IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 09-01-2011 14:56 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 23 februari 2010 21:59 schreef Metalhead22 het volgende:
+1

Net Tentacles Of Whorror weer eens beluisterd. Die zet ik toch het minst vaak op.


Dat is eigenlijk het enige album die ik wel te pruimen vind. Achteraf best jammer dat ik die DLP ooit heb weggedaan.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 09-01-2011 20:00 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

vind zelf The Tenth Level of Suicide het best te pruimen, merendeels gezien ik de tape *ergens* heb liggen en grijs heb gedraaid



is alleen een ander artwork dan mijn tape, enig idee of er meerdere releases zijn?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-01-2011 20:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Volgens Metal-Archives enkel een CD en een DLP versie, maar Metal-Archives is natuurlijk geen 100% correcte bron. Nu is het album opgenomen op een "four-track tape recorder" dus er zal gegarandeerd een tape versie bestaan, maar ik kan er zo snel niks over vinden.

Hoe ziet het artwork (de cover) er ongeveer uit?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Durk
Usericon van Durk
Posted 10-01-2011 0:01 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 10-01-2011 2:10 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

@ Mythics: Als ik thuis ben ga ik zoeken, als ik gevonden heb zal ik posten


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-01-2011 2:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 10-01-2011 4:04 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

die doet me er zeer veel aan denken ja, ook de titel My War komt me verdacht bekend voor

zoals gezegd, zal thuis eens tussen de tapes spitten


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-01-2011 10:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Aangename site aangaande tapes / lp's etc:
http://www.cultmetal.com/

Heeft iig 3 pag. Leviathan.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-01-2011 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb even ter probeersel the tenth level gedownload aan de hand van de verhalen hierboven.

Muziek klinkt op het eerste gehoor prima, maar damn. Dat effectje over die vocalen komt me na een nummertje of 2 al de strot uit. Zonde (in mijn bescheiden mening) dat de hele plaat lang hetzelfde vocale geluid te horen is. Ik zal m nog wel een paar keer opzetten... Nooit na 1 luisterbeurt een definitieve mening.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 14:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2011 14:41 schreef Brent_ het volgende:
Komt deze man nou nog eens met wat nieuws binnenkort?
Wrest raakt de bassnaren aan bij Krieg en zit in VonGoat, heeft het meest recente Nachtmystium-album ingespeeld en bevindt zich in de gelederen van Twilight.

Omtrent het overgaan van Leviathan in Lurker of Chalice was er een juridische strijd, iets met contract, geplande albums, breuk e.d. Geen idde wat daar uitgekomen is, of Leviathan dan wel LoC nog leeft danwel zal opstaan. M-A weet het ook niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-01-2011 14:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

eerst maar eens kijken hoelang meneer in de bak moet zitten


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 14:30 schreef irritante klootzak het volgende:
eerst maar eens kijken hoelang meneer in de bak moet zitten
Haha, ja. Want nummers schrijven als 'The History of Rape' en 'A Necessary Mutilation' zullen waarschijnlijk geen verzachtende omstandigheden opleveren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2011 17:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie wat hoerwaa


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2011 17:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

@Hypnos:

quote:
Op 10 januari 2011 0:01 schreef Durk het volgende:
Het laatste nieuws over Wrest:


http://www.chicagobreakingnews.com/2011/01/chicago-cook-county-taylor-street-criminal-sexual-assault.html


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-01-2011 17:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb wat flarden van The Tenth Sub Level of Suicide gehoord en het lag me wel. Eens de plaat binnenhalen en degelijk beluisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2011 17:22 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Tentacles of Whorror is hier favoriet... en ook de split met sapthuran , maar ik heb 't al in tijden niet meer gehoord... ligt allemaal stof te happen hier de cd's die ik van Leviathan heb

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-01-2011 17:23]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 18:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 17:22 schreef Argh het volgende:
Tentacles of Whorror is hier favoriet... en ook de split met sapthuran ,
Beide erg fijn, ja. Ik draai zelf 'Howl Mockery at the Cross' het vaakst; wat een schijf, vooral die Di6-cover!
'A Shiloutte in Splinters', een compilatie van 'epische' black ambient nummers, heerscht ook verdomd hard. Fuck, het is allemaal gewoon gaaf.
Qua albums geniet 'Tentacles...' mijn voorkeur.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2011 18:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Deze is ook te vinden op de Sapthuran split, vanaf 1m31 pure wanhoop... hehe toch wel weer eens vet om te horen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2011 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 17:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Heb wat flarden van The Tenth Sub Level of Suicide gehoord en het lag me wel. Eens de plaat binnenhalen en degelijk beluisteren.


thanx Argh


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-02-2011 8:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hmm, ik zie nu net pas dat meneer in de bak zit. Was hij zo onder de indruk van de Burzum comeback? Hopelijk valt het allemaal mee en komt er snel iets nieuws!



Ik moest bij het zien van deze foto wel meteen hieraan denken:



[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-02-2011 8:10]



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-02-2011 9:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hmm, ook gemist destijds.

quote:
Cops: Tattoo artist charged with sex assault

A tattoo artist raped his girlfriend using tattoo tools above a near West Side tattoo parlor, authorities allege.

Jef Whitehead, 42, allegedly choked and beat his 26-year-old girlfriend unconscious by banging her head against a wall above Taylor Street Tattoo and Piercing, 1150 W. Taylor, in the early hours of Saturday morning.

He also attacked her with a pair of scissors, it’s alleged.

When she regained consciousness she discovered she had been sexually assaulted with the tattoo tools, Assistant Cook County State’s Attorney Tom McGuire said.

Whitehead then allegedly knocked her out again, McGuire said. When the victim woke up she was in the street outside the parlor, he added.

A heavily-bearded and tattooed Whitehead was dressed all in black as he appeared before Judge Israel Desierto Sunday morning.

Wearing a hooded sweater with the words “stop the madness” printed on it, he was ordered held on bail of $350,000.

Whitehead is from California but he and his girlfriend had recently arrived in Chicago and were considering making it their permanent home, McGuire said.


Wat een zieke klootzak zeg.


You have time. You are doing fine.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-02-2011 9:04 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Enkel ziek volstaat.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-02-2011 9:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hoezo? Ik vind hem niet minder een klootzak dan welke verkrachter dan ook omdat hij toevallig tot het clubje goede BM artiesten behoort.


You have time. You are doing fine.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-02-2011 9:14 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 11 februari 2011 9:13 schreef intothevoid het volgende:
Hoezo? Ik vind hem niet minder een klootzak dan welke verkrachter dan ook omdat hij toevallig tot het clubje goede BM artiesten behoort.
Waar lees jij dat hij een verkrachter is? Men verdenkt hem van...


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-02-2011 9:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Als je een borg van 350,000 USD hebt dan lijkt me er iets meer aan de hand dan een beschuldiging. Maar fair enough, als hij schuldig wordt bevonden dan is hij naar mijn mening een zieke klootzak, tot die tijd hou ik mijn kop wel.


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen