|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals al gezegd: demo's, staat er ook duidelijk op, nog maar even gehoord (straks luisteren): Het klinkt op het eerste gehoor wat als het Verräter-materiaal: ook machtig, soms wat bizarre keys erin enzo, knap I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:No Colours. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
no colours de split? wiii signature |
|
Blijft een geniale band. Ik ken The Tenth Sublevel of Suicide van enkele mp3's, en heb Tentacles of Whorror sinds hij uit is hier liggen. Ik blijf het vet vinden, zeker intermezzo's zoals je vindt op het tweede nummer. Prachtig. Ik hoef alleen die nieuwe niet denk ik. Ik ben allang blij dat ik na een héle tijd eindelijk The Tenth ergens heb gevonden. |
|
Tenth Sublevel of Suicide heb ik vandaag nog bij Boudisque Utrecht zien liggen... òf iemand zit daar met goede contacten, òf hij is gewoon makkelijk verkrijgbaar . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Boudisque krijgt bijna al zijn black via Displeased dacht ik. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Volgens mij ook ja. quote: Mja, misschien bij Displeased, maar ik haat grote mailorders. Veel te veel rompslomp. Ik koop of tweedehands, of van kleine disro's. "Hey kerel, doe mij die en die cd, maak ik het geld morgen effe over!" en het is geregeld. Dat vind ik bij die grote mailorders kut, van die boodschappenkarretjes enzo. |
|
Dat kan bij displeased ook. Ok, wel met een "winkelkarretje" inderdaad. Even toevoegen, order bevestigen en je kunt het ook overmaken. Niets moeilijks aan En je hoeft niet te mailen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-01-2006 22:19] |
|
Klopt, voor winkelen bij Displeased ben je echt hogere wiskunde nodig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bij echte mailorders heb je echt veel minder rompslomp. Bestellen, betalen, krijgen. Klaar. Bij kleine huis-distro's moet je soms twee weken na dato bellen om achter te komen dat zijn oma jarig waardoor hij naar Drenthe moest en de Castrate the Redeemer plaat bij haar heeft laten liggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe is die tenth sublevel in vergelijk met Tentacles? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Is wel veel kutter ja die 'boodschappenkarretjes' dan copy pasten naar je mail. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Weet iemand of Verrater nog ergens te krijgen is (vast niet )? |
|
quote: Tentacles is hysterischer en diverser. Maar Tenth sublevel is depressiever. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
eerst maar eens proberen te downen, ik vind niet al zijn werk even goed namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kent iemand de band Sapthuran? Leviathan heeft er pas geleden een split mee uitgebracht. Zag op metal Archives dat die band vorig jaar twee albums heeft uigebracht... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-02-2006 14:47] |
|
Om met duffeknol te spreken, dat is metal want het staat op metal archives... |
|
quote:Die re-released, in een editie van 500 (grrrrrrr) geloof ik. Aquarius Records heeft hem denk ik. |
|
Nou, het moet me even van het hart hoor.... Wat heerst dit toch hard. Ik luister nu voor het eerst "Tentacles of Whorror", ik vind het nu al geniaal (was al wel bekend met Leviathan). Ik GING posten dat ik Lurker of Chalice beter vond, maar nu twijfel ik weer. Vooral als de heer Wrest wat gas terugneemt weet hij echt een extreem zieke sfeer neer te zetten zonder te verzanden in ruis terror. Geniaal! Bij deze besluit ik alles van deze meneer binnen te gaan halen. quote: Dit maakt me wel heel benieuwd! LP's sucken, is dit nog ergens op CD te krijgen? Zo nee dan wil ik het voor straf ergens downloaden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hij is spookachtig he? Maar is The Tenth Sublevel ook zo eng, of meer neerslachtig? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Volgens mij is die alleen op LP uitgekomen, ik heb hem ook als download helaas. Het is wel een erg gave release en lijkt meer op Lurker of Chalice dan Leviathan, erg zieke sfeer! Heb je de split met Sapthuran al beluisterd? Ook erg goed en meer black metal. Die gast poept er volgens mij elke dag wel wat nummers uit, wat een enorme stroom releases! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zou je daarvan misschien voor mij een torrentje of zo kunnen fixen? quote: Ja, hij is een beetje de Prince van de black metal, haha. Die Sapthuran split moet ik nog horen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-03-2006 19:59] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als het goed is komt er over een minuut of 5 een mail bij jou binnen met een link voor de gehele download, veel luisterplezier! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een dergelijk iets zou je minimaal 666 maagden in het hiernamaals opleveren! ... ik heb alleen nog geen mailtje gezien. Lukt dat nog? *edit* laat maar. Hij was in de spam folder terecht gekomen Thx man, geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-03-2006 0:33] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |