|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nile. |
|
Pungent Stench, lekker enthousiast, leuke outfits, en ze spelen toffe covers als toegift. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Motorpsycho. Hebben me al meerdere malen het gevoel gegeven alsof ik een paar meter boven de wereld bevond. |
|
MetallicA ! ! |
|
morbid angel echt perfect gewoon Je moeder. |
|
Apocalyptica! Gezien het enorme verschil met hoe ze op CD klinken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Op CD klinken ze gewoon goed, dus live....bagger? |
|
quote:Nee, beter Dat wil zeggen, dan komt het enthousiasme waarmee ze spelen direct over, terwijl het op CD na verloop van tijd saai begint te worden (vind ik dan). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
SATYRICON!!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Cryptopsy. Ongelooflijk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: van een afstandje gezien op wacken..., ik vond ze live lang niet zo goed als op cd! |
|
Devolved en Cannibal Corpse |
|
Primordial!!! Fantastisch hoe die zanger bezig is op het podium! Zenial |
|
quote: Nou, ik stond helemaal vooraan een tijdje terug in De Kade, Zaandam. Ik stond af en toe gewoon te lachen zo goed en onvoorstelbaar was het! En het was retestrak. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb die live stream gezien, ze zijn idd wel erug goed. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hehe vond ik dus ook " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Alice Cooper Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
De meeste bands brengen het er niet zo goed vanaf als ze live spelen (maar het blijft goed)...hier enkelen die me versteld deden staan: Ministry 7 zuma 7 Accept Edguy Testament Marillion KiSS Venerea (die zanger/bassist-> live enorm goed) Shelter (die groep is live geboren) After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Hammerfall en Tanzwut! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Taake live nog harder heerschend dan op cd en enthousiast podium werk. |
|
quote:Hmm, die deden mij een aantal jaar geleden ook versteld staan, maar dan omdat het zo waardeloos was. Slecht geluid en de band had er absoluut geen zin in. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: inderdaad, alleen balen dat ik in hengelo zo'n barstende koppijn had Je moeder. |
|
Carcass (Amott-era) Henry Rollins Strapping Young Lad Entombed The HardOns Metallica Gwar Bad Brains "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Dat optreden was echt heel gaaf alleen was Celestia een beetje erg jammere bedoening |
|
quote: ronduit gay hehehe damn iedereen had dikke pret om die homofiele show van ze en het de jurk + kapsel van de gitarist [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2003 16:05] Je moeder. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |