![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat denk je! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
niet slecht hoor ![]() ![]() |
|
1 zweedse mil = 10 kilometer.... verwarrend soms... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
yep, dat is idd verwarrend! Vi bor bara några mil ifrån er! nou, dat lopen we wel even dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-06-2005 16:10] ![]() |
|
quote: ja succes, kzie over 3 dagen! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Ja verdomme dat vind de vertaalcomputer niet hoor. ![]() Ik dacht even bijdehand te gaan doen. Wel iets met "trap omhoog" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ja inderdaad, letterlijk: hoe veel trappen hoog woon je? dus, niet letterlijk, op welke verdieping woon je? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
letterlijk: "hoeveel trappen omhoog woon jij" betekent: "op welke verdieping woon jij" succes met het antwoord ![]() ![]() |
|
quote: Nee gaat niet lukken ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
"Jag bor x trappor upp" zo, en met deze kennis kom je overal in Zweden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-06-2005 16:27] ![]() |
|
ik zelf vind: "Två Stor Stark, Tack" toch echt veel nuttiger.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 06-06-2005 16:42] I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Jag bor 0 trappor upp ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Wij ( mcoenen en ik ) vertrekken a.s. woensdag ook naar Zweden voor t Sweden Rock Festival dat gehouden wordt in Solvesburg, in de buurt van Malmo, zou ook nog wel graag wat andere steden willen bezoeken zoals Stockholm,Malmo,Gothenburg en Kopenhagen in Denemarken maar dat zit helaas niet in mijn budget ![]() En de enige 2 woordjes die ik in t zweeds ken is : Vatte ( water ) en Tuk ( dankjewel ) ![]() ![]() |
|
Vatten & Tack ![]() ![]() |
|
quote: okeeeej ![]() ![]() |
|
bra! ![]() |
|
Fekking Sverige,... saai land by the way. mvg wk10 ![]() |
|
quote: magk vragen waar je dan geweest bent? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Met de trein van Stockholm tot helemaal in Lapland, omgeving Keruna/Riksgrensen. En daar dan een paar weken rondgetrokken. Mooi landschap hoor, maar na een tijdje toch wel wat eentonig. De mensen zijn er ook niet echt spraakzaam, bijna op het schuwe af. Geef mij maar Australië. mvg wk10 ![]() |
|
quote: misanthropic sami. ![]() |
|
quote: Hehe, die lappen waren trouwens ook niet van de vriendelijkste. mvg wk10 ![]() |
|
ja het noorden van zweden is schitterend, mensen zijn inderdaad wat schuw, maar om daar nou het land saai door te noemen... Stockholm wel eens aangedaan? pracht stad, al zeg ik hetzelf... ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Lappen = Sami. De term Lap is net zoiets als ehm, "Kankerneger". ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |