IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2006 0:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-03-2006 1:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb Silhouette in Splinters ook op MP3, lekkere duistere soundtrekachtige sfeerlandschappen, je moet er wel voor in de stemming zijn want het is een recept voor zelfmoord als je niet lekker in je vel zit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-04-2006 1:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2006 14:46 schreef Burzum het volgende:
Kent iemand de band Sapthuran? Leviathan heeft er pas geleden een split mee uitgebracht.

Zag op metal Archives dat die band vorig jaar twee albums heeft uigebracht...


Vrij brakke/cassetebandjes/kelder band met af en toe wel een leuke acoustische passage, de split is echter om het Leviathan gedeelte (en de prachtige cover-art (alleen voorkant)) zeer de moeite waard! Dit keer maakt Wrest gebruik van een acoustisch drumstel ipv electronisch, en gaspedaal is ietsjes ingetrapt. Verder nog steeds ontzettend ziek en sfeervol... Checken!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-04-2006 1:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die split heb ik inmiddels al even, hehe.

Ik vind dat Sapthuran ook best aardig trouwens.


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-04-2006 1:31 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ja heb em sinds vandaag ook origineel in huis... tijdje terug eerst gedownload, maar goed.. aanschaffen/checken die hap! al is het maar om de nieuwe Leviathan nummers


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-04-2006 9:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 1:29 schreef Burzum het volgende:

Ik vind dat Sapthuran ook best aardig trouwens.
Serieus? Vind het maar brakke zooi.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-05-2006 5:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 9:01 schreef NecRobert het volgende:
Serieus? Vind het maar brakke zooi.


"best aardig" is volgens mij iets anders dan het heel tof vinden hehe... enfin, ik heb persoonlijk al nooit van judas iscariot (en tape/demo bandjes + "speel zo achterlijk slecht/monotoom/in brakke kwaliteit mogelijk en hopen dat het KVLT wordt") achtige praktijken gehouden dus skip die eerste 3 nummers gewoon... beide bands passen qua muziek/stijl totaal ook niet bijelkaar, dus ik zie het zelf dan ook meer als een leviathan EP/mini maar ja, niks mis mee om via deze weg een ander bandje ook een beetje proberen te promoten natuurlijk.. alhoewel het er maar net aan ligt wie de touwtjes bij deze release in handen had..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-05-2006 5:50]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2006 19:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb vandaag de lofi kraker 'The 10th Sublevel of Suicide' binnen gekregen. Klinkt echt gaaf.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 08-06-2006 20:17 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Één van men favo BMreleases, gewoon alles klopt eraan ...


Nikki F
Usericon van Nikki F
Posted 17-06-2006 19:11 by Nikki F Wijzig reactieProfiel van Nikki FQuote dit bericht

Ja, ik heb iets van die ene demo tape verrater gehoord.
ik heb er 1 mp3tje van, "the whole of deceit". tis echt goed! The tenth sublevel of suicide is trouwens ook een meesterwerk, heb er 3 weken non stop naar geluisterd.
trouwens, weet iemand waar je die verrater tape eigenlijk kan bestellen??


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-03-2007 16:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Heb Tentacles of Whorror weer eens de kast uit getrokken, en die blijft toch wel gruwelijk vet!

Toevallig iemand die The Tenth Sublevel of Suicide wegdoet? Die vergeet ik steeds te kopen, hehe.


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-03-2007 1:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Binnenkort een nieuw album "Massive Conspiracy Against All Life", ben reuze benieuwd


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2007 12:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Anders ik wel.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-03-2007 15:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

In mei zou heerschap Wrest klaar zijn met het album, is toch alweer 3 jaar geleden dat ToW uitkwam, één van de meest ziekelijke black metal albums van de laatste jaren.


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-10-2007 1:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Leviathan (US) is niet meer, althans de naam niet... het nieuwe spul wordt gereleased onder "Lurker Of Chalice" althans dat zijn de geruchten....


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-10-2007 1:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 1:00 schreef Argh het volgende:
Leviathan (US) is niet meer, althans de naam niet... het nieuwe spul wordt gereleased onder "Lurker Of Chalice" althans dat zijn de geruchten....


En dat vertel je me nu pas?


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-10-2007 1:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

eeh, ik weet van het bestaan van LoC af (heb daar ook het eerste album van), maar iig Leviathan kapt nu met die naam en kapt dus bij moribund (als de geruchten kloppen) enfin hier een mp3tje van het nieuwe album;

http://www.battlekommand.com/mp3s/madeas.mp3

en het artwork:



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-10-2007 1:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, prachtig artwork weer. Doet Wrest dat eigenlijk allemaal zelf?

Twee derde van het nummer is vooral erg metal en vind ik daarom wat minder origineel dan eerder Lurker of Chalice-werk. Wel goed, maar niet dat specifieke Wrest-stempel wat z'n eerdere werk wel heeft.
De laatste twee minuten keert dat gelukkig terug, inclusief het beklemmende gevoel dat ik zit te luisteren naar iemand die definitief heeft besloten er een eind aan te maken. Brrr.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-10-2007 2:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 1:00 schreef Argh het volgende:
Leviathan (US) is niet meer, althans de naam niet... het nieuwe spul wordt gereleased onder "Lurker Of Chalice" althans dat zijn de geruchten....
Bron?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-10-2007 2:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 1:35 schreef M. het volgende:
Tjonge, prachtig artwork weer. Doet Wrest dat eigenlijk allemaal zelf?


Mja, zoiets zou ik wel aan de muur willen. Als het op LP uitkomt misschien aanschaffen om op te hangen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-10-2007 2:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 2:47 schreef kwelgeest het volgende:
Bron?


Niet echt een betrouwbare bron, ik pik alleen maar een 'gerucht' op, maar hier is het forum bericht waarvan ik het heb;

quote:

For those of you wondering about the new Leviathan and Moribund -

This comes from someone that knows him personally.


His new album was supposed to be the last full-length Leviathan, and the last for Moribund obviously...BUT in the last couple of months something made Wrest decide that he wants no further ties to Moribund starting immediately, so the album is going to be released as Lurker Of Chalice. So regardless of what you may have heard, Leviathan is officially no more...



en aangezien "Mass conspiracy against all life" welke al bijn een jaar aangekondigd staat op de moribund website kan dit best wel eens waar zijn... denk ik! Tevens is die mp3 en artwork zooi nog niet officieel vrijgegeven via de battlekommand website geloof ik... maar kheb 't allemaal ook maar weer via een bekend forum

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-10-2007 3:02]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-10-2007 9:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik had LoC - LoC op MP3, maar die ben ik kwijt, nu luister ik de myspace nummers helemaal kapot. Snel wat aanschaffen van LoC want het heerscht, hard.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-10-2007 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 9:53 schreef Slechtheid het volgende:
Ik had LoC - LoC op MP3, maar die ben ik kwijt, nu luister ik de myspace nummers helemaal kapot. Snel wat aanschaffen van LoC want het heerscht, hard.
THR gaat een re-release van het debuut van Lurker of Chalice uitbrengen. Vrijwel hetzelfde als de vorige release met een klein verschil in de art en in een grootere quantiteit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2007 21:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb vandaag een pakketje met o.a. redelijk wat Leviathan spul ontvangen en ik moet zeggen dat ik echt zit te genieten van deze verwrongen muzikale kunst. Heerlijk!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2008 22:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, ik luister nu voor het eerst de split met Sapthuran en wat gaaf toch weer.


.... de Leviathan-helft wel te verstaan. Harder dan ooit trouwens, deze Leviathan-stukken (of ik moet eerdere songs gemist hebben).

Ik ben wel vooral verslaafd aan de rustiger kant van zijn muziek, die ik echter tegelijkertijd ervaar als zieker/meer verwrongen en dus ook wel meer "uitputtend". Geniaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen