IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina
Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 02-04-2015 9:38 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Ik heb sowieso altijd het idee gehad dat Leviathan, vooral qua gitaren, gestuurder en minder chaotisch was dan de andere twee bands. Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Zelf vind ik ze alle drie erg interessant. Xasthur en Leviathan in het bijzonder.

[Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 02-04-2015 9:39]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2015 9:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2015 9:38 schreef Hanging garden het volgende:
Ik heb sowieso altijd het idee gehad dat Leviathan, vooral qua gitaren, gestuurder en minder chaotisch was dan de andere twee bands. Kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Je bedoelt dat Wrest gewoon wel weet hoe hij een gitaar kan vasthouden. "Gestuurder en minder chaotisch" my ass.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-04-2015 12:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2015 9:45 schreef M. het volgende:
Je bedoelt dat Wrest gewoon wel weet hoe hij een gitaar kan vasthouden.


Precies waar ik ook aan dacht.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-04-2015 22:17 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 23:21 schreef blackstar666 het volgende:
Ja lastig te zeggen. Het is chaotisch, structuurloos, het heeft veel tempowisselingen, mijns inziens irritante breaks, vervelende langdradige stukken. Ik kan er gewoon niks mee, net als met die latere Deathspell Omega platen. Teitanblood trek ik dan wel weer heel goed, terwijl dat ook chaotische, soms trage, en wisselende herrie is. Waarom het ene wel en het andere niet, geen idee...




Deze opmerking heeft wel wat. Doe er ook nog maar wat Ruins of Beverast bij. Alleen,... Om dezelfde redenen vind ik het net super.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 02-04-2015 22:55 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 23:26 schreef Kvelgeest het volgende:
Nee knul, zo zit het geheel niet. Je hebt het nu over drie verschillende bands die geheel niets met elkaar vandoen hebben.




Als het je niet teveel moeite is, ben ik wel benieuwd hoe het dan wel zit.

Ruins of Beverast kan ik me dan qua vergelijking weer iets minder in vinden, dat vind ik dan weer toegankelijker. Al snap ik het wel op het vlak van uitgesponnen nummers en soms langdradigheid dat dat min of meer de bedoeling is om zo een bepaalde sfeer neer te zetten.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-04-2015 12:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 23:44 schreef Nimbus het volgende:
Zal ook niet beweren dat Xasthur en Leviathan zeker met de eerdere releases veel gemeen hadden, maar met de latere toch wel meer verschil. En Xasthur is ook niet echt actief op het moment.

Leest die man mee of zo?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2015 15:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best vet



signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2015 16:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-07-2015 11:04 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-07-2015 11:21 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 30-12-2017 15:07 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



The First Sublevel of Suicide

1.Scenic Solitude and Leprosy
2.The Bitter Emblem of Dissolve
3.He Whom Shadows Move Towards
4.Mine Molten Armor
5.From Crevice, Rotten

quote:
Recorded on a Tascam analog cassette Nekrorecorder by Wrest in 2002.




Gave hoes.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen