf snel. Ga maar naar je zielige power metal luisteren en Dummy Burger en laat dit topic met rust. [Dit bericht is gewijzigd door Hemelbos op 03-02-2004 17:00] Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
quote: Hey vuile gothic nicht, jij hebt zeker zo'n dark-ambient bandje en vindt Black Metal eng en zit daarom "Troe" gasten af te zeiken. Ga jij een gothic forum vervuilen aub! Mooie woorden hoor, maar dit onderwerp ging over Black Metal en daar horen geen Folk bands tussen, daarom START EEN NIEUW TOPIC!! |
|
quote: Bemoei je dan niet met dit topic! |
|
quote: |
|
quote: Een ieder die Markam ooit gezien heeft kan bevstigen dat hij geen gothic nicht is Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Maar serieus, hebben jullie uitgezocht wat middeleeuws Nederlands echt is, of doen jullie maar wat? (wat overigens ook gaaf kan klinken, maar vaak te kazig is) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: laat maar [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-02-2004 10:20] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wanneer leren bands nou een keer om eerst muziek te hebben of optredens en dan pas een website te maken! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan.Als men niet binnen een bepaald stramien valt is men niet meteen true en hoort men niet in de blackmetal thuis... De meeste huidige blackmetallers hebben het drukker met hun imago dan werkelijk bezig te zijn met muziek maken/muziek consumeren.De laatste 5 jaar is de hele blackmetal scene helemaal naar de kloten gegaan door zulke "true" mensen.Mensen die het te druk hebben met kreten als onder andere "Dimmu Borgir is gay en is geen echte blackmetal" om Dimmu Borgir maar eens als voorbeeldband te nemen. De echte blackmetal is nog altijd ZELF creeren en niet anderen denegreren.Dat is in het verleden zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven....helaas dat er teveel van zulke stumpers in de scene rondlopen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |