|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Jag vill knulle dei What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
hehe, dat is net zoiets als een grote neger op je af komt en zegt: "MIJ NEUKEN JOU?" |
|
quote: laten we zeggen dat Lappen niet blij zullen zijn als je ze "(jävla) Lappe" noemt. Nou, als dit niet ontopic is. |
|
nee, je kunt beter zeggen.... : Dina Tänder Tända Mig de pick up line van de week! gegarandeerd succes! ha ha I Find That I Am Not There... |
|
ik heb morgen Zweeds spreken tentamen, ik zal het maar niet tegen mijn docent zeggen |
|
ha ha, docente??? dan kan het weer wel, als ze lekker is dan... I Find That I Am Not There... |
|
ben vandaag teruggekomen van 3 weken vakantie, en zoals gewoonlijk waren het weer veels te korte weken. Proberen om begin januari weer te gaan... |
|
Jeej nog maar een paar weekjes!! 4 september vlieg ik naar Stockholm! |
|
quote: wat kom je bij mij doen dan? I Find That I Am Not There... |
|
quote: 2 weekjes studeren in linkoeping |
|
sja das niet om de hoek.... he he, veel plezier daar overigens, leuk stadje! I Find That I Am Not There... |
|
Ik weet dat er hier meer mensen zitten die naar zweden gaan, of er zelfs wonen, dus misschien kan iemand hier me helpen. Ik ben op zoek naar een stuga (liefst van een particulier, ben geen fan van center parks oid), in Oost zweden. Voor 5 mensen, vlakbij de kust, in Smaland of Ostergotland. Prijs max. 400 euro per week. |
|
quote: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=73888 Ik zal wel af en toe kijken of er reacties zijn. |
|
quote: Wauw wat lief van je! Dankjewel!! |
|
I Find That I Am Not There... |
|
quote: Staat helaas niet erg veel op in die omgeving, en ik krijg een center parks gevoel *ril* Toch bedankt |
|
Nou, die topic is niet erg populair. Mag het ook een camping zijn of iets dergelijks? Of moet het zo'n 'vakantiepark' zijn? Dan probeer ik wel iets met Google. |
|
Een speurtocht van 2 minuten leverde me dit al op: http://www.calculatormuseum.nl/zweden/ http://www.wereldhuisje.nl/vakantiehuis/zweden.php Je zou ook even kunnen bellen naar wat toeristenbureaus in de omgeving waar je geïnteresseerd bent. Daar zullen ze je ongetwijfeld in het Engels te wood kunnen staan. Waarom per sé in die 2 provincies trouwens? Als je mij zou vragen stuurde ik je toch echt naar Värmland (qua zuidelijk Zweden); meer meertjes, beekjes, heuvels, wild en minder mensen, verkeer etc. Nog mooier weer ook. Back to the Baumstrunk |
|
quote: Liefste gewoon een vrijstaand huisje ergens, geen vakantiepark, en kamperen.. nee. |
|
quote: Vooral in die twee provincies omdat ik graag aan de kust wil, of iig niet tever er vanaf. |
|
Wat ik van de westkust gezien heb vond ik echt saai. Langs de hele kust landbouw, en een paar km landinwaarts pas typisch zweeds landschap, wat dan wel weer ok is. Noordelijk van Kalmar weet ik niet hoe het zit, maar zuidelijk ervan heb ik heel veel gezien. De Oostkust (aka de Zweedse Rivièra) is wèl schitterend, vooral tussen Göteborg en Noorwegen. Deze streek is dan ook veel toeristischer. Check dus wel even waar je terechtkomt, voor je ergens aan een stuk kust met basaltblokken zit! Back to the Baumstrunk |
|
Als mensen naar Zweden gaan, ga dan niet naar Goteburg(of hoe je het ook schrijft). Het stinkt daar en het is een grote lelijke industriestad. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik ben er zelf nooit geweest, maar de beelden van Göteborg die ik op TV zag zeggen mij iets anders, ook al is er over stank niet te oordelen via dit medium. Elke grote stad stinkt, dat is nou eenmaal zo. Toch ben je blijkbaar in de verkeerde delen van Göteborg geweest als je alleen maar lelijke industrieterreinen zag.. |
|
achja, iets met iq hehe Je moeder. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |