|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is onderweg naar mij : Leviathan (USA) - The 10 th sublevel of suicide de split met Luvenes, waar ik wel al wat van gehoord had, is bij DISPLEASED (jaja) out of stock, verder zoeken maar (soulseller heeft die ook denk ik) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
He, Leviathan, was toch ook een amerikaanse death metal band waar Chris Barnes nog in gebruld heeft ?? Of ben ik nu weer eens zwaar de weg kwijt |
|
Tearstained ken ik niet. Was dat ook death metal ? |
|
quote: Oh, ik bedoelde dus niet die Amerikaanse Leviathan, maar degene waar dit topic voor geopend is... tenminste dat denk ik, want ik ben de draad ook een beetje kwijt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
het is idd een beetje vaag al die bands die dezelfde bandnaam gebruiken, van bv Final Exit ken ik ook al zo 3 bands die die naam gebruikten, maar volgens mij ging het hier om een black metal band ? |
|
quote: Ja, idd. By the way, Tearstained is ook black metal. Heeft zo nu en dan ook wat weg van viking metal, behalve dan dat er in Amerika geen vikings waren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hehehe, ja, maar Amerika was toch al voor Columbus "ontdekt" door de vikingen ?? Of heb ik het nu weer mis en niet goed opgelet bij National Geographic de laatste keer ? |
|
quote: Ja, maar die kwamen dus niet uit Amerika zelf... Dat bedoelde ik eigenlijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ok, je hebt gelijk ja Ik ben geloof ik een beetje wazig vandaag. Maar dat Tearstained, is dat nog een beetje gave shit ? |
|
quote: Ja, op zich wel. Ik heb zelf het album Monumental In Its Sorrow. Het is kwalitatief niet echt super hoogstaand of zo, maar het is wel heel erg sfeervol (vind ik althans). Hij wisselt black metal screams af met cleane vocalen. Het heeft in de verte iets weg van Falkenbach (op Magni Blandinn...), maar Falkenbach is IMHO wel een stuk beter. Er is trouwens nog een topic over Tearstained, maar daar is nog niet zo heel veel gepost zeg maar: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1216709 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik ken alleen de zweedse... dat heerscht enorm hard... maar zal deze ook es checken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Maar, maar, voordat we helemaal de draad kwijt raken... Is dit nu zo of niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Leviathan? Ik ken alleen Hobbes' Leviathan |
|
Argh, is idd irritant, zoveel bands met dezelfde naam! Die Zweedse Leviathan, Far Beyond the Light, waar kan ik die mee vergelijken? "Razor sharp fast underground black metal" klinkt nl wel erg fijn . |
|
Je kan een mp3 van het Zweedse Leviathan beluisteren op http://www.selbstmord.nu/ en dan bij artists! Heersende band, ik heb de cd in bestelling staan. |
|
Ik heb van de Amerikaanse Leviathan de split met Luvenes eindelijk in bestelling staan. Die gast is trouwens niet die van Tearstained dacht ik, da's de kerel die ook achter "into the sunlees meridian" staat. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb de cd inmiddels al een weekje in huis, Leviathan (swe) heerscht idd! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 01-06-2004 10:13] |
|
quote:Vinland Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En die schopt zwaar ...die Luvenes is niet slecht,maar ze krijgen op het tweede gedeelte van de schijf ("the speed of darkness") gewoon hard rammel. Jongens, die gast weet het in elkaar te boksen. Enneuh, mods? Kan er bij die titel misschien "(VS)" komen? niet dat ik me slecht ga voelen indien niet ofzo maar ja... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2004 4:34] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tentacles of Whorror heerscht! Nog meer afwisseling dan op The 10th Sublevel of Suicide. Erg gestoorde plaat. Ik vind hem net zo goed als Nocturnal Poisoning van Xasthur. Het is sowieso een aanrader voor Xasthur liefhebbers. Gaaf artwork ook, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2004 12:05] |
|
Heel erg gaaf album! Maar ik vind Nocturnal Poisoning van Xasthur toch net iets beter! |
|
quote: Hij is wel erg goed ja. Ik vreesde eerst dat het nu een beetje een herhalingsoefening ging worden, maar niks daarvan. Je wordt als het ware in de zieke zwarte smurrie gezogen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-09-2004 1:38] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben ook al een tijdje van plan dit aan te schaffen. Toch maar eens gaan doen binnenkort. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Iemand de split met Xasthur al gehoord? Het Leviathan gedeelte heerscht echt! Het is geen vervolg op "Tentacles..." maar begint meer naar Xasthur te neigen. Meer het funeral black en niet meer zoveel ziekheid. Niet dat ik "Tentacles..." niet leuk vind (ik vind het de zelfs beste plaat van 2004) maar dit is ook vet heerschen! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |