|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik let wel eens op. Apart. Maar, mooi voor hem inderdaad. Al vond ik hem in die documentaire wel interessant wat dat betreft. Wellicht, wie weet, misschien op een andere manier nu. Diapers of Whorror. |
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Insanire lucundum est. En nu gaan we vegen |
|
Dit klinkt echt als een heel goed werkje. Dit gaat hoge ogen gooien denk ik zo. |
|
quote:Dat dus. https://profoundlorerecords.bandcamp.com/album/scar-sighted [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-03-2015 15:54] |
|
Die foto riekt teveel naar hipster. En nu gaan we vegen |
|
quote: Je stelling is deels waar, in mijn optiek. Het is een hartstikke toffe schijf geworden, en die verwrongenheid zit er nog steeds. AL heeft het wel een andere vorm aangenomen als vroeger. |
|
Hij is op de occulte deathbandwagen gesprongen. |
|
Is dat écht zo? En nu gaan we vegen |
|
quote: Ja, na de eerste luisterbeurt mis ik de chaosmaelstromriffs wel, maar het blijft een onderhoudende plaat. Ik ben voorzichtig siked. |
|
Staat hier nu voor de tweede keer aan. Het geluid en de sfeer zijn nogsteeds onmiskenbaar murky, chaotisch en ziekelijk Leviathan. Ook de typerende tempowisselingen, percussiestukken en "chaosmaelstromriffs" zitten er nogsteeds/weer in. Al die laatste inderdaad een stuk minder. En ja, een flinke dosis death metal is inderdaad zeker aanwezig. Wel een album waarbij het volume nét wat hoger mag om vol uit te laten komen. Of wellicht koptelefoonwerk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Had ik ook ja, even wachten wat de plaat doet. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote:Plaat? Alsin LP of gewoon fysiek? CD heb ik gisteren binnengekregen. Staat mij iets van bij dat die ook het enige fysieke formaat zou worden: een limited arty-farty box met moeilijke kaarten als boekje. Mooi dingetje, hoor. Dat wel. Erg maagdelijk wit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Vinyl komt later op zijn eigen label. |
|
Fuck, dit is een onheilspellend album geworden. Wel even andere koek dan die Negura Bunget en Helrunar die ook vd week binnekwamen. Tot nu toe de schijf van 2015! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Inderdaad. Hij groeit er hier steeds meer in. Vooral de laatste drie nummers zijn een gave climax. |
|
Heel vet. Ik ben blij dat het allemaal veeeeel krachtiger klinkt nu, zo komt zijn muziek veel beter tot zijn recht. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik weet niet hoe het komt, misschien de periode waar ik nu even in zit of zoiets homoseksueels, maar dit album blijft gewoon onafgebroken in mijn playlist. Damn. |
|
Schijf van het jaar! Déjà. En nu gaan we vegen |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gaat erg hoog eindigen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dergelijke reviews kan ik niet kijken. Narcistische clowns die zichzelf veeeel te serieus nemen. Ed Vetter.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Een review van 17 minuten, dan ga je toch gewoon zelf luisteren... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |