|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
verkeerd begrepen... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 07-08-2003 12:06] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik snap niet helemaal wat je bedoelt hoor |
|
quote:Dan zal ik het even heel simpel samenvatten: punt 1: WAAROM speelt Axamenta nu ineens niet meer? Een duidelijke reden wordt er niet gegeven. En wat is de rol van Arachnica hierin dan? Wordt me ook niet duidelijk door die vage verklaring... punt 2: Er werd gesproken dat uitspraken op forums ertoe bij hadden gedragen dat de line-up is aangepast. Aangezien ik ook het nodige gezegd heb wil ik heel graag weten of dat ook aan mij gericht was... Dus wie o wie vertelt het mij... |
|
Hou er rekening mee dat er veel mensen momenteel in verlof zijn. |
|
quote: Maak je geen zorgen, het heeft niks met jouw uitspraken te maken |
|
quote:Dank u Nu nog van iemand een antwoord op punt 1 en ik ben weer een tevreden mens.... |
|
Goed nieuws voor de mensen die staan te trappelen om een kaart voor het 10° anniversary Fetival van Mindview op 1 november aanstaande willen bemachtigen. De voorbije dagen hebben onze medewerkers de tickets naar de voorverkoopadressen gebracht zodat je vanaf nu je kaartje voor Arachnica, Epica, Sengir, Headmeat, Tud Russel & Fist Of Fury voor 10 euro kan gaan halen op de volgende plaatsen: Free Record - Wapper 7 - 2000 Antwerpen Free Record - Metropolis Antwerpen - 2030 Antwerpen Free Record - De Keyserlei 58 - 2018 Antwerpen Free Record - Abdijstraat 53 - 2020 Antwerpen Fat Kat – Antwerpen Methrophone – Antwerpen Prelude - St.Niklaas Feedback - Aalst Caroline - Brussel Free Record - Veldstraat 69 - 9000 Gent Music Mania – Gent Mr.Moonlight – Gent Muziekinstrumenten Piens – Deinze Music Mania – Kortrijk Free Record - Gasthuisstraat 65 - 2300 Turnhout L.S.P. - Vosselaar Free Record - Diestsestraat 89-91 - 3000 Leuven Free Record - Kon. Albertstraat 33 - 3500 Hasselt Free Record - Europalaan 90 - 3600 Genk Je kan natuurlijk ook je kaart reserveren per e-mail op mindview@pandora.be (verdere werkwijze krijg je per e-mail) of gewoon afhalen op het mindview kantoor (ook afspreken via e-mail) [Dit bericht is gewijzigd door Plop op 05-09-2003 21:00] |
|
Nog dik twee weken en dan is het zo ver, tijd voor het 10 jaar Mindview feestje. Ondertussen ligt de SDVD van Arachnica in de winkels en de eerste reacties zijn zeer positief te noemen... |
|
o ja.. nog even snel de inschrijving voor de metalquiz officieel maken voor ik het vergeet... |
|
Zeker niet vergeten.... en tot op 1/11 zekers? |
|
1/11 is mijn vriendin jarig dus dat kan ik niet maken om dat in België te zijn Peter.. Het zal de 15de worden... En de nieuwe Mindview lag weer in de bus dus dat wordt weer even lezen! |
|
quote: Is toch een mooi verjaardagsfeestje... |
|
Ik ga op mn verjaardag niet naar Belgie |
|
quote:Hang de 15de maar een paar slingers op... |
|
En? Hoe was het geweest gisteren? |
|
Héhé, zoals verwacht. |
|
quote: Arachnica was slecht. En de metallica invloeden: en de zang: en de duur van hun optreden was gelukkig maar 30 minuten. Ze deden zich voor alsof ze de grootste sterren waren die er maar bestaan terwijl niks maar dan ook niks goed was. Als ik een half jaar op men gitaarke niks anders dan metallica rifkes speel en dat wat door elkaar gooi en er een slechte tekst op verzin, dan kan ik ook een groepke vormen maar om dan nog zo slecht te zijn? Ik hoop voor hun dat het maar een 1malig optreden is. De enige 'fans' die ze hadden waren hun eigen familie, denk ik enne meneer DBM heeft trouwens maar 15 min gespeeld Voor de rest, Sengir en Epica waren goed. De rest van de voorprogramma's waren niet echt schitterend maar zelfs zij waren stukken beter dan Arachnica om wille van toch nog iets originaliteit. |
|
Tud Russel was supergoed, echt goe bezig ginder! |
|
quote: Yep, ik was er helemaal van onder de indruk.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
tud russel was wel vet (lang leve energie!), epica best mooi (maar ook niet zo heel speciaal), sengir mooi maar te soft om te blijven boeien, fist of fury deed mij niets, headmeat was erg vermakelijk en arachania was diep triest Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Maar daar waren we al achter zonder ooit een noot te horen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vond vooral Epica, Sengir en Tud Russel ongelooflijk. Arachnica was okee, maar dus helemaal niet wat ze van zichzelf dachten. Fist of Fury was wel okee, en ik neem aan dat ook Headmeat binnen zijn genre wel goed is, maar ze deden me niets. |
|
Ik lees bijna geen positief woord over ArachnicA ook op de diverse andere fora. Was het echt zo'n ramp? En een leger bodyguards erbij? Is Dennis (wanneer post die hier weer eens wat eigenlijk?) zijn leven zo in gevaar dan (vergeef deze Nederlander zijn onwetendheid) |
|
Heb ook alleen maar slechte reacties opgevangen ... Zou er best bij willen zijn geweest .. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |