IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-03-2004 22:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Dit is onderweg naar mij :
Leviathan (USA) - The 10 th sublevel of suicide

de split met Luvenes, waar ik wel al wat van gehoord had, is bij DISPLEASED (jaja) out of stock, verder zoeken maar
(soulseller heeft die ook denk ik)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 22:50 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

He, Leviathan, was toch ook een amerikaanse death metal band waar Chris Barnes nog in gebruld heeft ?? Of ben ik nu weer eens zwaar de weg kwijt


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Even voor de goede orde: Die gast van de Amerikaanse Leviathan is toch dezelfde als die van Tearstained?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Tearstained ken ik niet. Was dat ook death metal ?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:07 schreef nekro het volgende:
Tearstained ken ik niet. Was dat ook death metal ?


Oh, ik bedoelde dus niet die Amerikaanse Leviathan, maar degene waar dit topic voor geopend is... tenminste dat denk ik, want ik ben de draad ook een beetje kwijt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:13 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

het is idd een beetje vaag al die bands die dezelfde bandnaam gebruiken, van bv Final Exit ken ik ook al zo 3 bands die die naam gebruikten, maar volgens mij ging het hier om een black metal band ?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:13 schreef nekro het volgende:
het is idd een beetje vaag al die bands die dezelfde bandnaam gebruiken, van bv Final Exit ken ik ook al zo 3 bands die die naam gebruikten, maar volgens mij ging het hier om een black metal band ?


Ja, idd.

By the way, Tearstained is ook black metal. Heeft zo nu en dan ook wat weg van viking metal, behalve dan dat er in Amerika geen vikings waren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:17 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

hehehe, ja, maar Amerika was toch al voor Columbus "ontdekt" door de vikingen ?? Of heb ik het nu weer mis en niet goed opgelet bij National Geographic de laatste keer ?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:17 schreef nekro het volgende:
hehehe, ja, maar Amerika was toch al voor Columbus "ontdekt" door de vikingen ?? Of heb ik het nu weer mis en niet goed opgelet bij National Geographic de laatste keer ?


Ja, maar die kwamen dus niet uit Amerika zelf... Dat bedoelde ik eigenlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:21 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ok, je hebt gelijk ja Ik ben geloof ik een beetje wazig vandaag. Maar dat Tearstained, is dat nog een beetje gave shit ?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:21 schreef nekro het volgende:
(...) Maar dat Tearstained, is dat nog een beetje gave shit ?


Ja, op zich wel. Ik heb zelf het album Monumental In Its Sorrow. Het is kwalitatief niet echt super hoogstaand of zo, maar het is wel heel erg sfeervol (vind ik althans). Hij wisselt black metal screams af met cleane vocalen. Het heeft in de verte iets weg van Falkenbach (op Magni Blandinn...), maar Falkenbach is IMHO wel een stuk beter.

Er is trouwens nog een topic over Tearstained, maar daar is nog niet zo heel veel gepost zeg maar:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1216709


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-03-2004 23:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik ken alleen de zweedse... dat heerscht enorm hard... maar zal deze ook es checken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2004 23:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:00 schreef altx het volgende:
Even voor de goede orde: Die gast van de Amerikaanse Leviathan is toch dezelfde als die van Tearstained?


Maar, maar, voordat we helemaal de draad kwijt raken... Is dit nu zo of niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-03-2004 19:10 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Leviathan? Ik ken alleen Hobbes' Leviathan


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-03-2004 17:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Argh, is idd irritant, zoveel bands met dezelfde naam!

Die Zweedse Leviathan, Far Beyond the Light, waar kan ik die mee vergelijken?

"Razor sharp fast underground black metal" klinkt nl wel erg fijn .


Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 31-05-2004 20:11 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

Je kan een mp3 van het Zweedse Leviathan beluisteren op http://www.selbstmord.nu/ en dan bij artists! Heersende band, ik heb de cd in bestelling staan.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-05-2004 21:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb van de Amerikaanse Leviathan de split met Luvenes eindelijk in bestelling staan.

Die gast is trouwens niet die van Tearstained dacht ik, da's de kerel die ook achter "into the sunlees meridian" staat.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-06-2004 10:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 20:11 schreef Iormungand het volgende:
Je kan een mp3 van het Zweedse Leviathan beluisteren op http://www.selbstmord.nu/ en dan bij artists! Heersende band, ik heb de cd in bestelling staan.


Ik heb de cd inmiddels al een weekje in huis, Leviathan (swe) heerscht idd!

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 01-06-2004 10:13]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2004 11:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:14 schreef altx het volgende:
, behalve dan dat er in Amerika geen vikings waren...
Vinland


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-06-2004 3:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 21:17 schreef Gunman het volgende:
Ik heb van de Amerikaanse Leviathan de split met Luvenes eindelijk in bestelling staan.



En die schopt zwaar ...die Luvenes is niet slecht,maar ze krijgen op het tweede gedeelte van de schijf ("the speed of darkness") gewoon hard rammel. Jongens, die gast weet het in elkaar te boksen.


Enneuh, mods? Kan er bij die titel misschien "(VS)" komen? niet dat ik me slecht ga voelen indien niet ofzo maar ja...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2004 4:34]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2004 12:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tentacles of Whorror heerscht!

Nog meer afwisseling dan op The 10th Sublevel of Suicide. Erg gestoorde plaat.

Ik vind hem net zo goed als Nocturnal Poisoning van Xasthur. Het is sowieso een aanrader voor Xasthur liefhebbers.

Gaaf artwork ook, trouwens.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2004 12:05]


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-08-2004 12:49 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Heel erg gaaf album! Maar ik vind Nocturnal Poisoning van Xasthur toch net iets beter!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2004 1:38 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 12:04 schreef BurZum het volgende:
Tentacles of Whorror heerscht!

Nog meer afwisseling dan op The 10th Sublevel of Suicide. Erg gestoorde plaat.

Ik vind hem net zo goed als Nocturnal Poisoning van Xasthur. Het is sowieso een aanrader voor Xasthur liefhebbers.

Gaaf artwork ook, trouwens.



Hij is wel erg goed ja. Ik vreesde eerst dat het nu een beetje een herhalingsoefening ging worden, maar niks daarvan. Je wordt als het ware in de zieke zwarte smurrie gezogen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-09-2004 1:38]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2004 2:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben ook al een tijdje van plan dit aan te schaffen. Toch maar eens gaan doen binnenkort.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-12-2004 22:56 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Iemand de split met Xasthur al gehoord? Het Leviathan gedeelte heerscht echt! Het is geen vervolg op "Tentacles..." maar begint meer naar Xasthur te neigen. Meer het funeral black en niet meer zoveel ziekheid. Niet dat ik "Tentacles..." niet leuk vind (ik vind het de zelfs beste plaat van 2004) maar dit is ook vet heerschen!



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen