|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed bezig Sicktus! Ik vroeg me al af waarom ik vannacht geen antwoord meer kreeg over MSN maar deze lange reply verklaart een hoop.. |
|
quote: Ok het gezeik heeft lang genoeg geduurd, ik wil ten eerste even vermelden dat ik niet van Axamenta zelf afkomstig ben, maar de kerels en hun situatie heel goed ken. Dit is in het heel kort wat er gebeurd is : - Axamenta staat samen met Epica (toen headliner), headmeat, sengir etc op de affiche van mindview - Er wordt aangekondigd dat er ook een special Guest gaat komen - Special Guest wordt aangekondigd, het blijkt Arachnica - Plots blijkt op de affiche, Arachnica als Headliner te zijn geplaatst en Epica als special guest - Op verschillende fora wordt er wat gespeculeerd over de muzikale capaciteiten van Arachnica, en hun dubieuze line-up, zo ook posten enkele Leden van Axamenta hun twijfels over de band en hun plaats op de affiche - Dit hadden ze beter niet gedaan want... DBM leest dit forum ook, en belt prompt naar Mindview, dat ze niet meer op het MV fest willen spelen, daar Axamenta hun blijkbaar stokken tussen de wielen wil steken - Mindview verblindt door het geld en de media aandacht die hun beloofd wordt, besluit Axamenta van de Bill te gooien, om toch maar hun metalGoden ArachnicA terug op de affiche te krijgen - Er wordt gewacht op een persbericht van Mindview datter nooit komt ... Afspraken tussen mindview en Axamenta zijn er nooit geweest - Axamenta staat met de rug tegen de muur, en besluit het onrecht te aanvaarden om meer Boycott en corruptie uit de weg te gaan ... U kan zien wat een aantal posts vrije menings uiting te weeg kunnen brengen Ik druk er nogmaals op dat ik niet in Axamenta zelf zit, en zij ook niet weten van deze post, maar het onrecht dat ze werd aangedaan vond ik niet meer van deze tijd en ik moest gewoon reageren. ik zal dan ook in anonimiteit verhuld blijven en dit was meteen ook mijn laatste post op deze board |
|
Een pretentieuze gebruikersnaam maar wel iemand die zijn naam volgens mij wel eer aan doet. Het vermoeden van velen zal hiermee bevestigd worden alhoewel ik er niet van zou stan te kijken als dit verhaal weer meteen zal worden ontkent door de diverse betrokkenen... quote:Dat is dan weer doodzonde. Leken we onze eigen Peter R. de Vries hier aan boord te hebben, stopt hij dr weer meteen mee.. |
|
Nou Plopke?? S.P.R.E.E.K!! |
|
ik moffel me hier effe tussen om te zeggen dat we allemaal vrijwilligers zijn, iedereen heeft zijn beroep, dit is dus een hobby (net zoals de meesten die bezig zijn met reviews, online magazines of gelijk wel initiatief etc...) , bij Aardschok moeten inderdaad enkele mensen hun boterham hiermee zien te verdienen, maar dat zijn wel bijna de enigste waarvan ik weet die er hun beroep konden van maken (in de metalwereld heh) ik spring Sicktus volledig bij wat betreft Belgische zalen... qua muziek is België goed bezig met een inhaalmanoevre want er zitten hier toch een aantal puike bands. De zalen waar gigs georganiseerd worden variëren van erg mottig tot middelmatig. Iets als de 013 in Tilburg hebben wij hier gewoon niet, daarom dat wij voor alle grote gigs ook naar daar gaan, en niet naar Hof ter Lo in Antwerpen. Ten eerste is alles veel strakker georganiseerd In Nederland, is er airco, knappere meiden, vriendelijkere mensen en zijn er coffeeshops in de buurt, enkel het bier suckt donkeyballs maar gelukkig is er altijd wel een Duvel te bespeuren in dat zwarte complex daar... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: Axamenta is niet omkoopbaar [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 11-11-2003 13:13] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Och, een paar balletjes opgooien in licht beledigende trant heeft wel weer tot de ware toedracht geleid, niet? Tenminste, het verhaal zoals "Bringer of Truth" het beschrijft klinkt stukken aannemelijker dan alle voorgaande interpretaties / beweringen... Dat er maar 1 slachtoffer is - Axamenta dus - was sowieso al wel duidelijk. Goed, nu de hamvraag: hebben DIE gasten OOK een website waar ik wat muziek kan chekcen? (Net zoals ik dat ArachnicA nog steeds graag zou willen horen...) |
|
http://www.axamenta.com/ daar vind je het nodige materiaal en mpdries http://www.arachnica.net/ hier vind je niet echt veel geluidmateriaal maar wel een fanzone, desktops, pics en merch... het ziet ernaar uit dat negatieve reclame ook reclame is ... Headmeat had beter een kalf of de een of andere bedreigde diersoort geslacht op podium of zo, misschien moeten we ook maar es wat commotie gaan veroorzaken ... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote:Axamenta heeft een zwaar heerschende CD op haar naam staan: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=959&lang=nl |
|
Ik wacht met spanning op een reactie van de ArachnicA marionet Plop |
|
Ik word nu zelf ook wel nieuwsgierig naar die zoveelste pre-fab rockband. |
|
quote:Ne Harachte. Lees dit topic nu eens goed. De bandleden van Arachnica hebben allemaal al heel veel ervaring opgedaan in andere bands. Ze zijn dus niet zomaar uit het niets gekomen... |
|
quote: Als je op 9 juli al naar een concert in november toeleeft,d an heb je een triest sociaal leven. |
|
Hetgeen ik niet ontken... Ik ben daartussen wel nog naar een concert of twee geweest hoor, maar niet veel noemenswaardig. Edit - Trouwens, die eens zoals iedereen en ga Arachnica beledigen, niet mij. [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 11-11-2003 20:18] |
|
quote: Hm. Toemaar. 2 concerten, dat is mijn week-minimum... |
|
Jaja. Ik ben zielig, ik weet het ondertussen wel al... Terug naar Arachnica alsjeblieft? |
|
quote: De sarcastische ondertoon kan wel wat bijschaven gebruiken Judge. |
|
quote: Wat moet jij nou hier? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:OK, poging 2: Welnee Harachte! Als je dit topic goed gelezen had dan had je al lang geweten dat de bandleden van Arachnica niet zomaar uit het niets komen vallen maar al jarenlang ervaring hebben in andere bands die zo goed waren dat wij er nog nooit van gehoord hebben. Om die reden worden ze nu ook heel vaak gedraaid op TMF, wordt hun single (want demo's en volledige CD's zijn voor amateurs) bij de Free Record Shop verkocht, staan er in België in elk muziekblad een groot artikel over ze in waarin aan een bijzaak als de muziek terecht geen aandacht besteed wordt en mochten ze terecht headlinen op het jubileumfestival van het meest gerespecteerde Belgische metalblad... Zo beter? |
|
Dit lijkt verdacht veel op de Wicked Visstick-discussie van een tijd terug. Ja, pagina´s in metalbladen zijn te koop en nee, Mindview zal niet toegeven dat dat zo is. Dat jullie betweters zo graag hun gelijk willen halen vind ik persoonlijk wel begrijpelijk en amusant, maar tegelijkertijd tijdsverspilling. 95% van de metalfans weten immers NIET hoe de muziekbizz in elkaar steekt en eigenlijk is dat maar goed ook. Mindview en andere bladen, evenals labels, hebben er alle belang bij dat het allemaal intransparant en -daardoor- geloofwaardig overkomt. Op een knieval kun je lang wachten, want dat betekent meteen een doodvonnis. Kunnen we het nu weer gewoon over Izegrim gaan hebben of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Promoman op 11-11-2003 21:14] |
|
quote: Da's een heel stuk beter Judge! Haast Muur-fähig. |
|
Is Plop al uit de weg geruimd door de Black Magic Sonderkommandos? [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 11-11-2003 21:59] |
|
quote: je vindt dit echt wel heerlijk eh? je zit je hier echt te verkneukelen zo lijkt het ... het gaat hier over een Belgisch metalboekje en een Belgisch bandje eh, niet over Islamfundamentalisme of een bende Talibanstrijders die een metalfestivalletje hebben georganiseerd en heel de monolith deathcult de ballen hebben afgesneden of zo... het lijkt hier wel alsof heel de Benelux is belazerd door een bende criminelen, goed dat er over gediscussieerd wordt maar heel die zooi begint hier wel enorrem overroepen te worden ... allé ja, ofwel zijn alle andere topics enorm boring dan kan ik er wel inkomen ... ik wil hier niemand zitten verdedigen maar dat jullie echt jullie energie hier willen blijven insteken... ik zou zeggen "smoke crack and worship Satan!" www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: Ja, laten we de platenkopende massa maar lekker dom houden en hen alles maar door de strot duwen wat ons het beste uitkomt. Neen vriend, die tijd is voorbij. De platenkopende consument heeft alle recht om te weten hoe het wereldje in elkaar zit, daar vervolgens zijn eigen conclusies uit te trekken en uiteindelijk te kopen waar hij/zij zelf volledig achterstaat. En of dat nou een gehypte Arachnia is of een hardwerkende willekeurige andere band zal me verder een kolossale rotzorg zijn. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |