IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-01-2015 18:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Goeie catch Nimbus.



Ik ben echt blij voor hem, dat het goed met hem lijkt te gaan. Maar ik denk dat we de zieke, verwrongen black metal vaarwel kunnen zeggen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-01-2015 19:25 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik let wel eens op.

Apart. Maar, mooi voor hem inderdaad. Al vond ik hem in die documentaire wel interessant wat dat betreft.
Wellicht, wie weet, misschien op een andere manier nu.

Diapers of Whorror.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2015 22:53 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2015 20:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-02-2015 8:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Insanire lucundum est.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-03-2015 15:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dit klinkt echt als een heel goed werkje. Dit gaat hoge ogen gooien denk ik zo.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-03-2015 15:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 18:47 schreef M. het volgende:
Maar ik denk dat we de zieke, verwrongen black metal vaarwel kunnen zeggen.
Dat dus.

https://profoundlorerecords.bandcamp.com/album/scar-sighted

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-03-2015 15:54]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-03-2015 15:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die foto riekt teveel naar hipster.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-03-2015 16:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 18:47 schreef M. het volgende:
ik denk dat we de zieke, verwrongen black metal vaarwel kunnen zeggen.


Je stelling is deels waar, in mijn optiek. Het is een hartstikke toffe schijf geworden, en die verwrongenheid zit er nog steeds. AL heeft het wel een andere vorm aangenomen als vroeger.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-03-2015 16:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hij is op de occulte deathbandwagen gesprongen.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-03-2015 16:34 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is dat écht zo?


En nu gaan we vegen


Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 03-03-2015 11:56 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

quote:
Op 2 maart 2015 16:07 schreef ColdheartMinor het volgende:
Je stelling is deels waar, in mijn optiek. Het is een hartstikke toffe schijf geworden, en die verwrongenheid zit er nog steeds. AL heeft het wel een andere vorm aangenomen als vroeger.


Ja, na de eerste luisterbeurt mis ik de chaosmaelstromriffs wel, maar het blijft een onderhoudende plaat. Ik ben voorzichtig siked.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-03-2015 13:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Staat hier nu voor de tweede keer aan. Het geluid en de sfeer zijn nogsteeds onmiskenbaar murky, chaotisch en ziekelijk Leviathan. Ook de typerende tempowisselingen, percussiestukken en "chaosmaelstromriffs" zitten er nogsteeds/weer in. Al die laatste inderdaad een stuk minder. En ja, een flinke dosis death metal is inderdaad zeker aanwezig.
Wel een album waarbij het volume nét wat hoger mag om vol uit te laten komen. Of wellicht koptelefoonwerk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 06-03-2015 14:51 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 6 maart 2015 13:54 schreef Kvelgeest het volgende:

Wel een album waarbij het volume nét wat hoger mag om vol uit te laten komen. Of wellicht koptelefoonwerk.


Had ik ook ja, even wachten wat de plaat doet.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-03-2015 14:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 maart 2015 14:51 schreef Inverted Church het volgende:
Had ik ook ja, even wachten wat de plaat doet.
Plaat? Alsin LP of gewoon fysiek?
CD heb ik gisteren binnengekregen.
Staat mij iets van bij dat die ook het enige fysieke formaat zou worden: een limited arty-farty box met moeilijke kaarten als boekje.
Mooi dingetje, hoor. Dat wel. Erg maagdelijk wit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-03-2015 15:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2015 14:57 schreef Kvelgeest het volgende:
Plaat? Alsin LP of gewoon fysiek?
CD heb ik gisteren binnengekregen.
Staat mij iets van bij dat die ook het enige fysieke formaat zou worden: een limited arty-farty box met moeilijke kaarten als boekje.
Mooi dingetje, hoor. Dat wel. Erg maagdelijk wit.
Vinyl komt later op zijn eigen label.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-03-2015 17:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Fuck, dit is een onheilspellend album geworden. Wel even andere koek dan die Negura Bunget en Helrunar die ook vd week binnekwamen. Tot nu toe de schijf van 2015!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-03-2015 19:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Inderdaad. Hij groeit er hier steeds meer in. Vooral de laatste drie nummers zijn een gave climax.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2015 9:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heel vet. Ik ben blij dat het allemaal veeeeel krachtiger klinkt nu, zo komt zijn muziek veel beter tot zijn recht.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-03-2015 14:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik weet niet hoe het komt, misschien de periode waar ik nu even in zit of zoiets homoseksueels, maar dit album blijft gewoon onafgebroken in mijn playlist. Damn.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-03-2015 22:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Schijf van het jaar!

Déjà.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 9:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 maart 2015 22:55 schreef caron het volgende:
Schijf van het jaar!

Déjà.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2015 9:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaat erg hoog eindigen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 10:28 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dergelijke reviews kan ik niet kijken. Narcistische clowns die zichzelf veeeel te serieus nemen. Ed Vetter..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-03-2015 10:55 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 10:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Dergelijke reviews kan ik niet kijken. Narcistische clowns die zichzelf veeeel te serieus nemen. Ed Vetter..


Een review van 17 minuten, dan ga je toch gewoon zelf luisteren...


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen