DBM |
|
|
|
|
Posted 17-07-2003 15:12 by DBM |
|
|
quote: Op 17 juli 2003 14:47 schreef Judge M. het volgende:
Toch nog maar even reageren..
Gelukkig maar. Ben blij dat mijn kritische kijk op zaken gewaardeerd wordt...
Uiteraard! Als men een punt heeft dan is dat ook zo, men moet mans genoeg zijn om kretiek te kunnen aanvaarden.
Deze uitspraak is gewoon erg dubieus. Het feit dat jullie in ANDERE bands onderaan de ladder begonnen zijn, wil niet zeggen dat omdat jullie dat traject al doorlopen hebben jullie nu niet onderaan zouden moeten beginnen. Arachnica (hoe lang bestaat het nu officieel? Veel langer dan 3 maanden zal het niet zijn denk ik..) staat nu inderdaad op nul maar om al te zegen dat er clips van jullie op TMF zullen gaan verschijnen (staat letterlijk op de site) en al meteen en fanzone te lanceren (wanneer wordt die actief?) dat presteert werkelijk geen enkele band die op nul begint en zelf op eigen kracht zich moet opwerken (ik spreek uit ervaring).
Dat klopt, iedereen van ons heeft alles al doorstaan, en is begonnen van nul, en nog steeds moeten we klimmen, en hard werken, en goede muziek proberen te maken, voor ons te kunnen bewijzen ( maar met zoveel vooroordelen nu al, wordt het gewoon moeilijker).
Inderdaad, er zijn al maanden voorbereidingen aan de hand, de muziek is door de juiste mensen al beluisterd en zullen hun schouders er onder zetten, dit is zuiver marketing gewijs, en dat neemt veel tijd en moeite in beslag.
Het is wel door de muziek dat deze beslissingen zijn gekomen.
Verder (nogmaals) ben ik erg benieuwd naar de muziek en zal ik er ook zeker naar uitkijken als de promo zal verschijnen..
Ik wil je zonder probleem als een van de eerste de Cd-Singel Black Attack bezorgen en zal ook al uw negatieve of postieve kretiek waaderen en respecteren, en er uit leren uiteraard.
Groeten,
Dennis
|