|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: + veel |
|
Ik kijk zijn reviews erg graag en ik dacht ik deel het even, misschien maak ik iemand anders er wel blij mee [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2015 11:31] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Da's niet kvlt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: De Z in ZM staat voor zeikers I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die gast is sowieso enorm vervelend. |
|
bedankt voor je mening Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: *zeikerds |
|
Zeurers. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zemelaars. Maar terug naar de originele these: twee keer aangehad nu, beloofd veel goeds. Soms een aardige Lurker of Chalice sfeer. Soms juist wat meer richting death metal. |
|
Hij gaat mij per luisterbeurt meer tegenstaan. Teleurstelling van het jaar. |
|
quote: Dat hokjesdenken, couldn't care less. Death of black, maakt toch niet uit. Hét is donker én desolaat. Leviathan is hierin altijd wel dé hangmaker in geweest. Zonder al teveel poserij één angstwekkende habitat creëren. En nu gaan we vegen |
|
quote: Gewoon uit pure interesse en totaal niet de drang om je van anders te overtuigen. Maar wat vind je er aan tegenvallen dan? Ben wel benieuwd. |
|
Wat een ongelooflijke goede plaat! Samen met de nieuwe GY!BE een van de beste platen van het prille jaar. |
|
Ik kan hier echt niks mee, vind het echt saaie troep. Net als alle andere Leviathan/Xasthur/Striborg ellende. |
|
oef, dit vergelijken met Xasthur en Striborg gaat wel erg ver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind het ook wel een aparte vergelijking. Komen met zijn drieën in die documentaire voor, maar verder. |
|
+1 Lekker generaliserend weer zeg, stelletje PVV'ers! Maar dan nog blijft bij mij de sympathiek bedoelde vraag bovenkomen; waarom is het niks? |
|
Ook wel nieuwsgierig. Zelf vind ik 'm geweldig, jaarlijstkandidaat zelfs. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Hoezo? Er komt toch overal een gitaar in? |
|
quote: Nu je het zegt... En het zijn ook allemaal Engelstalige blanke mannen van middelbare leeftijd! :O Dat ik dat gemist had. |
|
quote: Ja lastig te zeggen. Het is chaotisch, structuurloos, het heeft veel tempowisselingen, mijns inziens irritante breaks, vervelende langdradige stukken. Ik kan er gewoon niks mee, net als met die latere Deathspell Omega platen. Teitanblood trek ik dan wel weer heel goed, terwijl dat ook chaotische, soms trage, en wisselende herrie is. Waarom het ene wel en het andere niet, geen idee... |
|
quote:Nee knul, zo zit het geheel niet. Je hebt het nu over drie verschillende bands die geheel niets met elkaar vandoen hebben. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: quote: Ik snap het wel. Leviathan en Xasthur kwamen ongeveer tegelijk met duistere, moeilijk te doorgronden muziek uit Amerika over. Striborg is danwel van geheel andere kwaliteit, maar voldoet daar toch ook wel aan; maar dan uit Australië. Ook exotisch. Zeker voor die tijd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zal ook niet beweren dat Xasthur en Leviathan zeker met de eerdere releases veel gemeen hadden, maar met de latere toch wel meer verschil. En Xasthur is ook niet echt actief op het moment. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |